Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2017
zoeken in:
0
geplaatst: 11 september 2017, 16:56 uur
Ronde 1 - Ladder 30:
25 The Gathering - Eleanor +1
19 Moon Safari - Lover's End Pt. III: Skellefteå Serenade
19 King Crimson - 21st Century Schizoid Man +2
16 Pain of Salvation - The Perfect Element
13 Solstafir - Hula
10 The Waterboys - September 1913 +3
Deadline: maandag 11 september 19:00 uur.
25 The Gathering - Eleanor +1
19 Moon Safari - Lover's End Pt. III: Skellefteå Serenade
19 King Crimson - 21st Century Schizoid Man +2
13 Solstafir - Hula
10 The Waterboys - September 1913 +3
0
geplaatst: 11 september 2017, 17:13 uur
Ronde 1 - Ladder 30:
26 The Gathering - Eleanor +1
22 Moon Safari - Lover's End Pt. III: Skellefteå Serenade +3
21 King Crimson - 21st Century Schizoid Man +2
13 Solstafir - Hula
10 The Waterboys - September 1913
108
26 The Gathering - Eleanor +1
22 Moon Safari - Lover's End Pt. III: Skellefteå Serenade +3
21 King Crimson - 21st Century Schizoid Man +2
13 Solstafir - Hula
10 The Waterboys - September 1913
108
8
geplaatst: 11 september 2017, 19:53 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
Rush - Jacob's Ladder
Roger Waters - Amused to Death
Van Der Graaf Generator - Man Erg
Oak - Lighthouse
Katatonia - Serac
The Neal Morse Band - The Mask
Deadline dinsdag 12 september om 19.00
En beste musicborst, wat betreft de belegen oude Genesis..
Weet je, mijn liefde voor deze band is eigenlijk het best te vergelijken met mijn huwelijk. Ik ben al jaren getrouwd met mijn grote liefde en natuurlijk heeft zij haar 'zwakke' plekken. Oja, soms zie ik weleens jongere, mooie dames die fris zijn, vernieuwend en mag ik daar graag naar kijken, zeker wel eens een goed gesprek mee aangaan en een flirt op z'n tijd is ook niet mis. Maar altijd keer ik terug naar de basis, daar waar het goed toeven is, waar ik al het mooiste wat er is in een/mijn vrouw terug vind. Dat noem ik geen belegenheid maar liefde. En datzelfde heb ik ook met Genesis. Daar ben ik ook al zo lang mee samen..
Rush - Jacob's Ladder
Oak - Lighthouse
Katatonia - Serac
The Neal Morse Band - The Mask
En beste musicborst, wat betreft de belegen oude Genesis..
Weet je, mijn liefde voor deze band is eigenlijk het best te vergelijken met mijn huwelijk. Ik ben al jaren getrouwd met mijn grote liefde en natuurlijk heeft zij haar 'zwakke' plekken. Oja, soms zie ik weleens jongere, mooie dames die fris zijn, vernieuwend en mag ik daar graag naar kijken, zeker wel eens een goed gesprek mee aangaan en een flirt op z'n tijd is ook niet mis. Maar altijd keer ik terug naar de basis, daar waar het goed toeven is, waar ik al het mooiste wat er is in een/mijn vrouw terug vind. Dat noem ik geen belegenheid maar liefde. En datzelfde heb ik ook met Genesis. Daar ben ik ook al zo lang mee samen..

0
geplaatst: 11 september 2017, 19:58 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
Rush - Jacob's Ladder
3 Oak - Lighthouse
2 Katatonia - Serac
1 The Neal Morse Band - The Mask
Leuke nominaties!
Rush - Jacob's Ladder
3 Oak - Lighthouse
2 Katatonia - Serac
1 The Neal Morse Band - The Mask
Leuke nominaties!
