MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
zaaf
Mjuman schreef:

Want:
Kleurentelevisie is een uitvinding die in Nederland op 21 september 1967 werd geïntroduceerd en in België op 1 januari 1971. De Nederlandse Antillen kregen kleurentelevisie in 1973, Suriname volgde in 1977. In de jaren 70 van de 20e eeuw werd kleurentelevisie voor een groot publiek betaalbaar en verdrong de kleurentelevisie gaandeweg het zwart-wit-televisietoestel.

Een mensch zou er een sik van krijgen
even voor de goede orde, de z/w foto is inderdaad zeer oud, maar wel gewoon met een kiekkast vervaardigd. de KTV-info is niet geheel ter zake doende.

die laatste is leuk mju

https://i.imgur.com/CEOEAje.jpg

(Barcelona, december 2002)

Sik jokes, best leuk.

(sic.)

GrafGantz schreef:
Ik ben niet zo oud als zaaf, toen ik jonger was bestonden er gelukkig al kleuren. Zoals hier in 1993, toen ik ook nog eens met haar bestond

(afbeelding)

En dan ook nog eens haar waarmee je zo in Chapterhouse o.i.d. kon.

zaaf schreef:
(afbeelding)

↑ voordat er kleuren bestonden

(afbeelding)

↑ recent

Ik dacht dat je mijn leeftijd had.

Die heeft ie vermoedelijk ook wel gehad.

Leuk al die foto's hier de laatste tijd!

Begin jaren '90. Toen mijn haar nog blond en stijl was - ik snap ook niet hoe dat werkt. Deze foto hangt al zo lang als ik me kan herinneren aan een muur bij mijn opa in huis.

https://i.postimg.cc/LXcL8sgg/IMAG3534.jpg

Koenr schreef:
Begin jaren '90. Toen mijn haar nog blond en stijl was - ik snap ook niet hoe dat werkt.

Ik snap ook niet hoe dat werkt....... laten we "begin jaren 90" vervangen door half jaren 70
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/91642738_1554736101341891_7505655555365535744_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=axih4W5UhOwAX_YgeEq&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=9a7205fff15139fb06f2f2cddfc91bb9&oe=5F450004

Afgelopen zaterdag was ik met een homie uit het Noorden, ter ere van een overleden Underground Hip Hop-persoon voor wie we een tribute piece deden, in Marum (Fryslan)... Hij zal het niet erg vinden om op de foto te staan hier. Ik ben de dwerg aan de linkerkant! De man die overleden is zal alleen de echt fervente undergroundheads iets zeggen, en zelfs dan is het niet eens zo zeker. In ieder geval, ik heb het geinitieerd en gesponsord en de andere homie heeft het uitgevoerd! Tekening wordt gedaan door iemand anders die ik ken die mad scherp is met de pen en potlood!

https://i.imgur.com/MDu5ILq.jpg

Goed shirt

DjFrankie schreef:
In Veerle.
"Veerle is een dorp in de Belgische provincie Antwerpen." Oei! Ben je inmiddels al gerepatrieerd?

DjFrankie (moderator)
Ik bedoelde Veere. Maar daarna was ik in Herselt in provincie Antwerpen. Gisteren terug gekomen.

Gisteren teruggekomen, dat is nog eens timing! Eind goed, al goed.

DjFrankie schreef:
(afbeelding) In Veerle 2020 in plaats van Guatamala. Maar toch goed toeven daar.

Is dat het befaamde snoepwinkeltje in Veere?

zaaf
Ben jij nou met alles zo'n fijnproever?

Leuk dorpje, dat Veere.

DjFrankie (moderator)
GrafGantz schreef:
(quote)

Is dat het befaamde snoepwinkeltje in Veere?

Nope daar stond een hele lange rij. Maar dus wel gezien. Waren ook in Sluis, Goes, Krabbendijke, Terneuzen, Hulst en natuurlijk biercafe Den Hulst in Blauberg

Dat nonchalant slurpen aan een drankje, dat doet het hem.

Ik zit nu al een half uur te wachten tot ie misschien onderuit gaat, maar neen. Chapeau!

GrafGantz schreef:
Ik zit nu al een half uur te wachten tot ie misschien onderuit gaat, maar neen. Chapeau!

Ja ik ook, moet volgens de kansberekening toch een keer gebeuren. Ik blijf kijken, vind het wel spannend! Kapotte knie, drankje in het gezicht van de filmer etc...

Mijn zoon van 16 skate (schrijf je dat zo?) ook en heeft al 2 maal in het ziekenhuis gelegen door valpartijen (gebroken middenvoetsbeentje, gekneusde ribben, gebroken neus). Volgens hem hoort dat erbij (Sure!) en moet ik daar als overbezorgde vader niet teveel aandacht aan besteden.....

Ach bij die jongelui is na het skateboard de logische volgende stap MMA en dan valt dit nog reuze mee.

Rudi S schreef:
Ach bij die jongelui is na het skateboard de logische volgende stap MMA en dan valt dit nog reuze mee.

Ik zie nu opeens een jonge Badr op een skateboard voor me.

Hm, dat is wel een hele fraaie airfryer.

Dat kan mijn zusje van twee ook.

Premonition schreef:
Mijn zoon van 16 skate (schrijf je dat zo?) ook en heeft al 2 maal in het ziekenhuis gelegen ...

Derde persoon enkelvoud: skatet

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.