MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Het miskopen-topic

zoeken in:

beaster1256
tav van de father , ben blij dat je ook die 2 platen van arctic monkeys slecht vind, ik heb een hekel aan dat omhooggeschreven domme bandje , waarschijnlijk worden we te oud voor deze herrie , maar er zit echt niks in ,

verder mijn grootste miskoop was een verjaardagsgeschenk van mijn eega een solo lp begin jaren 80 van yoko ono , verschrikkelijk slecht , al lang in de vuilbak gekieperd !!!

ook alle cd's van metallica na ' black album ' regelrechte stronzo

zo ook david bowie een held van me maar wat haatte ik young americans

neil young's ( mijn grote held ) everybody's rockin en trans , amai , had hij toen niet dat herseninfarct ???

ook alle platen van simply red , op de eerste 2 na , waardeloos ,

verder het ' drama ' van yes

en de solo lp's van phil collins , alleen de eerste ging nog , daarna kwamen de braakneigingen op

maar d'r zijn er nog honderden , later eens meer

cheers

Die heb je toch hopelijk niet allemaal gekocht??
Bij Phil Collins maak je toch niet 6x dezelfde fout?

Beck - Odelay

wat een prutalbum, heb ik destijds gewoon nog de volle mep voor betaald. gelukkig niet meer in m'n bezit nu...

NERD- Fly or die, na de geweldige eerste plaat een geweldige tegenvaller. De derde begin maar niet aan.
Normaal - Krachttour, krachtloos is een betere beschrijving.

beaster1256
nee deric , maar mijn vriend kocht alle phil collins brol , nu is hij mijn vriend niet meer ,

Bedoel je met het drama van Yes 90125 ?
Of Jon Anderson?

wijsneus
Onlangs de CD Nightwish - Once aangeschaft. Ik kom er niet doorheen, wat een misser zeg.

Joanna Newsom -Ys

Afgegaan op allerlei jaarlijstjes, de hoes bekeken, en gekocht; geen afkeer van folk. Muzikaal niet onaardig, maar die stem...

Krassende nagels, piepende krijtjes, overeind staande haren what else - dat soort associaties.

Mjuman schreef:
Joanna Newsom -Ys

Afgegaan op allerlei jaarlijstjes, de hoes bekeken, en gekocht; geen afkeer van folk. Muzikaal niet onaardig, maar die stem...

Krassende nagels, piepende krijtjes, overeind staande haren what else - dat soort associaties.

daar had ik ook last van.

clutch
The Datsuns - The Datsuns

Van die suffe retrorock troep waar na twee keer luisteren al geen hol meer aan is. Gekocht vanwege één nummer wat wel leuk was, een hele CD was echter te veel van het goede.

Miskopen heb ik niet veel meer meegemaakt, ook al doe ik graag nog blinde aankopen. Meestal weet ik van tevoren wel wat ik kan verwachten.

Toch zijn er twee geweest die erg tegenvielen, nl. With Teeth van Nine Inch Nails (ik wou een album van hem kopen nadat ik Hand That Feeds hoorde, helaas viel de rest erg tegen, veel te gemaakt vrolijke ***) en Fundamental Elements of a Southtown van P.O.D.

Die eerste had ervoor gezorgd dat ik tijden lang negatief was tegenover NIN, die laatste was een echte teleurstelling omdat de productie erg tegenviel, en al mijn goede hoop de grond in geboord was. Nou ja, iedereen maakt het wel eens mee

Kid A(cid)
Albert Hammond - Albert Hammond
Wel op vinyl. Wist ik veel dat hij muzikaal slechter is dan zijn zoon. Gelukkig kostte hij maar een euro. :A

My Bloody Valentine - Loveless. Ik was goedkoper uitgeweest door drie kwartier naar het geluid van mijn stofzuiger te luisteren.

Kid A(cid) schreef:
Albert Hammond - Albert Hammond
Wel op vinyl. Wist ik veel dat hij muzikaal slechter is dan zijn zoon. Gelukkig kostte hij maar een euro. :A

Die plaat is jeugdsentiment voor mij

Andro
Slayer - Christ Illusion

Nooit echt een Slayer-luisteraar geweest, een impulsieve aankoop dus.

Mjuman schreef:
Joanna Newsom -Ys

Joy4ever schreef:
My Bloody Valentine - Loveless

Ik wil ze beiden best overkopen

New Morning van Bob Dylan... geen miskoop omdat de plaat zo slecht is, maar ik had 'm al

Kid A(cid)
Joy4ever schreef:
My Bloody Valentine - Loveless. Ik was goedkoper uitgeweest door drie kwartier naar het geluid van mijn stofzuiger te luisteren.

Muse - Absolution was anders ook een behoorlijke miskoop van je.

Mijn miskoop is Primal Scream - Don't give out but don't give up.
En niet omdat die zo duur was want ik heb hem ergens gescoord op een cd beurs maar ik dacht dat het een andere band was en dat maakt niet echt uit. Nieuwe muziek leren kennen is leuk maar dit is erg saai en draai ik daardoor nooit meer.

DonDijk
Mijn meest recente miskoop is 1 van Dream Theater. Wat een afschuw, die stem.

Die stem? Die band

DonDijk
Neen, die stem van die meneer die hun liedjes zingt.

Sir Spamalot (crew)
James Labrie dus, maar welke album bedoel je dan?

DonDijk
Images and Words had ik gekocht.

DonDijk schreef:
Images and Words had ik gekocht.

op dat album valt het nog mee, vooral live gaan je nekharen staan, zo slecht.
luister maar eens voor de gein naar de laatst live registratie van hun -chaos in motion-, vreselijk, net katten die ruzie hebben. dan zingt -joanna newson- nog beter.

The Prodigy - The fat of the land

gelukkig 2e-hands voor weinig gekocht; totaal niet mijn ding.

DonDijk
snarf349 schreef:
(quote)

op dat album valt het nog mee, vooral live gaan je nekharen staan, zo slecht.
luister maar eens voor de gein naar de laatst live registratie van hun -chaos in motion-, vreselijk, net katten die ruzie hebben. dan zingt -joanna newson- nog beter.

Thanks for the warning.

The Offspring - Splinter... zucht... ohja en MTV2's Headbangers Ball natuurlijk.

Het vreselijkste dat ik ooit gekocht heb, is het werkelijk tenenkrullende Novena on a Nocturn van The Good Life. Eerst 1 nummer aandachtig beluisterd, en laat dat nu net het enige nummer zijn dat een beetje deugt.

Omgekeerd heb ik ooit cd´s van Freedy Johnston (Can you fly), Screaming Trees (Uncle Anesthesia) en John Trudell (aka Graffiti Man) verkocht. Ik schaam me nog steeds.

Anderzijds heb ik ooit in de platenzaak staan twijfelen tussen L7 en de eerste van PJ Harvey. Gelukkig heb ik toen voor de laatste gekozen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:58 uur

geplaatst: vandaag om 22:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.