Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2010, 10:20 uur
Kool Blues: 7-. Op zich wel een redelijk lekkere tune, maar niet sterk genoeg om heel lang te boeien.
0
geplaatst: 30 maart 2010, 10:23 uur
Rick James: 7. Heb wel een zwak voor deze man. Net als Cameo. Beiden maken min of meer popfunk/-r&b. Toch ben ik bij Rick meer fan van zijn uptempo nummers. Deze is wel redelijk genietbaar, maar ik vrees voor velen te poppy en simpel.
0
geplaatst: 31 maart 2010, 12:21 uur
Laat ik maar eens iets plaatsen
Gloria Scott - (A Case of) Too Much Lovemakin'
Gloria Scott - (A Case of) Too Much Lovemakin'
0
geplaatst: 31 maart 2010, 14:35 uur
Kool Blues: Sfeervol nummer wel: 7
Rick James: Te glad en duurt veel te lang. 5
[nutteloos feitje] Rick James heeft ooit nog in een bandje gezeten met Neil Young, voordat ze bekend werden, wisten jullie dat? [/nutteloos feitje]
Gloria Scott: Lekker ritme, mooie vocalen. Voorlopig een 7,5
Rick James: Te glad en duurt veel te lang. 5
[nutteloos feitje] Rick James heeft ooit nog in een bandje gezeten met Neil Young, voordat ze bekend werden, wisten jullie dat? [/nutteloos feitje]
Gloria Scott: Lekker ritme, mooie vocalen. Voorlopig een 7,5
0
geplaatst: 31 maart 2010, 14:39 uur
Sandokan-veld schreef:
Nu wel

0
geplaatst: 31 maart 2010, 15:33 uur
Sandokan-veld schreef:
Ik had ooit al zoiets ergens gelezen, maar het was door de zeef in mijn lange termijn geheugen geglipt....en verdwenen uit mijn korte termijn geheugen.
0
geplaatst: 31 maart 2010, 19:17 uur
Speciaal voor Reijersen, Gloria Scott: 7+. Lekker smooth en doet mij lichtjes denken aan Diana Ross. Ben meestal wel in voor stringarrangementen.
0
raffael77
geplaatst: 31 maart 2010, 20:59 uur
Wat een een bagger nummer van Gloria.
Typisch een disco stijl en ik walg ervan. 1
Typisch een disco stijl en ik walg ervan. 1
0
geplaatst: 31 maart 2010, 22:22 uur
Je laat er in dit topic geen gras over groeien he

Ik heb deze week btw voor het eerste het album van Gloria Scott gehoord. Vind haar werk muzikaal gezien eigenlijk niet heel overweldigend, maar haar stem valt bij mij in erg goede aarde.
0
geplaatst: 1 april 2010, 01:24 uur
Rick James: fijn, ik hou er wel van: 7,5.
Gloria Scott: fijn, maar te weinig karakter: 6.
Gloria Scott: fijn, maar te weinig karakter: 6.
0
Mb.
geplaatst: 1 april 2010, 12:37 uur
Eigenlijk durf ik niet meer met de altijd subtiele raffael op de loer, maar enfin. Lekker voortkabbelende jaren 90' nummer. Volgens mij houden de meeste mensen hier er niet zo van, maar probeer het is: dit is mooi, zonder moeilijk te doen. 

0
geplaatst: 1 april 2010, 20:25 uur
Soms kan ik echt zo'n zin hebben in 90's R&B in de slechtste zin van het woord. Dit is daar niet echt genoeg voor: een 6.
0
geplaatst: 2 april 2010, 15:56 uur
Waarschijnlijk wel bekend bij de meesten, maar zo niet dan wordt het hoog tijd voor wat Betty in je leven.
0
geplaatst: 2 april 2010, 23:28 uur
Ik had vroeger niet zoveel met deze dame, maar ga haar steeds meer waren. Een 7
* denotes required fields.