0
geplaatst: 11 september 2017, 20:06 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
3 Van Der Graaf Generator - Man Erg 3
3 Oak - Lighthouse
3 The Neal Morse Band - The Mask 2
2 Katatonia - Serac
1 Rush - Jacob's Ladder 1
Top ladder
3 Van Der Graaf Generator - Man Erg 3
3 Oak - Lighthouse
3 The Neal Morse Band - The Mask 2
2 Katatonia - Serac
1 Rush - Jacob's Ladder 1
Top ladder

0
geplaatst: 11 september 2017, 20:23 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
6 Van Der Graaf Generator - Man Erg +3
4 Oak - Lighthouse +1
3 Rush - Jacob's Ladder +2
3 The Neal Morse Band - The Mask
2 Katatonia - Serac
6 Van Der Graaf Generator - Man Erg +3
4 Oak - Lighthouse +1
3 Rush - Jacob's Ladder +2
3 The Neal Morse Band - The Mask
2 Katatonia - Serac
0
geplaatst: 11 september 2017, 20:24 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
6 Van Der Graaf Generator - Man Erg
5 Rush - Jacob's Ladder 2
4 Oak - Lighthouse
4 The Neal Morse Band - The Mask 1
3 Roger Waters - Amused to Death 3
2 Katatonia - Serac
5 Rush - Jacob's Ladder 2
4 Oak - Lighthouse
4 The Neal Morse Band - The Mask 1
3 Roger Waters - Amused to Death 3
2 Katatonia - Serac
1
geplaatst: 11 september 2017, 20:28 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
7 The Neal Morse Band - The Mask +3
5 Rush - Jacob's Ladder
5 Oak - Lighthouse +1
5 Roger Waters - Amused to Death +2
2 Katatonia - Serac
Heerlijk nummer van The Neal Morse Band en ik ben nog altijd onder de indruk van hun laatste concert in 013. Geweldige ervaring !
7 The Neal Morse Band - The Mask +3
5 Rush - Jacob's Ladder
5 Oak - Lighthouse +1
5 Roger Waters - Amused to Death +2
2 Katatonia - Serac
Heerlijk nummer van The Neal Morse Band en ik ben nog altijd onder de indruk van hun laatste concert in 013. Geweldige ervaring !
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 september 2017, 21:31 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
8 Rush - Jacob's Ladder +3
7 The Neal Morse Band - The Mask
7 Van Der Graaf Generator - Man Erg +1
7 Oak - Lighthouse +2
5 Roger Waters - Amused to Death
2 Katatonia - Serac
36
Fijn dat er een keer een nummer van Neal Morse meedoet dat niet meteen een half uur duurt, maar om nou alleen voor die prestatie punten te geven...
8 Rush - Jacob's Ladder +3
7 Van Der Graaf Generator - Man Erg +1
7 Oak - Lighthouse +2

5 Roger Waters - Amused to Death
2 Katatonia - Serac
36
Fijn dat er een keer een nummer van Neal Morse meedoet dat niet meteen een half uur duurt, maar om nou alleen voor die prestatie punten te geven...
0
geplaatst: 11 september 2017, 21:36 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
9 Rush - Jacob's Ladder +1
9 Oak - Lighthouse +2 ?
8 Roger Waters - Amused to Death +3
7 Van Der Graaf Generator - Man Erg
2 Katatonia - Serac
9 Rush - Jacob's Ladder +1
9 Oak - Lighthouse +2 ?
8 Roger Waters - Amused to Death +3
7 Van Der Graaf Generator - Man Erg
2 Katatonia - Serac
0
geplaatst: 11 september 2017, 22:21 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
12 Rush - Jacob's Ladder +3
10 Roger Waters - Amused to Death +2
9 Oak - Lighthouse
8 Van Der Graaf Generator - Man Erg +1
2 Katatonia - Serac
12 Rush - Jacob's Ladder +3
10 Roger Waters - Amused to Death +2
9 Oak - Lighthouse
8 Van Der Graaf Generator - Man Erg +1
2 Katatonia - Serac
0
geplaatst: 11 september 2017, 22:29 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
Leuk dat Moon Safari het in de vorige ladder zo goed deed. Of dat met mijn nominatie van Neal Morse ook gaat gebeuren weet ik niet. Het is bij Neal vaak haat/liefde en er zijn vast ook wat stemmers van de eerste categorie. Bovendien is het altijd lastig om één zo'n nummer uit de context van de hele plaat te halen. Het einde is te abrupt omdat het overloopt in het volgende geweldige nummer. Maar de regels bepalen nu eenmaal dat je het hele album niet kan nomineren. Dit was voor mij het minst typische Morse nummer dat mij direct opviel. Daarom heb ik voor dit nummer gekozen om te nomineren. En het voordeel is dat het ook nog niet te lang is...
