Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2010, 17:47 uur
Hij klinkt soms echt als Raphael Saadiq. De muziek is soms bijna even goed: een 8.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 19:47 uur
Cane & Abel: 7. Idd een beetje funkadelic uit hun beginperiode.
Rahsaan Patterson: 6-. Mijn mening wijkt hier af van de overigen. Ik vind deze muziek afwijken van de eerste 3 van Rahsaan (die ik bezit). En helaas niet ten goede. Deze man kan beter zingen dat uit dit nummer blijkt.
Rahsaan Patterson: 6-. Mijn mening wijkt hier af van de overigen. Ik vind deze muziek afwijken van de eerste 3 van Rahsaan (die ik bezit). En helaas niet ten goede. Deze man kan beter zingen dat uit dit nummer blijkt.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 12:41 uur
Cane & Abel: 7.5 opwindend nummer
Rahsaan Patterson: 6.25 stem doet me wat denken aan Prince, zeker niet slecht, mr doet me ook niet smachten nr meer van deze man.
Rahsaan Patterson: 6.25 stem doet me wat denken aan Prince, zeker niet slecht, mr doet me ook niet smachten nr meer van deze man.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 18:30 uur
Jazznummer met een lekker baslijntje, duurt niet te lang, lekker minimaal gearrangeerd waardoor alle elementen voldoende ruimte krijgen.
8
8
0
geplaatst: 4 januari 2010, 23:47 uur
Komt dit uit Chicago, uit de sixties? Ik kan het haast niet geloven. I love it! Een 9.
0
geplaatst: 5 januari 2010, 20:16 uur
Outtrack van Uncle Jam Wants You, terug te vinden op de uitstekende reeks verzamelalbums George Clinton Family Series
0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:45 uur
Lorez Alexandria: 6. (Dit soort) jazz is toch minder weggelegd voor mij.
Funkadelic: 8. Iets meer afwisseling had gekund, maar het blijft toch lekker fonky.
Funkadelic: 8. Iets meer afwisseling had gekund, maar het blijft toch lekker fonky.
0
geplaatst: 7 januari 2010, 09:09 uur
Dat intro doet pijn in de vroege ochtend...
Aardig nummer wel, goed gespeeld, beetje voorspelbaar.
6,5
Aardig nummer wel, goed gespeeld, beetje voorspelbaar.
6,5
0
pretfrit
geplaatst: 7 januari 2010, 09:37 uur
en terecht

Hard,ruw en niet bijster origineel 5*
- Rahsaan Patterson 7
- Funkadelic 7
0
geplaatst: 7 januari 2010, 15:48 uur
Chi-Lites: 7+. Die intro heb ik nooit begrepen en is echt heel vervelend. Verder is dit natuurlijk een lekker nummer, maar blijft het wat mij betreft in de schaduw van Have You Seen Her en Oh Girl staan.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 20:46 uur
Willie Mitchell, de man die bijna eigenhandig een heel eigen beweging in de soul binnenbracht. O.V. Wright is niet mijn favoriet hiervan, maar hij heeft een paar steengoeie nummers, zoals deze: een 8.
0
geplaatst: 14 januari 2010, 20:30 uur
Gehoord op Sweet Soul Music en ik vond dit wel een lekker uptempo nummer.
Laura Vane & The Vipertones - Steam
Laura Vane & The Vipertones - Steam
0
geplaatst: 14 januari 2010, 20:45 uur
Dit klinkt allemaal iets te bekend in de oren, maar niettemin erg fijn: een 7.
* denotes required fields.