menu

Genres / Soul, Funk en R&B / Soul album van de Maand

zoeken in:
Leuk initiatief!
Is er eventueel nog interesse van anderen om iets met dit topic te doen?

Jazeker, mijn '70s soul/funk belangstelling mag wel wat uitgediept worden. De FAME-verzamelaars van het Kent-label vind ik om te beginnen al fantastisch.

Venceremos schreef:
Jazeker, mijn '70s soul/funk belangstelling mag wel wat uitgediept worden. De FAME-verzamelaars van het Kent-label vind ik om te beginnen al fantastisch.

Bij die FAME verzamelaars van het Kent- label zit idd erg veel mooi werk tussen!

Hé dat is een goed plan om dit weer op te pakken. Zéker nu het southern soul uit Muscle Shoals betreft.

Kwam wat recente soul tegen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=MselIH2Ae4Y

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=zfUbGyVJpnQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Michiel Cohen schreef:
Kwam wat recente soul tegen.
Wat heeft dat met het soulalbum van de maand te maken?

Edgar18 schreef:
(quote)
Wat heeft dat met het soulalbum van de maand te maken?

Kun je mooi iets nieuws kiezen.

Michiel Cohen schreef:
Kun je mooi iets nieuws kiezen.
De insteek van dit topic is anders, zoals je in de beginpost kunt lezen. Als je iets verder kijkt kom je het Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel topic tegen, daar lijkt me dit meer op zijn plaats.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:13 uur

geplaatst: vandaag om 19:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.