14 Rush - Jacob's Ladder +2
10 The Neal Morse Band - The Mask +3
10 Roger Waters - Amused to Death
9 Oak - Lighthouse
8 Van Der Graaf Generator - Man Erg
4 Katatonia - Serac +2
Leuk dat Moon Safari het in de vorige ladder zo goed deed. Of dat met mijn nominatie van Neal Morse ook gaat gebeuren weet ik niet. Het is bij Neal vaak haat/liefde en er zijn vast ook wat stemmers van de eerste categorie. Bovendien is het altijd lastig om één zo'n nummer uit de context van de hele plaat te halen. Het einde is te abrupt omdat het overloopt in het volgende geweldige nummer. Maar de regels bepalen nu eenmaal dat je het hele album niet kan nomineren. Dit was voor mij het minst typische Morse nummer dat mij direct opviel. Daarom heb ik voor dit nummer gekozen om te nomineren. En het voordeel is dat het ook nog niet te lang is...

14 Rush - Jacob's Ladder +2
10 The Neal Morse Band - The Mask +3
9 Oak - Lighthouse
4 Katatonia - Serac +2
0
geplaatst: 11 september 2017, 22:42 uur
meesterdch schreef:
Het is bij Neal vaak haat/liefde en er zijn vast ook wat stemmers van de eerste categorie. Bovendien is het altijd lastig om één zo'n nummer uit de context van de hele plaat te halen. Het einde is te abrupt omdat het overloopt in het volgende geweldige nummer. Maar de regels bepalen nu eenmaal dat je het hele album niet kan nomineren.
Het is bij Neal vaak haat/liefde en er zijn vast ook wat stemmers van de eerste categorie. Bovendien is het altijd lastig om één zo'n nummer uit de context van de hele plaat te halen. Het einde is te abrupt omdat het overloopt in het volgende geweldige nummer. Maar de regels bepalen nu eenmaal dat je het hele album niet kan nomineren.
Als je die hele uitputtingsslag had genomineerd dan had ik zeker geen punten gegeven

3
geplaatst: 11 september 2017, 23:08 uur
o, o,o, meneer, u laat geen enkele gelegenheid voorbij gaan om even de vinger op te steken om e.e.a. toe te memoreren dan wel uit te leggen.... U zal het goed doen in het onderwijs me dunkt!
U schrijft over grote liefde, zwakke plekken, een soort huwelijk en zelfs over jonge frisse dames.... Tsja, wat moet ik daar nu van denken?
Als u onderstaande tekst, die ik hier ooit in een opwelling achter gelaten heb, van mij gelezen had, dan wist u wel dat Musicborst u helemaal begrijpt!
Gezien het feit dat ik inmiddels dit jaar toch wel minimaal 100 nieuwe albums geluisterd heb is het fenomeen "jonge frisse dames" mij niet vreemd. Mijn huwelijk met Marillion heeft daar niets onder te lijden. Sterker nog, dit jaar zijn wij 30 jaar "getrouwd" en dat vierde ik door ze op te zoeken in England afgelopen voorjaar. Daar speelde ze voor mijn neus zowel de eerste cd die ik van hun hoorde (en welke altijd mijn favoriete cd zal blijven) als ook hun laatste CD in zijn geheel. Na 30 jaar en 31 live concerten, waarin ik dacht dat ik alles al meegemaakt had, was die avond mijn ultieme hoogtepunt. Echt, meneer, je hoeft mij niets uit te leggen over ware liefde!
