Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 12:48 uur
De eerste is goed. De tweede en derde strandden in de tipparade (ik moest het ook allemaal eerst opzoeken).
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:03 uur
andere Manfred Mann's Earth Band - Spirits in the Night en die derde weet ik nu ff niet maar ik sluit niet uit dat dit nog komt 

0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:05 uur
Ja klopt, Spirit in the night haalde de top 40 wel (terwijl ik dacht dat Blinded by the light een grotere hit was). Nog eentje... (die zit in heel andere hoek.)
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:09 uur
Geen idee, The Hollies hebben Sandy gedaan maar niet echt een hit??
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:14 uur
Toch wel, 6 weken top 40! Rudi S mag een nieuwe opgave bedenken.
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:20 uur
vigil schreef:
andere Manfred Mann's Earth Band - Spirits in the Night en die derde weet ik nu ff niet maar ik sluit niet uit dat dit nog komt
Waarvan de versie van Springsteen zelf vele malen prachtiger is, maar dat terzijde.andere Manfred Mann's Earth Band - Spirits in the Night en die derde weet ik nu ff niet maar ik sluit niet uit dat dit nog komt
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:26 uur
Elvis Costello verschijnt komend jaar (o.a. ook met Sheryl Crow en Neko Case) op de CD versie van een nieuw te verchijnen musical (2018).
Deze musical wordt gemaakt door een bekende horror auteur, country rockster en componist / producer (o.a. ook Costello).
Om welke musical gaat het.
Deze musical wordt gemaakt door een bekende horror auteur, country rockster en componist / producer (o.a. ook Costello).
Om welke musical gaat het.
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:30 uur
Ghost Brothers of Darkland County? Alleen is die al een paar jaar oud.
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:35 uur
Kon bij niet missen, behalve als ze een nieuw project gestart zouden zijn met dezelfde mensen.
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 13:56 uur
Door met echt goede muziek!
De Spice Girls scoorden negen nummer één hits in de Britse charts. Hieronder de eerste vijf:
Wannabe
Say You'll Be There
2 Become 1
Mama/Who Do You Think You Are
Spice Up Your Life
Wat zijn de laatste vier?
De Spice Girls scoorden negen nummer één hits in de Britse charts. Hieronder de eerste vijf:
Wannabe
Say You'll Be There
2 Become 1
Mama/Who Do You Think You Are
Spice Up Your Life
Wat zijn de laatste vier?
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 14:12 uur
Die 2 zijn vast goed.
Goodbye vast ook wel en die andere eeehh Holler?
Goodbye vast ook wel en die andere eeehh Holler?
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 14:14 uur
Ik zie wat goede en wat verkeerde antwoorden voorbij komen. We zoeken een rijtje van vier, wie ze alle vier goed heeft pakt de vraag.
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 14:19 uur
Viva Forever
Goodbye
Stop
Holler dan denk ik niet, ze hadden bij een overzichts./best of cd van hun carriere ook een nieuw liedje maar ik weet f niet precies hoe die heet. Iets met Happy Friendship ofzo. Dan ga ik daar voor
Goodbye
Stop
Holler dan denk ik niet, ze hadden bij een overzichts./best of cd van hun carriere ook een nieuw liedje maar ik weet f niet precies hoe die heet. Iets met Happy Friendship ofzo. Dan ga ik daar voor
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 14:45 uur
Beide zijn niet goed. En het liedje heet Headlines (Friendship Never Ends).
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 13:25 uur
Ik dacht dat die vraag over die vinylsnobs de nieuwe vraag was

Spice girl kenner zijn is niet goed voor mijn imago

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 14:00 uur
Alle goede antwoorden zijn al voorbij gekomen, wie puzzelt de juiste vier bij elkaar?
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:04 uur
Stop, Viva Forever, Goodbye en Holler is niet het juiste rijtje.
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:06 uur
Dan is het zeker Viva Forever, Too Much, Goodbye, en Holler?
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:08 uur
Ja ik denk het Viva is wel 100% zeker al was ik van Stop toch ook wel overtuigd eigenlijk
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.