Overig / Apparatuur / Het iPod topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 10:19 uur
Ward schreef:
Je kan het ook gewoon in iTunes aanpassen. Dan moet je op een nummer met de rechtermuisknop klikken en dan info tonen kiezen. Dan krijg je zo'n menu en dan klik je op opties en daar staat een balk met volumeaanpassing.
Je kan het ook gewoon in iTunes aanpassen. Dan moet je op een nummer met de rechtermuisknop klikken en dan info tonen kiezen. Dan krijg je zo'n menu en dan klik je op opties en daar staat een balk met volumeaanpassing.
Ja precies, zo doe ik het altijd.
0
geplaatst: 29 september 2006, 17:44 uur
ik hbe ook een 60 gig ipod en daarvoor een 20 gig die van 20gig me batterij ging wel sneller leeg zeg maar
maar misschien zijn dit betere batterijen
maaar het beste is ook dat je een goeie verzekering voor je ipod heb is er iets mis? ruil hem dan snel om!:D
maar misschien zijn dit betere batterijen
maaar het beste is ook dat je een goeie verzekering voor je ipod heb is er iets mis? ruil hem dan snel om!:D
0
geplaatst: 29 september 2006, 19:05 uur
Ik had zelf ook een Ipod Mini, batterij ging wel snel op na een tijd, kon nog 4 uur mee naar een jaar gebruik. Je kan hem dan naar Apple terugsturen, als er nog garantie op zit, zoniet dan moet je 35 euro betalen voor de batterij en de kosten zelf, als je het zelf doet heb je grote kans dat het fout gaat, een gevolg hiervan is niet alleen dat de liedjes eraf gaan maar ook dat hij het helemaal niet meer doet. Dit risico heb je bij Apple niet, als het daar mis gaat krijg je gewoon een nieuwe ipod.
0
geplaatst: 29 september 2006, 20:52 uur
Daarom heb ik dus een Sony 20GB speler.
A. Was maar 200 euro. Voor de wiskundigen onder u...een tientje per GB.
B. Batterij doet het minstens 30 uur.
A. Was maar 200 euro. Voor de wiskundigen onder u...een tientje per GB.
B. Batterij doet het minstens 30 uur.
0
geplaatst: 30 september 2006, 13:58 uur
Bij mijn Ipod Mini was na een jaartje, 1,5 jaar de batterij kapot.. Maar ik had geen bonnetje niks dus ik dacht het is een verloren zaak. Ga ik naar de Apple winkel, zeg ik dat, die gast typt het serie nummer in en een week later had ik een nieuwe;D Dus, maar het valt best mee, als je hem alleen maar oplaadt als ie echt op is, anders gaat tie vet maf doen.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 08:33 uur
Zal wel minder dan een jaar zijn, zit standaard een jaar garantie op en in die tijd kun je hem gewoon naar een apple-service brengen en heb je in een paar dagen een nieuwe.
Zelf overigens nu een weekje de 80G, bevalt goed
Zelf overigens nu een weekje de 80G, bevalt goed

0
geplaatst: 3 oktober 2006, 20:52 uur
Nee, zeker over een jaar. Als ik er over na denk, tussen 1,5 en 2 jaar eigenlijk. Maar ze vroegen helemaal niks.. ze typten een code in en klaar. Paar dagen later wordt ik opgebelt dat ze een nieuwe hebben liggen.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 00:58 uur
Electro_ schreef:
Nah, lekker vooruitzicht dan.
Hoe kan het dat iederen zo vol is over de iPod's als de batterij het niet eens goed doet?
Nah, lekker vooruitzicht dan.
Hoe kan het dat iederen zo vol is over de iPod's als de batterij het niet eens goed doet?De ene ipod is de ander niet... Dat batterijen slechter worden is gewoon bekend (is met je mobieltje ook..) maar daar hadden ze bij I-pod wel even aan mogen denken, ook voor mij de reden geweest om er geen te kopen en gewoon een eenvoudige MP3-speler (alhoewel toch bijna 90,-) met verwisselbare batterijen.. Ik zie I-pod meer als een trend, en niet een nieuwe uitkomst voor je muziek.
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 14:50 uur
Ja maar vaak als je dat doet, en je zet je ipod op het hardst gaat ie ruisen en vage geluiden maken.. Dan gaan je oordopjes stuk.. En je oren ontploffen 

0
geplaatst: 19 oktober 2006, 15:53 uur
En op de andere manieren gaat het geluid ook harder, het geluid gaat door je oordopjes, oordopjes kunnen het niet aan, gaan ruisen en vage geluiden maken.. dan gaan je oordopjes stuk.. En je oren ontploffen 