U schrijft over grote liefde, zwakke plekken, een soort huwelijk en zelfs over jonge frisse dames.... Tsja, wat moet ik daar nu van denken?
Als u onderstaande tekst, die ik hier ooit in een opwelling achter gelaten heb, van mij gelezen had, dan wist u wel dat Musicborst u helemaal begrijpt!

The Marillion/Musicborst story so far....
Ik leerde Marillion kennen in 1987 met Clutching at Straws (Notabene via Incommunicado in de top40!)en was meteen gegrepen bij de strot! Was daarom geschokt in 1988 toen ik Jeanne Kooymans op de radio (Driespoor) hoorde vertellen dat Fish en Marillion uit elkaar waren. Liep namelijk nog rond met een Supertramp/Hodgson trauma. Ik had ondertussen al B'Sides Themselves gescoord en niet te vergeten de Loreley video. Vooral die laatste is werkelijk gebrand, geponst en verankerd in mijn geheugen. Man, man, man wat een muziek, wat een sfeer, dat publiek hoe fanatiek, net als ik. Iedere dag weer opnieuw afspelen.... The Thieving Magpie volgde, en toen kwam dan Seasons End. Ik was inmiddels lid geworden van de "Freaks" fanclub en zodoende op de hoogte van de exacte releasedatum. En, verdomd.... daar stond ie dan ook, voorop in het Marillion vakje. De reis naar huis duurde lang maar toen hoorde ik dat het verhaal Marillion door ging, geschiedenis werd geschreven, Clutching at Straws kreeg een waardig vervolg en zo ook mijn leven!
Een hectische periode brak aan, geen enkele platenbeurs werd overgeslagen, en bij alle concerten die volgde stond ik 4 uur van te voren voor de deur. Eerste concert was 17-10-1989, helaas was het concert een dag eerder al uitverkocht. En in slechts 6 jaar volgden nog zo'n 20 concerten onder meer in Duitsland, Belgie en England in het memorabele Hammersmith Odeon waar ik na afloop de drumstokken van Ian Mosley kreeg.
In 1995 had ik de complete discografie in bezit van 7+12", CDS, Picture Discs, buitenlandse persingen en bootlegs en letterlijk duizenden cassette bandjes met alle live concerten zover beschikbaar. De eerste barstjes in de band tussen mij en Marillion kwamen na het uitkomen van This Strange Engine. Niet echt een probleem maar toch. Helaas kwamen ze daarna met Radiation en toen besefte dat ik dat Marillion ook slechte albums kon maken, dat was een schok, maar ik bleef hoopvol, achteraf bleek tegen beter weten in. Het gevolg was wel dat ik concerten voorbij liet gaan als het niet in de buurt was of even niet uit kwam.
Met Marillion.com en Anoraknophobia werd het er niet veel beter op dit resulteerde dan weer in het feit dat ik tijdens de toegift van het concert in de HMH in mei 2001 bedacht dat het beter was dat ik maar alvast vertrok anders stond ik in de rij bij de parkeerautomaat en dat was erger dan de rest van het concert missen. Wat bleek, bij de automaat stond al een rij van wel 10, 15 concertgangers die net als ik erg bedrukt voor zich uit keken. Een beklemmende sfeer en we keken elkaar een beetje beschamend aan en waar we iedereen aan dacht liet zich raden. Dat was het moment dat ik besefte dat het "uit" was tussen ons, het is over tussen Marillion en mij!
Daarna niets meer gekocht, niets meer gezien en niets nieuws meer gehoord van die gasten uit Aylesbury.
Een vrouw kwam in mijn leven, gevolgd door kinderen en muzikaal ging ik meer richting (symfonische) metal en zo gingen de jaren voorbij. Pas toen we het verhuizen waren, een jaar of 6 geleden kwam ik Marillion weer tegen. In een stuk of 10 bananen dozen wel te verstaan. Wat moet ik met mijn Marillion collectie? Toch bewaren, want wat daar in zit is toch wel goed spul! Zo ging het van de ene zolder naar de andere. We kijken er later nog wel eens naar.
Maar muziekliefhebber ben ik altijd wel gebleven en kwam op een dag, weet ik veel hoe, op Musicmeter terecht. En natuurlijk ga je dan je klassiekers opzoeken en met de tijd lees je iets over Marbles, dat ie zo goed is en zo en ik dacht "jaja, het zal wel..."! Maar dankzij het wereldwijde web is het wel heel makkelijk geworden om in contact te komen met onbekende muziek. Dus toen Sounds That Can't Be Made uitkwam was ik wel zo nieuwsgierig dat ik die ging opsnorren en dat was eigenlijk geen verkeerde plaat! oké, niet zo goed als die platen van 20 jaar eerder maar toch een ruime voldoende. En weer kom je berichten tegen over Marbles. Die dan toch ook maar opgezocht en inderdaad was die ook niet verkeerd, maar ook hier.... niet zo goed als toen. Hoewel, dat ene lange nummer.... Maar mijn interesse in Marillion was wel helemaal terug en de rest van de discografie kon ik ook vinden in cyberwereld. Wat voor mij heel interessant was waren de vele live-cd's. Het is en blijft de beste live band die ik ken en ondanks dat Hogarth's stem er niet op vooruit gegaan is met de jaren heb ik vorig jaar besloten een kaartje te kopen voor Marillion die langs kwam in mijn geliefde Vredenburg eind 2014 waar ik toevalligerwijs ook was precies 25 jaar geleden!
En na het lekkere begin waarbij ik mij prima kon vermaken kwamen ze opeens met Warm Wet Circles op te proppen! Van de CAS album, MIJN ALBUM! Wat toen gebeurde was werkelijk ongelooflijk en zo uit een cliché film/boek gekopieerd. Ik brak finaal in stukken en ging helemaal emotioneel door het lint. Tranen met tuiten en mij hele Marillion-leven flitste voorbij. En het hele concert bleef ik in die roes want er kwamen nog een paar klassiekers van mij voorbij, alsof ze wisten dat ik in de zaal zat!
En toen ik na afloop in de rij stond bij de parkeerautomaat dacht ik, nee, wist ik: "Het is weer aan tussen ons".
Ik leerde Marillion kennen in 1987 met Clutching at Straws (Notabene via Incommunicado in de top40!)en was meteen gegrepen bij de strot! Was daarom geschokt in 1988 toen ik Jeanne Kooymans op de radio (Driespoor) hoorde vertellen dat Fish en Marillion uit elkaar waren. Liep namelijk nog rond met een Supertramp/Hodgson trauma. Ik had ondertussen al B'Sides Themselves gescoord en niet te vergeten de Loreley video. Vooral die laatste is werkelijk gebrand, geponst en verankerd in mijn geheugen. Man, man, man wat een muziek, wat een sfeer, dat publiek hoe fanatiek, net als ik. Iedere dag weer opnieuw afspelen.... The Thieving Magpie volgde, en toen kwam dan Seasons End. Ik was inmiddels lid geworden van de "Freaks" fanclub en zodoende op de hoogte van de exacte releasedatum. En, verdomd.... daar stond ie dan ook, voorop in het Marillion vakje. De reis naar huis duurde lang maar toen hoorde ik dat het verhaal Marillion door ging, geschiedenis werd geschreven, Clutching at Straws kreeg een waardig vervolg en zo ook mijn leven!
Een hectische periode brak aan, geen enkele platenbeurs werd overgeslagen, en bij alle concerten die volgde stond ik 4 uur van te voren voor de deur. Eerste concert was 17-10-1989, helaas was het concert een dag eerder al uitverkocht. En in slechts 6 jaar volgden nog zo'n 20 concerten onder meer in Duitsland, Belgie en England in het memorabele Hammersmith Odeon waar ik na afloop de drumstokken van Ian Mosley kreeg.
