Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2017, 12:42 uur
Ik kan nog Jerushala'im ... gokken voor Rika Zarai, maar dan houdt het wel op.
0
geplaatst: 19 september 2017, 12:51 uur
vraag 8 :
The Guess Who - No Time ( Arrie 2 pnt )
Rika Zarai - ????? ( ranboy 1 pnt )
Jigsaw - ????? ( ranboy 1 pnt )
Alain Delon & Dalida - Paroles Paroles ( ranboy 2 pnt )
ArthurDZ - 5 punten
Arrie - 4 punten
ranboy - 4 punten
herman - 1 punt
vigil - 1 punt
Aangezien de titels van Rika en Jigsaw wsch nauwelijks bekend zijn hier, denk ik dat ik ArthurDZ tot winnaar mag uitroepen ?
Wat mij betreft mag hij de volgende doen dus.
De 2 ontbrekende titels vul ik straks nog wel aan.
The Guess Who - No Time ( Arrie 2 pnt )
Rika Zarai - ????? ( ranboy 1 pnt )
Jigsaw - ????? ( ranboy 1 pnt )
Alain Delon & Dalida - Paroles Paroles ( ranboy 2 pnt )
ArthurDZ - 5 punten
Arrie - 4 punten
ranboy - 4 punten
herman - 1 punt
vigil - 1 punt
Aangezien de titels van Rika en Jigsaw wsch nauwelijks bekend zijn hier, denk ik dat ik ArthurDZ tot winnaar mag uitroepen ?
Wat mij betreft mag hij de volgende doen dus.
De 2 ontbrekende titels vul ik straks nog wel aan.
0
geplaatst: 19 september 2017, 13:05 uur
Oké, mijn vraag: welke bekende celebrity schreef Petula Clarks This Is My Song?
Geen idee hoe bekend dit weetje is. Ik stuitte er toevallig op onlangs, en ik vond het wel opmerkelijk.
Geen idee hoe bekend dit weetje is. Ik stuitte er toevallig op onlangs, en ik vond het wel opmerkelijk.
0
geplaatst: 19 september 2017, 13:13 uur
Peter Sellers dacht ik
vanwege dat accent in The Pink Panther
vanwege dat accent in The Pink Panther

0
geplaatst: 19 september 2017, 13:18 uur
Ja, ik had dat wel eens gelezen.
Kan nu niets nieuws plaatsen, vanavond pas. Als iemand zich niet kan inhouden: ga je gang!
Kan nu niets nieuws plaatsen, vanavond pas. Als iemand zich niet kan inhouden: ga je gang!
0
geplaatst: 19 september 2017, 13:32 uur
Ff n korte:
Wie mocht de volgorde van songs bepalen op The Joshua Tree van U2?
Wie mocht de volgorde van songs bepalen op The Joshua Tree van U2?
1
geplaatst: 19 september 2017, 13:47 uur
Wat is de overeenkomst tussen Just en Stop Me If You Think You've Heard This One Before 

0
geplaatst: 19 september 2017, 15:47 uur
Roger Rossi speelde de pianopartij op de uiteindelijke versie van Leader of the Pack van de Shangri-La's. Welke, destijds nog onbekende, artiest speelde de piano op een van de demo's?
1
geplaatst: 19 september 2017, 17:00 uur
Als ik dit topic lees lijkt het soms alsof ik een compleet andere hobby heb: volgens mij heb ik in de eerste negentig pagina's van dit topic nog geen vraag juist kunnen beantwoorden, en ik zou daarnaast niet eens weten wat alarmschijven zijn en of je ze kan eten. Maffe gewaarwording.
0
geplaatst: 19 september 2017, 17:03 uur
Masimo schreef:
Als ik dit topic lees lijkt het soms alsof ik een compleet andere hobby heb: volgens mij heb ik in de eerste negentig pagina's van dit topic nog geen vraag juist kunnen beantwoorden, en ik zou daarnaast niet eens weten wat alarmschijven zijn en of je ze kan eten. Maffe gewaarwording.
Herkenbaar, vaak heb ik geen flauw idee en probeer ik er voor mijn eigen plezier googelend achter te komen. Die paar keren dat ik het wel was, was het volgens mij puur mazzel.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 september 2017, 17:23 uur
Het woord 'beroemd' is, afgaand op de eerste twee die geraden zijn, wel wat aan inflatie onderhevig... maar absoluut een leuke vraag
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.