MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik en mijn ster

zoeken in:
ik ging samen (nouja hij stond 2 meter verderop) uit me dak met de zanger van Gem @ Pop-o-Matic te Tivoli.

Joy
kheb Jimmy Carl Black (Zappa) ontmoet

zijn memorabele woorden tegen het zootje meiden dat bij hem op schoot wilde:

This groupie-stuff is over men!

Joy

Joy schreef:
kheb Jimmy Carl Black (Zappa) ontmoet

zijn memorabele woorden tegen het zootje meiden dat bij hem op schoot wilde:

This groupie-stuff is over men!

Joy

Bij hem op schoot

Het zootje meiden zag er dan ook zo uit.

Joy
vind hem er niet eens zo slecht uitzien, in die tijd zat er zon 30 kilo bierbuik bij

Lang geleden (ik weet het zelfs niet meer, ik heb het gevraagd aan me vader, hij is een fan van hem) heb ik ooit eens Eric Clapton ontmoet, we hebben er foto's van. (ik was toen 3, lol)

Oja, ik heb ook nog in de jacuzzi van Johan Neeskens gezeten [ Z'n dochter is een klasgenoot van me ]

Ik heb Rihanna ontmoet

Ojaaa, en woensdag Miljuschka van TMF op Utrecht CS gezien en we hadden oogcontact, ik voelde een vonk!

Haha daar gaat ze het vast uitgebreid over hebben in Re:action

Noouu, ik was met 'n vriend en die had haar niet gezien. Duss ik heb bij reaction een smsje gestuurd met de vraag of ze in Utrecht was en haar antwoord was: Ja dat klopt xx. Dus het is wel min of meer behandeld!

En 2 kusjes dus ze weet nog wie je bent

een avondje whiskey drinken met Taj Mahal. verder kom ik niet

Ik heb backstage gekletst met David Bazan aka Pedro the Lion , in Vera.

Ik ben bij The Streets backstage geweest. (The Mitchell Brothers waren er ook) Het was vet grappig, echt van die gekke engelsen. Heb nog 1 of andere mixtape gekregen Maja, toen moest ik weer naar huis van me ouders Anders was ik nog uitgegaan met hun.

-Spacekees & Blaxtar een boks gegeven

-'Hand in Hand' gezongen voor Kees van Wonderen, waarna hij lachend wegliep

-Ik was uit eten, alvorens ik naar een optreden van mijn held Theo Maassen ging. In het restaurant zat hij naast me, en heb ik hem nog succes gewenst.

-Cristian Chivu en Bogdan Lobont succes gewenst voor de CL-wedstrijd tegen Man Utd, waarna ze dankjewel zeiden, en in hun BMW stapte.

-Naast Leonardo (van NAC, binnenkort Ajax) bij een telefoonwinkel. Ik was al eens met hem op de foto geweest, bij de Feyenoordtraining, maar hij herkende me niet meer.

-Naast Jules Deelder gestaan bij de Plaatboef.

-Ik stond in de Foot Locker, en fluister tegen mijn vriend: "Zo, die kerel naast ons is echt lang!"
Rara... Lange Frans

Een keer een praatje gemaakt met Gebhardt, de oude drummer van Motorpsycho, na een concert in Nighttown, later kwam Snah (de gitarist) er ook nog even bij.

Kristin Hersch uitgelegd hoe ze van Rotown naar Nighttown moest lopen.

Met Broken Social Scene backstage in Ekko gekletst.

Op regelmatige basis koffie drinken met Henk Koorn (maar da's meer een anti-ster).

Dat was het geloof ik wel...

Ik heb met Mathijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis gepraat nadat ze op de Amsterdamse Uitmarkt een popquiz hadden gedaan.
Ik ben er alleen nog niet uit of dat mijn idolen zijn.

Bobiej
Ik heb een van de acteurs van Spring! (favoriete serie van mijn broertje en zusje op Ketnet) gezien hier in Lochem. Maar natuurlijk geloven ze me niet...

- 'Happy Birthday' gezongen voor Jon Dahl Thomasson voor een wedstrijd.