In 1995 had ik de complete discografie in bezit van 7+12", CDS, Picture Discs, buitenlandse persingen en bootlegs en letterlijk duizenden cassette bandjes met alle live concerten zover beschikbaar. De eerste barstjes in de band tussen mij en Marillion kwamen na het uitkomen van This Strange Engine. Niet echt een probleem maar toch. Helaas kwamen ze daarna met Radiation en toen besefte dat ik dat Marillion ook slechte albums kon maken, dat was een schok, maar ik bleef hoopvol, achteraf bleek tegen beter weten in. Het gevolg was wel dat ik concerten voorbij liet gaan als het niet in de buurt was of even niet uit kwam.
Met Marillion.com en Anoraknophobia werd het er niet veel beter op dit resulteerde dan weer in het feit dat ik tijdens de toegift van het concert in de HMH in mei 2001 bedacht dat het beter was dat ik maar alvast vertrok anders stond ik in de rij bij de parkeerautomaat en dat was erger dan de rest van het concert missen. Wat bleek, bij de automaat stond al een rij van wel 10, 15 concertgangers die net als ik erg bedrukt voor zich uit keken. Een beklemmende sfeer en we keken elkaar een beetje beschamend aan en waar we iedereen aan dacht liet zich raden. Dat was het moment dat ik besefte dat het "uit" was tussen ons, het is over tussen Marillion en mij!
Daarna niets meer gekocht, niets meer gezien en niets nieuws meer gehoord van die gasten uit Aylesbury.
Een vrouw kwam in mijn leven, gevolgd door kinderen en muzikaal ging ik meer richting (symfonische) metal en zo gingen de jaren voorbij. Pas toen we het verhuizen waren, een jaar of 6 geleden kwam ik Marillion weer tegen. In een stuk of 10 bananen dozen wel te verstaan. Wat moet ik met mijn Marillion collectie? Toch bewaren, want wat daar in zit is toch wel goed spul! Zo ging het van de ene zolder naar de andere. We kijken er later nog wel eens naar.
Maar muziekliefhebber ben ik altijd wel gebleven en kwam op een dag, weet ik veel hoe, op Musicmeter terecht. En natuurlijk ga je dan je klassiekers opzoeken en met de tijd lees je iets over Marbles, dat ie zo goed is en zo en ik dacht "jaja, het zal wel..."! Maar dankzij het wereldwijde web is het wel heel makkelijk geworden om in contact te komen met onbekende muziek. Dus toen Sounds That Can't Be Made uitkwam was ik wel zo nieuwsgierig dat ik die ging opsnorren en dat was eigenlijk geen verkeerde plaat! oké, niet zo goed als die platen van 20 jaar eerder maar toch een ruime voldoende. En weer kom je berichten tegen over Marbles. Die dan toch ook maar opgezocht en inderdaad was die ook niet verkeerd, maar ook hier.... niet zo goed als toen. Hoewel, dat ene lange nummer.... Maar mijn interesse in Marillion was wel helemaal terug en de rest van de discografie kon ik ook vinden in cyberwereld. Wat voor mij heel interessant was waren de vele live-cd's. Het is en blijft de beste live band die ik ken en ondanks dat Hogarth's stem er niet op vooruit gegaan is met de jaren heb ik vorig jaar besloten een kaartje te kopen voor Marillion die langs kwam in mijn geliefde Vredenburg eind 2014 waar ik toevalligerwijs ook was precies 25 jaar geleden!
En na het lekkere begin waarbij ik mij prima kon vermaken kwamen ze opeens met Warm Wet Circles op te proppen! Van de CAS album, MIJN ALBUM! Wat toen gebeurde was werkelijk ongelooflijk en zo uit een cliché film/boek gekopieerd. Ik brak finaal in stukken en ging helemaal emotioneel door het lint. Tranen met tuiten en mij hele Marillion-leven flitste voorbij. En het hele concert bleef ik in die roes want er kwamen nog een paar klassiekers van mij voorbij, alsof ze wisten dat ik in de zaal zat!
