MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:

1-0

johannesA
2-0

3-0

5-0

5-1

Pretentieloos vs. Pretentieus

5-2 maar zal vermoedelijk niet veel helpen. VA heeft grote kans om dit helemaal te winnen, wat ik niet onterecht zou vinden overigens.

5-3

Die eerste is slecht, heel slecht, heeft het zelfs voor elkaar ook negatief uit te blinken in een genre dat, vrij eufemistisch, niet echt bekend staat om zijn goede teksten, helemaal door de vrij creepy en totaal niet grappige tekst i.c.m. het hoofd van Pierre Kartner a.k.a. de reïncarnatie van Joseph Haydn, maar die tweede heeft simpelweg een nieuwe definitie gegeven aan de term wanstaltig.

Titmeister verwoordt het goed. Maar na enige twijfel vind ik de eerste toch nog wel wat meer wanstaltig door de smerigheid.

6-3

7-3

7-4

8-4

Dat een opa in deze context over "meisje klein" zingt maakt voor mij elke discussie overbodig.

9-4

2e lijkt me ook behoorlijk pretentieloos? Vind het ook zeker niet de ergste regel uit het koningslied.

Strijd om de derde plaats. Tot de 12, 2 verschil.

http://i.share.pho.to/948053a2_o.jpeg vs. http://i.share.pho.to/6f262a2c_o.jpeg

0-1

0-2

0-3

De naamgever van dit topic verdient op zijn minst een podiumplaats.

0-4

Geen weer ook voor stamppot

0-5

1-5, ik snap hem echt niet.

Aangezien deze knock-out bijna ten einde is heb ik alvast een nieuw spelletje opgestart. iedereen is uitgenodigd om te nomineren en mee te spelen. Muziek >> Muziekgames >> Festival Anthems (K.O.)

De W van Wanstaltig - Engelstalige editie zal nog even op zich laten wachten, mijn plan is om daar na de zomer mee te beginnen.

1-6

2-6

Gast
geplaatst: vandaag om 05:29 uur

geplaatst: vandaag om 05:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.