- Gepraat met Joost van Bellen, Erol Alkan

- Filmpje van Froukje de Both's bilspleet gemaakt waarna ze zei: 'Niet aan de Story verkopen hoor'.

- De man achter de stem van 'Sinet' (personage uit de Jetix-serie 'Galactic Football') heeft me geprobeerd te versieren

- Ik heb in de jacuzzi van Johan Neeskens gezeten (ken z'n dochters goed.)

- Mijn oom heeft jaren in Bettie Serveert gedrumt.

In New York hebben de cafe's vaak een jukebox met touchscreen waar een lekker groot archief opstaat. Ik stond met een meisje wat ik net had leren kennen een nummer uit te zoeken. Uiteindelijk besloot ik te kiezen voor 'Life During Wartime' van Talking Heads. Toen zei ze ineens dat David Byrne de vader was van haar beste vriendin en dat ze hem laatst nog had gezien. Erg bizar.

Ik mocht bij Ruud Gullit op schoot zitten, maar hij kan niet zingen.

-Ik zat een keer ergens te lunchen. Wie zit er achter me? Je raadt het al, Rita Verdonk.

luc011190 schreef:
-Ik zat een keer ergens te lunchen. Wie zit er achter me? Je raadt het al, Rita Verdonk.

Met HAAR zou ik nou wel eens een praatje willen maken!

- Sinterklaas heb ik wel eens een hand gegeven.
- Ik heb ooit een clinic gekregen van Teun de Nooijer
- Op het schoolfeest van Radio 538 afgelopen jaar Lasgo en The Opposites gezien. (Optredens waren niet erg goed, maar ik heb nog nooit een live optreden gezien dus vond het wel leuk)
- Ik heb minister Remkes gegroet toen hij campagne aan het voeren was in Sneek.

Mojo Pin
Louis2703 schreef:
- Sinterklaas heb ik wel eens een hand gegeven.

Ik heb Zwarte Piet een keer Mortal Kombat laten spelen op mijn Gameboy! Hij vond vooral Sub Zero erg cool.

JonnieBrasco
Mijn broertje en ik hebben eens een oldtimer herenbrommer een dagje uitgeleend aan Jiskefet in A'dam. In eerste instantie zouden ze hem kopen, maar omdat hij een beetje teveel roestte kregen we een onbegrijpelijk hoge vergoeding voor slechts het uitlenen. Hoewel het team vooraf anders beweerde, kan Michiel Romeyn echt niét overweg met brommers! Zag hem kort later ook nog eens bij een Interpol-concert in Paradiso.

Gepraat met Joost van Bellen, Erol Alkan

En, waar hadden jullie het over? Ik zou Erol ook wel het een en ander willen vragen...

Ik heb trouwens deze meneer in mijn telefoon staan.

Mojo Pin schreef:
Ik heb Zwarte Piet een keer Mortal Kombat laten spelen op mijn Gameboy! Hij vond vooral Sub Zero erg cool.

Sadistisch

- heb ooit een backstage room met Belgian Asociality en Uncle Sam gedeeld.
- heb ook ooit samen met K's Choice en Eddy Wally opgetreden (vraag me niet waarom, 't is een duistere bladzijde uit mijn verleden ).
- heb ooit Stijn Meuris ontmoet, en moet zeggen dat die ontmoeting alles behalve aangenaam was (wat een etter).
- heb ooit met Bis backstage gesproken en dat waren toffe lui!

En ben tijdens de ontmoetingen telkens ongeloofelijk nerveus geweest alhoewel daar geen rationele reden voor is, 't zijn tenslotte ook maar mensen (alhoewel ik in het geval van Meuris daaraan twijfel).

Dazzled Kid schreef:
- 'Happy Birthday' gezongen voor Jon Dahl Thomasson voor een wedstrijd.

- Filmpje van Froukje de Both's bilspleet gemaakt waarna ze zei: 'Niet aan de Story verkopen hoor'.

- De man achter de stem van 'Sinet' (personage uit de Jetix-serie 'Galactic Football') heeft me geprobeerd te versieren

- Ik heb in de jacuzzi van Johan Neeskens gezeten (ken z'n dochters goed.)

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.