Overig / Apparatuur / muziekspeler (pc)

Ik gebruik nog steeds gewoon Windows Media Player, kan iemand my uitleggen waarom ik een programma als foobar zou gebruiken (is het geluid beter???)
om mee te beginnen ja, al maakt dat niet zo super veel uit, is meer afhankelijk van je geluidskaart.
WMP gebruikt te veel resources, WMP stuurt ongewenst informatie naar windows over wat je speelt, het is niet practische in gebruik om gewoon wat dingen te noemen...alleen Real Media Player is nog erger dan WMP en dat zegt genoeg lijkt mij.

Wat kan ik met media player niet wat ik met bijv. foobar wel kan. en hoe kan ik aan zoiets komen is het down te loaden of zo
http://www.foobar2000.org
maar je zou ook gewoon voor winamp kunnen gaan als je niet te veel zelf wil rotzooien voor dat alles precies zo is als je wilt...foobar heeft echt een super hoog nerd gehalte...maar goed is dan ook wel weer het beste wat je kunt krijgen naar mijn mening.

winamp is zwaar klote - traag, onoverzichtelijk en k*tgeluid
wmp10 is redelijk mee te leven - zeer matig, geluid is alleen niet slecht zolang je het niet combineert met windows drivers. en de library en audiosync is erg makkelijk.
Tsja, dat geldt natuurlijk voor zowat alles op de pc. XP kan je ook niet fatsoenlijk draaien op een Pentium II. Zolang het de computer niet trager maakt, maakt het geen zak uit.
niet voor foobar

Vraagje over iTunes: ik vind het verschrikkelijk irritant dat tussen elk nummer wat je speelt (of het nu van cd is of mp3's) een halve seconde stilte zit. Ik ben nu een mix-cd aan het draaien en dat hoort in elkaar over te lopen in plaats van met steeds die onderbrekingen. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?
Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:
Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.
Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Foobar is een über programma - omdat het minimale recources gebruikt en alles, maar dan ook alles instelbaar is EN hij vervormt je geluid niet
winamp is zwaar klote - traag, onoverzichtelijk en k*tgeluid
wmp10 is redelijk mee te leven - zeer matig, geluid is alleen niet slecht zolang je het niet combineert met windows drivers. en de library en audiosync is erg makkelijk.

hehe, eindelijk een medestander hier.
Ik snap niet dat iedereen maar die ellendige andere programma's blijft gebruiken...
Foobar is gewoon het beste. Einde discussie

edit: en zit jij de godganse dag naar je mediaspeler te kijken? Ik niet, bij mij is staat ie heel de dag ergens geminimaliseerd waar ie niet in de wegstaat...dus kan lelijk zijn, zie het toch niet.
En de dag dat ik mij bezig ga houden met het proggen van een mediaplayer is de dag dat ik zelfmoord pleeg

Maar oh zo pokkelelijk. Dus laten we de discussie nog even open.
Inderdaad zo verdomde saai.

(die ik trouwens wel gepimped heb, want je moet iets doen om studeren te ontwijken)
haha dat dan weer wel

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.
Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Maar goed, hopelijk deze maand nog een nieuwe versie van foobar, want wat ik heb gelezen over de beta versie is echt super tof.
hoe bedoel je?
Als ik nu een cd draai staat er
Track 1
Track 2
enz
enz..
Jouw Foo ziet er strak uit overigens.

bijv. hier http://pelit.koillismaa.fi/plugins/redir.php?id=384
en dat ziet er dan zo uit: