Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2017, 17:26 uur
Ik heb een behoorlijk tijdje zitten zoeken naar geschikte hoezen. Het is erg lastig om locaties te vinden die nog onveranderd zijn, te bereiken via Google Maps, en herkenbaar en bekend genoeg. We kijken wel of het te doen is.
0
geplaatst: 19 september 2017, 17:27 uur
0
geplaatst: 19 september 2017, 17:29 uur
6 klopt denk ik niet helemaal, maar wel genoeg voor een gok:
War - The World Is a Ghetto ?
War - The World Is a Ghetto ?
0
geplaatst: 19 september 2017, 17:31 uur
0
geplaatst: 19 september 2017, 17:41 uur
Ik denk zes te weten omdat ik er zelf geweest ben maar op basis van de maps afbeelding is ie wel moeilijk hoor.
0
geplaatst: 19 september 2017, 17:47 uur
Edgar18 schreef:
Ik denk zes te weten omdat ik er zelf geweest ben maar op basis van de maps afbeelding is ie wel moeilijk hoor.
Dat klopt zeker
, ben benieuwd of je 'm goed hebt!
0
geplaatst: 19 september 2017, 18:00 uur
Mooie vraag, en 'o ja' momenten bij de goede oplossingen. Maar zelf bedenken, nee... 

0
geplaatst: 19 september 2017, 18:29 uur
Masimo schreef:
Als ik dit topic lees lijkt het soms alsof ik een compleet andere hobby heb: volgens mij heb ik in de eerste negentig pagina's van dit topic nog geen vraag juist kunnen beantwoorden, en ik zou daarnaast niet eens weten wat alarmschijven zijn en of je ze kan eten. Maffe gewaarwording.
Als ik dit topic lees lijkt het soms alsof ik een compleet andere hobby heb: volgens mij heb ik in de eerste negentig pagina's van dit topic nog geen vraag juist kunnen beantwoorden, en ik zou daarnaast niet eens weten wat alarmschijven zijn en of je ze kan eten. Maffe gewaarwording.
Ja, popquizzers zijn een raar volkje, ik geef het meteen toe.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 september 2017, 18:55 uur
6 Led Zeppelin - Physical Graffiti ?
3
geplaatst: 19 september 2017, 19:35 uur
Ik zie op mijn Samsung smartphone bij de opgave enkel een groot wit vlak dus ik ga voor The White Album van The Beatles of anders voor Antarctica van Vangelis
0
geplaatst: 20 september 2017, 09:40 uur
Edgar18 schreef:
Misschien dan een gokje wagen om deze opgave niet al te lang te laten duren?
0
geplaatst: 20 september 2017, 12:46 uur
Of anders mss tips van Kramer om het idd niet té lang te laten sudderen ?
0
geplaatst: 20 september 2017, 14:41 uur
Tijd voor tipjes inderdaad. 5 en 6 zijn nog niet geraden, en toevallig zijn dit twee albums van dezelfde artiest. Ze zijn inderdaad erg moeilijk, misschien helemaal niet te doen, maar ik geef nog even niet meer weg. Goed dan, één ding nog: inzoomen helpt bij allebei.
0
geplaatst: 20 september 2017, 15:26 uur
Wilde gok, ook wel obv Kramers smaak: 6. The Freewheelin' Bob Dylan?
0
geplaatst: 20 september 2017, 15:26 uur
Ik vermoed dat die in Wenen, waarschijnlijk een close-up van een deel van dat parlementsgebouw of die fontein bevat. Dus ik probeer te bedenken welke hoezen standbeelden, ornamenten, pilaren, etc. bevatten.
0
geplaatst: 20 september 2017, 15:28 uur
Geïnspireerd door Arrie zijn gok, schiet me nu meteen een hoes te binnen met een standbeeld erop. Is 5 misschien Bob Dylan - Tempest?
0
geplaatst: 20 september 2017, 16:39 uur
Ward schreef:
Geïnspireerd door Arrie zijn gok, schiet me nu meteen een hoes te binnen met een standbeeld erop. Is 5 misschien Bob Dylan - Tempest?
Yes!
1
geplaatst: 20 september 2017, 16:40 uur
Arrie schreef:
Helaas niet - die heb ik ook opgezocht, maar daar staat op 't kaartje van Google Maps aangegeven dat die foto daar gemaakt is
.
0
geplaatst: 20 september 2017, 16:41 uur
Aha. Nouja, dankzij mijn gok hebben we wel de andere gevonden.
We zijn er bijna, nu nog goed alle Dylan-hoezen bestuderen.
We zijn er bijna, nu nog goed alle Dylan-hoezen bestuderen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.