0
geplaatst: 13 november 2006, 09:11 uur
hallo, ik heb nu zo'n 60GB iPod, maar ik overweeg een nieuwe 80GB te kopen omdat je op deze alfabetisch kunt zoeken (nu ga ik soms platen draaien en dan is het een echte hel om een bepaald nr. terug te vinden).
Nu heb ik nog een belangrijke vraag :
- Ik heb zo'n dikke 10.000 nummers staan op mijn ouwe iPod. Om plaats op mijn PC te sparen, heb ik de meeste niet bewaard op iTunes (rechtstreeks van mijn CDs ingeladen en dan weg ermee).
Is er een manier om alle nummers van mijn ouwe iPod over te zetten naar mijn nieuwe 80GB?
Nu heb ik nog een belangrijke vraag :
- Ik heb zo'n dikke 10.000 nummers staan op mijn ouwe iPod. Om plaats op mijn PC te sparen, heb ik de meeste niet bewaard op iTunes (rechtstreeks van mijn CDs ingeladen en dan weg ermee).
Is er een manier om alle nummers van mijn ouwe iPod over te zetten naar mijn nieuwe 80GB?
0
geplaatst: 13 november 2006, 09:27 uur
Ik dacht dat dat niet kon, dus je zal toch de nummers weer op je pc moeten zetten. Anders even googlen.
0
geplaatst: 13 november 2006, 13:09 uur
Ja het kan wel maar dan hebben alle nummers een rare naam gekregen vb. "YUEI". Ik weet niet of dat erg is?
0
geplaatst: 13 november 2006, 17:19 uur
Je moet uit je I-Pod de directory F:\iPod_Control\Music kopieëren naar je harde schijf en deze in zijn geheel op je nieuwe I-pod zetten. Volgens mij moet dit zo werken (deed het bij mij wel toen ik van 20Gb naar 60Gb overging).
Je zult het in delen er op moeten zetten (maar de kopie wel in 1 keer maken).
Je zult het in delen er op moeten zetten (maar de kopie wel in 1 keer maken).
0
geplaatst: 13 november 2006, 21:37 uur
Aero, dank voor de tip : die directory F:\iPod_Control\Music ... waar kan ik die vinden? (Explorer?)
0
geplaatst: 13 november 2006, 23:19 uur
In het antwoord is de F:\ je I-Pod via Explorer gezien (zie: 'Deze Computer').
Kan bij jou een andere letter zijn, let daar op.
Kan bij jou een andere letter zijn, let daar op.
0
geplaatst: 15 november 2006, 19:12 uur
bedankt voor de tip, maar ik heb besloten van toch nog even te wachten ... vroeg of laat komt er een 100 of 120 of meer GB uit en dan koop ik deze wel ...
0
geplaatst: 22 november 2006, 16:41 uur
er bestaat ook een programma waarmee je je iPod kunt 'rippen' en files weer terug in iTunes kunt gebruiken. Weet echter niet of je ermee je oorspronkelijke mp3's terug krijgt. Zie iPodRip
Ik ben trouwens ook over de aanschaf van de 80GB aan het nadenken. Maar wie weet hoe snel apple idd met de 100 of 120GB variant aan komt.
Ik ben trouwens ook over de aanschaf van de 80GB aan het nadenken. Maar wie weet hoe snel apple idd met de 100 of 120GB variant aan komt.
0
geplaatst: 23 november 2006, 18:23 uur
Ik heb een Ipod van 20 GB:
Deze: http://www.webmapper.net/img/florida/ipod.jpg
Maar mijn pc is gecrashed en alle liedjes zijn weg, is er een mogelijkheid om mijn muziek van mijn Ipod terug over te zetten op mijn PC, naar Itunes?
Maar het probleem is dat ik niet weet hoe.
Iemand?
Deze: http://www.webmapper.net/img/florida/ipod.jpg
Maar mijn pc is gecrashed en alle liedjes zijn weg, is er een mogelijkheid om mijn muziek van mijn Ipod terug over te zetten op mijn PC, naar Itunes?
Maar het probleem is dat ik niet weet hoe.
Iemand?
0
geplaatst: 25 november 2006, 06:17 uur
0
Raekwon the chef
geplaatst: 30 november 2006, 20:43 uur
ik zou het niet weten, het was al een heel gepuzzel om het van I-tunes naar m'n Ipod te krijgen
0
geplaatst: 3 december 2006, 11:35 uur
Het enige wat je moet doen is je Ipod cd'tje installeren.
Itunes openen, muziek eropzetten, Ipod in Usbgaatje steken via kabeltje met je Ipod en wachten tot hij een connectie maakt, daarna zet hij alles vanzelf over
Itunes openen, muziek eropzetten, Ipod in Usbgaatje steken via kabeltje met je Ipod en wachten tot hij een connectie maakt, daarna zet hij alles vanzelf over
0
Pauper
geplaatst: 9 december 2006, 19:22 uur
Wat je kan doen is alle mappen op je PC het "alleen lezen" uitschakelen. Dat betekend dat je nu toegang hebt tot alle bestanden van je computer, en dus ook de verborgen mappen op je iPod.
Ga naar Deze Computer en vervolgens iPod, er staat een map Music als het goed is, deze wordt weer onder verdeeld onder verschillende mappen die van F01 tot F49 gaat, in deze mappen zijn al je tracks verdeeld. Druk CTR-A en sleep de mappen naar je iTunes (of je desktop), al je nummers zijn weer compleet
Ga naar Deze Computer en vervolgens iPod, er staat een map Music als het goed is, deze wordt weer onder verdeeld onder verschillende mappen die van F01 tot F49 gaat, in deze mappen zijn al je tracks verdeeld. Druk CTR-A en sleep de mappen naar je iTunes (of je desktop), al je nummers zijn weer compleet

0
geplaatst: 28 december 2006, 12:30 uur
http://nl.freedownloads.be/details.php?ID=1655
Zie je itt de manier van Pauper precies welk nummer je kopieert, kan handig zijn
Zie je itt de manier van Pauper precies welk nummer je kopieert, kan handig zijn
* denotes required fields.