En toen ik na afloop in de rij stond bij de parkeerautomaat dacht ik, nee, wist ik: "Het is weer aan tussen ons".
Gezien het feit dat ik inmiddels dit jaar toch wel minimaal 100 nieuwe albums geluisterd heb is het fenomeen "jonge frisse dames" mij niet vreemd. Mijn huwelijk met Marillion heeft daar niets onder te lijden. Sterker nog, dit jaar zijn wij 30 jaar "getrouwd" en dat vierde ik door ze op te zoeken in England afgelopen voorjaar. Daar speelde ze voor mijn neus zowel de eerste cd die ik van hun hoorde (en welke altijd mijn favoriete cd zal blijven) als ook hun laatste CD in zijn geheel. Na 30 jaar en 31 live concerten, waarin ik dacht dat ik alles al meegemaakt had, was die avond mijn ultieme hoogtepunt. Echt, meneer, je hoeft mij niets uit te leggen over ware liefde!

0
geplaatst: 11 september 2017, 23:12 uur
Ronde 1 - Ladder 31: Matig......
14 Rush - Jacob's Ladder
11 The Neal Morse Band - The Mask +1
12 Oak - Lighthouse 3
6 Katatonia - Serac +2
14 Rush - Jacob's Ladder
11 The Neal Morse Band - The Mask +1
12 Oak - Lighthouse 3
6 Katatonia - Serac +2
0
geplaatst: 11 september 2017, 23:53 uur
Als je die hele uitputtingsslag had genomineerd dan had ik zeker geen punten gegeven
[/quote]
Nu ook niet volgens mij
[/quote]Nu ook niet volgens mij

0
geplaatst: 12 september 2017, 07:46 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
16 Rush - Jacob's Ladder +2
15 Oak - Lighthouse +3
11 The Neal Morse Band - The Mask
7 Katatonia - Serac +1
16 Rush - Jacob's Ladder +2
15 Oak - Lighthouse +3
7 Katatonia - Serac +1
0
geplaatst: 12 september 2017, 08:15 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
17 Rush - Jacob's Ladder 1
15 Oak - Lighthouse
13 Roger Waters - Amused to Death 3
10 Van Der Graaf Generator - Man Erg 2
7 Katatonia - Serac
17 Rush - Jacob's Ladder 1
15 Oak - Lighthouse
13 Roger Waters - Amused to Death 3
10 Van Der Graaf Generator - Man Erg 2
7 Katatonia - Serac
0
geplaatst: 12 september 2017, 08:21 uur

(ik heb overigens alle platen van Neal Morse vanaf Testimony op minstens 3,5* staan, voordat je denkt dat ik een hater ben...
)
0
geplaatst: 12 september 2017, 09:49 uur
Ronde 1 - Ladder 31:
17 Rush - Jacob's Ladder
16 Oak - Lighthouse +1
13 Roger Waters - Amused to Death
13 Van Der Graaf Generator - Man Erg +3
9 Katatonia - Serac +2
79, dus er is ergens één punt teveel uitgedeeld. meesterdch heeft volgens mij 2x 2 punten gegeven.
17 Rush - Jacob's Ladder
16 Oak - Lighthouse +1
9 Katatonia - Serac +2
79, dus er is ergens één punt teveel uitgedeeld. meesterdch heeft volgens mij 2x 2 punten gegeven.
