Genres / Soul, Funk en R&B / Soul/R&B; wat vind je hiervan? ....en ontdek meer
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2007, 17:02 uur
Reijersen schreef:
Laten we gewoon verder gaan met de kern van dit topic. Want de heren die de reactie op mijn recensie bij het album plaatsten zijn toch niet in voor een discussie, ze roepen alleen één keer wat.
Dat zal ik dan zelf doen door een nieuw nummer in te brengen.
Musiq Soulchild - Ms. Philadelphia
Persoonlijk ben ik een groot liefhebber van de relaxte muziek van Musiq Soulchild. Dit is het beste nummer van zijn laatste, ijzersterke cd (vind ik). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laten we gewoon verder gaan met de kern van dit topic. Want de heren die de reactie op mijn recensie bij het album plaatsten zijn toch niet in voor een discussie, ze roepen alleen één keer wat.
Dat zal ik dan zelf doen door een nieuw nummer in te brengen.
Musiq Soulchild - Ms. Philadelphia
Persoonlijk ben ik een groot liefhebber van de relaxte muziek van Musiq Soulchild. Dit is het beste nummer van zijn laatste, ijzersterke cd (vind ik). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
bedankt heb ik er weer een super goed album bij beluister ook eens ayo met down on my knees & without you
0
geplaatst: 7 december 2007, 16:31 uur
Chaka Khan & Mary J. Blige - Disrespectful
Een prachtig schreewduet van deze big ladiez. Staat op de laatste 2007 cd van Chaka. Ik vind het genieten geblazen... en jullie?
Een prachtig schreewduet van deze big ladiez. Staat op de laatste 2007 cd van Chaka. Ik vind het genieten geblazen... en jullie?
0
geplaatst: 7 december 2007, 19:44 uur
Ik vind de coupletten echt 100% fantastisch ! Het rustigere refrein vind ik daarentegen wat minder..
8,8
8,8
0
eazyfan
geplaatst: 8 december 2007, 11:30 uur
Vrouwelijke stemmen zijn niet echt mijn ding, maar ik wou toch maar eens luisteren, mooi gezongen op zich, leuke beat.
7
7
0
geplaatst: 13 december 2007, 19:49 uur
0
eazyfan
geplaatst: 13 december 2007, 20:09 uur
Ik dacht ik luister maar eventjes omdat Lizzy89 het post, vrouwelijke stemmen doen me amper wat op Alicia na dan. (Al ken ik er ook niet zoveel). Eerst dat gepraat, ik dacht echt ,,damn wanneer begint ze? Of is heel die track zo?". Erg goed thema vind ik, sterke productie en erg goed gezongen, haar stem kan ik nog best goed aanhoren in tegenstelling tot andere Soul-zangeressen.
En dan na mijn kort verhaal,
8*.
En dan na mijn kort verhaal,
8*.
0
eazyfan
geplaatst: 16 december 2007, 18:21 uur
De nieuwe,
James Brown - I'll Go Crazy
[Video]http://www.youtube.com/watch?v=dXJXRNpLA-k[/Video]

Live klinkt dat nummer nóg beter,
Wat vinden jullie?
James Brown - I'll Go Crazy
[Video]http://www.youtube.com/watch?v=dXJXRNpLA-k[/Video]

Live klinkt dat nummer nóg beter,
Wat vinden jullie?
0
geplaatst: 16 december 2007, 22:59 uur
Fantastisch nummer. James Brown stopt heel erg veel energie in zijn songs.
8,9/10
8,9/10
0
geplaatst: 17 december 2007, 14:43 uur
Jaaah.. dit vind ik echt n goed nummer ! 
Het enige minpuntje vind ik dat het maar zo kort duurt,
maar goed.. dat was nu eenmaal zo in die tijd.
8,8

Het enige minpuntje vind ik dat het maar zo kort duurt,
maar goed.. dat was nu eenmaal zo in die tijd.
8,8
0
geplaatst: 19 december 2007, 15:46 uur
Next, nog een waanzinnig ondergewaardeerde muzikant, de fantastische Swamp Dogg met 'Sam Stone' van John Prine. Spijtig genoeg zijn zijn beste nummers niet te vinden op Youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=gDzJaeiELRs
http://www.youtube.com/watch?v=gDzJaeiELRs
0
geplaatst: 19 december 2007, 19:41 uur
Hij pakte niet meteen.. maar na nog n keer luisteren ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ie best wel erg okee is (naar mijn mening dan).
8,5
8,5
0
geplaatst: 20 december 2007, 01:16 uur
Swamp Dogg heb ik pas ontdekt, is echt heel erg goed, ja.
Dit nummer krijgt van mij een 8.
Dit nummer krijgt van mij een 8.
0
geplaatst: 20 december 2007, 13:32 uur
Best aardig, beetje wennen, maar wordt gaandeweg beter.
7,5/10
7,5/10
0
geplaatst: 21 december 2007, 19:12 uur
Een aantal weken geleden was de film "Bedazzled" op tv. Naar mijn mening een vreselijke film, het enige goede vond ik dit nummer tijdens het intro:
Johnnie Taylor - Just The One (I've Been Looking For)
Ik vind t wel n lekker nummertje..
Johnnie Taylor - Just The One (I've Been Looking For)
Ik vind t wel n lekker nummertje..
0
geplaatst: 24 december 2007, 18:21 uur
Een perfecte song voor kerstavond en tevens mijn favoriete doo wopballad, Five Satins- In The Still Of The Night
http://www.youtube.com/watch?v=fBT3oDMCWpI
http://www.youtube.com/watch?v=fBT3oDMCWpI
0
geplaatst: 24 december 2007, 18:36 uur
Ik doe even een oudje en een nieuwe :
Freddy Fender - Before the next teardrop falls
Ali Campbell ft Lemar - I'll Be Standing By
Een beetje soul liefhebber heeft de eerste al, de tweede is dan hopelijk verassender. Het zit misschien ietwat tegen de reggae, maar erg soulful.
Een beetje soul liefhebber heeft de eerste al, de tweede is dan hopelijk verassender. Het zit misschien ietwat tegen de reggae, maar erg soulful.
0
geplaatst: 25 december 2007, 12:03 uur
DMP-member schreef:
Het is de bedoeling dat er 24 uurtjes tussen zitten voor er een nieuw nummer wordt gepost (toch?), aangezien het hier nooit zo denderend hard gaat met de beoordelingen..
0
geplaatst: 25 december 2007, 12:10 uur
Five Satins - In The Still Of The Night
Ik vind dit nummer wel okee, maar ook niet heel speciaal:
7,8
Ik vind dit nummer wel okee, maar ook niet heel speciaal:
7,8
0
geplaatst: 25 december 2007, 12:34 uur
Lizzy89 schreef:
Het is de bedoeling dat er 24 uurtjes tussen zitten voor er een nieuw nummer wordt gepost (toch?), aangezien het hier nooit zo denderend hard gaat met de beoordelingen..
(quote)
Je hebt gelijk Lizzy89 ! Dit was pure enthousiasme !!
0
geplaatst: 25 december 2007, 12:45 uur
En is 48 uur zodat er ook écht goed geluisterd kan worden naar de nummers 

0
geplaatst: 25 december 2007, 13:40 uur
Ik heb een achterstand opgelopen, dus ik moet nog nummers gaan beluisteren hier. En dat dan binnen 48 uur...
* denotes required fields.