Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2017, 17:04 uur
OK, snel maar even een rijtje. Ik zet de stopwatch aan 
Barbra Streisand
Cher
Diana Ross
Donna Summer
The Weather Girls
Wat verbindt ze en welke onderscheidt zich?

Barbra Streisand
Cher
Diana Ross
Donna Summer
The Weather Girls
Wat verbindt ze en welke onderscheidt zich?
0
geplaatst: 12 september 2017, 17:13 uur
Zou kunnen wat Arthur zegt, geen idee, maar:
* Er is een overeenkomst en tegelijk een onderscheid !
* Voorzetten komen soms te hoog of te laag ... of worden gewoon niet goed afgewerkt
* Er is een overeenkomst en tegelijk een onderscheid !
* Voorzetten komen soms te hoog of te laag ... of worden gewoon niet goed afgewerkt
0
geplaatst: 12 september 2017, 17:15 uur
Ja, ik had mijn bericht net verwijderd omdat ik de vraag nog eens herlezen had en ik dus besefte dat dat onmogelijk het antwoord kon zijn, heb verder ook echt geen enkel idee dus ja...

0
Joezer49263
geplaatst: 12 september 2017, 17:20 uur
Onderscheid : The Weather Girls scoorden geen nummer 1 hit in de top 40, de andere 4 wel.
0
geplaatst: 12 september 2017, 17:20 uur
Nee, hoewel het best waar zou kunnen zijn, maar er is een directere link 

0
geplaatst: 12 september 2017, 17:28 uur
Heb het antwoord even opgezocht. Leuk antwoord. Je leert nog een hoop bij hier.
0
geplaatst: 12 september 2017, 17:30 uur
4x een gay anthem (Believe, I'm Coming Out, I Feel Love en It's Raining Men), alleen Streisand zong over een Woman in Love
0
geplaatst: 12 september 2017, 17:31 uur
Dat van die anthems zou heel goed kunnen kloppen, maar daar zijn er vast meer van. Het gaat om een directe link tussen (voor zover bekend) alleen deze vijf (en niet ook nog eens andere artiesten/bands).
0
geplaatst: 12 september 2017, 18:05 uur
ze hadden allemaal hits met duetten (Diana met Lionel, Barbra met Barry Gibb, Cher met Sonny en beavis & Butthead) en daarbij mannen als duetpartner. Donna Summer niet die had een hit met een dame namelijk dezelfde Barbra
0
geplaatst: 12 september 2017, 18:11 uur
Helaas, beide niet het antwoord.
Wat vigil zegt zou best kunnen kloppen, maar ook daar zijn vast meer voorbeelden van te verzinnen. Het gaat om de link tussen precies deze vijf.
Wat vigil zegt zou best kunnen kloppen, maar ook daar zijn vast meer voorbeelden van te verzinnen. Het gaat om de link tussen precies deze vijf.
0
geplaatst: 12 september 2017, 18:28 uur
Ze zouden uit hetzelfde jaar kunnen zijn, en dan misschien ook wel dezelfde maand (zelfde dag lijkt mij wel heel sterk).1946 ongeveer.
0
geplaatst: 12 september 2017, 18:32 uur
Nee, is niet zo.
(net even gekeken, Barbra is inmiddels al 75 jaar, uit 1942) (en ze niet allemaal uit 1942)
(net even gekeken, Barbra is inmiddels al 75 jaar, uit 1942) (en ze niet allemaal uit 1942)
0
geplaatst: 12 september 2017, 18:40 uur
Geen idee, maar dat geeft in ieder geval niet ook nog een onderscheid 
.... en dat geldt voor veel artiesten, die ik er dan ook bij had kunnen zetten ... en dat gaat toch niet!

.... en dat geldt voor veel artiesten, die ik er dan ook bij had kunnen zetten ... en dat gaat toch niet!
0
geplaatst: 12 september 2017, 19:13 uur
... altijd met de ogen open koppen, dan kun je beter mikken!
Voor degenen die later inschakelden, lees even de commentaren terug ... en maak de voorzet af!
Voor degenen die later inschakelden, lees even de commentaren terug ... en maak de voorzet af!
0
geplaatst: 12 september 2017, 19:21 uur
wou ik net schrijven, de dames die meededen met We Are the World
0
geplaatst: 12 september 2017, 19:22 uur
het heeft iets met voetbal te maken (of in ieder geval een term)... Maar wat? Vrije trap, corner, de bal, aftrap, penalty..
nog iets met Hi-NRG?
nog iets met Hi-NRG?
0
geplaatst: 12 september 2017, 19:23 uur
Nee, Rudi wist vrijwel meteen het antwoord maar gaf dan maar een voorzet (... omdat ie moest trainen).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.