0
geplaatst: 12 september 2017, 10:08 uur
Ronde 1 - Ladder 31: meesterdch geeft 2x 2 punten (dit laten staan)
17 Rush - Jacob's Ladder
16 Oak - Lighthouse
14 Van Der Graaf Generator - Man Erg +1
13 The Neal Morse Band - The Mask +2
12 Katatonia - Serac +3
85
17 Rush - Jacob's Ladder
16 Oak - Lighthouse
14 Van Der Graaf Generator - Man Erg +1
13 The Neal Morse Band - The Mask +2
12 Katatonia - Serac +3
85
0
geplaatst: 12 september 2017, 10:16 uur
17 Rush - Jacob's Ladder
17 Oak - Lighthouse +1
15 Roger Waters - Amused to Death +2
15 Katatonia - Serac +3
14 Van Der Graaf Generator - Man Erg
13 The Neal Morse Band - The Mask
17 Rush - Jacob's Ladder
17 Oak - Lighthouse +1
15 Roger Waters - Amused to Death +2
15 Katatonia - Serac +3
0
geplaatst: 12 september 2017, 10:30 uur
musicborst schreef:
.......
Echt, meneer, je hoeft mij niets uit te leggen over ware liefde!
.......
Echt, meneer, je hoeft mij niets uit te leggen over ware liefde!
Helemaal duidelijk en ook zeker een zeer mooi verhaal met alle waardering - en begrip - van mijn kant. Ook top om zo eens een 'andere kant' van je te leren kennen. Dank je

0
geplaatst: 12 september 2017, 11:54 uur
19 Oak - Lighthouse +2
17 Rush - Jacob's Ladder
18 Katatonia - Serac +3
16 Roger Waters - Amused to Death +1
Deadline dinsdag 12 september om 19.00 uur.
97 we wachten nog op de correctie van Meesterdhc
19 Oak - Lighthouse +2
17 Rush - Jacob's Ladder
18 Katatonia - Serac +3
16 Roger Waters - Amused to Death +1
97 we wachten nog op de correctie van Meesterdhc
0
geplaatst: 12 september 2017, 13:53 uur
20 Katatonia - Serac 2
19 Oak - Lighthouse
19 Roger Waters - Amused to Death 3
17 Rush - Jacob's Ladder
14 The Neal Morse Band - The Mask 1
103
20 Katatonia - Serac 2
19 Oak - Lighthouse
19 Roger Waters - Amused to Death 3
17 Rush - Jacob's Ladder
14 The Neal Morse Band - The Mask 1
103
0
geplaatst: 12 september 2017, 16:40 uur
20 Roger Waters - Amused to Death +1
20 Rush - Jacob's Ladder +3
20 Katatonia - Serac
19 Oak - Lighthouse
16 Van Der Graaf Generator - Man Erg +2
14 The Neal Morse Band - The Mask
103
20 Roger Waters - Amused to Death +1
20 Rush - Jacob's Ladder +3
20 Katatonia - Serac
19 Oak - Lighthouse
16 Van Der Graaf Generator - Man Erg +2
103
0
geplaatst: 12 september 2017, 18:21 uur
Finidi schreef:
Ronde 1 - Ladder 31:
17 Rush - Jacob's Ladder
16 Oak - Lighthouse +1
9 Katatonia - Serac +2
Ronde 1 - Ladder 31:
17 Rush - Jacob's Ladder
16 Oak - Lighthouse +1
9 Katatonia - Serac +2
Excuses. Katatonia had 1 punt moeten zijn. Ik ga het herstellen
0
geplaatst: 12 september 2017, 18:23 uur
Ronde 1 - Ladder 31: ik heb het hersteld
20 Roger Waters - Amused to Death
20 Rush - Jacob's Ladder
19 Katatonia - Serac -1
19 Oak - Lighthouse
16 Van Der Graaf Generator - Man Erg
103
20 Roger Waters - Amused to Death
20 Rush - Jacob's Ladder
19 Katatonia - Serac -1
19 Oak - Lighthouse
16 Van Der Graaf Generator - Man Erg
103
0
geplaatst: 12 september 2017, 19:20 uur
Ronde 1 - Ladder 32:
Porcupine Tree - Anesthetize
Aereogramme - -
Anekdoten - Shooting Star
Black Mountain - (Over and Over) The Chain
Opeth - Will O The Wisp
Explorers Club - Last Call
Deadline: woensdag 13 september, 19:00 uur
Porcupine Tree - Anesthetize