Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2011, 00:08 uur
9 voor de drumbreak en de reputatie. Voor het eigenlijke nummer een 7,5. 

0
geplaatst: 22 maart 2011, 00:31 uur
Wellicht iets "te bekend" voor dit topic, maar aan de andere kant heeft dit nummer nooit op een regulier studio album van Ben E King gestaan, en ook niet op zo heel veel verzamelaars.
Dus Ben E King - What Is Soul:
Dus Ben E King - What Is Soul:
0
geplaatst: 23 maart 2011, 22:28 uur
9, prachtig nummer is dat.
Ik weet niet of dit het goede topic hiervoor is, maar ik zoek al een tijdje naar een betere versie van dit nummer: [Video]http://www.youtube.com/watch?v=SnzVtV07528[/embed]
Ik denk ook niet dat dat de goede titel is... Is verder nergens te vinden...
Ik weet niet of dit het goede topic hiervoor is, maar ik zoek al een tijdje naar een betere versie van dit nummer: [Video]http://www.youtube.com/watch?v=SnzVtV07528[/embed]
Ik denk ook niet dat dat de goede titel is... Is verder nergens te vinden...
0
geplaatst: 24 maart 2011, 00:23 uur
Fantastisch nummer, What Is Soul, kende het nog niet. Dit hoor ik veel liever dan Stand By Me: een 8,5.
0
Rene1979
geplaatst: 25 maart 2011, 10:39 uur
Deze staat op het B-Sides project. Maar zijn nieuwe album is echt te gek.!
0
geplaatst: 25 maart 2011, 10:51 uur
Laat ik hier weer eens sinds tijden komen kijken. Ik ga niet allemaal scores met terugwerkende kracht geven, maar wel de volgende:
What Is Soul: 8 Deze heb ik op plaat.
The Beginning Of Time: 7+
Seven Nation Army: 7,5. Leuke relaxte versie van hun cover. Deze ken ik al een paar minuten eerder dan hij hier geplaatst werd
. Ook de "gewone" cover kan mij zeer bekoren.
What Is Soul: 8 Deze heb ik op plaat.
The Beginning Of Time: 7+
Seven Nation Army: 7,5. Leuke relaxte versie van hun cover. Deze ken ik al een paar minuten eerder dan hij hier geplaatst werd
. Ook de "gewone" cover kan mij zeer bekoren.
0
geplaatst: 25 maart 2011, 11:19 uur
U is een gelukkig mens
Ik kom niet verder dan dat ik hem heb op 3 verzamel cd's
0
geplaatst: 25 maart 2011, 12:35 uur
Ik moet dan wel mezelf afzonderen op zolder om mijn platen te beluisteren. Waarschijnlijk haal ik ooit dus nog een verzamelaar van Ben op CD.
0
geplaatst: 29 maart 2011, 14:46 uur
Kool & The Gang: 7. Ze hebben funkier nummers gemaakt, maar dit is ook wel aangenaam.
0
geplaatst: 29 maart 2011, 15:59 uur
Dit klinkt mij juist veel funkier dan wat ik doorgaans van hen hoor (ben geen Kool-kenner): een 7,5.
Nog een 7 voor Seven Nation Army.
Nog een 7 voor Seven Nation Army.
0
Mb.
geplaatst: 9 april 2011, 20:26 uur
Naast het feit dat de foto ''Mighty'' Doug Haynes al doet blijken als een baas..
..blijkt ook nog eens dat dit misschien wel eens de beste versie van dit nummer kan zijn.
..blijkt ook nog eens dat dit misschien wel eens de beste versie van dit nummer kan zijn.
0
geplaatst: 16 april 2011, 20:58 uur
Ik hou wel van de stem, klinkt lekker androgyn! De rest van het nummer klinkt fijn, maar ook wat rommelig: een 6,5.
0
geplaatst: 16 april 2011, 21:45 uur
Mighty Doug Haynes: 7. Ik vind dit ook best wel lekker. Alleen is het inderdaad moeilijk om op basis van zijn stem in te schatten of het een man of vrouw is. De foto biedt ook niet 100% uitsluitsel. 

0
geplaatst: 17 april 2011, 12:00 uur
* denotes required fields.