Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:09 uur
Ik ben vrij zeker van Viva Forever, Goodbye en Holler, dus dan moet Too Much haast wel de laatste ontbrekende zijn. Veel meer singles hadden ze ook niet denk ik 

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:16 uur
ArthurDZ schreef:
Dan is het zeker Viva Forever, Too Much, Goodbye, en Holler?
Ja! Stop kwam niet verder dan een tweede plaats. Het is samen met Headlines (2007) de enige single die geen nummer één werd.Dan is het zeker Viva Forever, Too Much, Goodbye, en Holler?
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:24 uur
gelijk ff checken natuurlijk, Stop (wat ik 1 van hun leukste singles vind) bleef 2de achter It's Like That van Run DMC.
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:24 uur
Meer 'raad de nummer 1-hits': welke vijf singles van Michael Jacksons Bad haalden de eerste plek in de Amerikaanse hitlijst?
(Vijf nummer 1-hits van één album is overigens een record dat daar nog nooit verbeterd is, al heeft Katy Perry 'm een paar jaar terug geëvenaard met de vijf singles van Teenage Dream.)
(Vijf nummer 1-hits van één album is overigens een record dat daar nog nooit verbeterd is, al heeft Katy Perry 'm een paar jaar terug geëvenaard met de vijf singles van Teenage Dream.)
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:29 uur
Bad heeft 8 singles volgens mij, ik zet in op deze 5
Bad
I Just Can't Stop Loving You
The Way You Make Me Feel
Smooth Criminal
Man in the Mirror
Bad
The Way You Make Me Feel
Smooth Criminal
Man in the Mirror
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:33 uur
dan zal ik nog het nog 1 keer proberen dan lossen andere het maar op 
Bad
The Way You Make Me Feel
Smooth Criminal
Liberian Girl

Bad
The Way You Make Me Feel
Smooth Criminal
Liberian Girl
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:37 uur
toch ook knap 
Nou dan zal de volgende het raadseltje zo kunnen oplossen

Nou dan zal de volgende het raadseltje zo kunnen oplossen
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:59 uur
Nou eerst maar een vraag bedenken voor ik vieze Dianna toevoeg, die 5e is wel makkelijk 

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:09 uur
Rudi S schreef:
Nou eerst maar een vraag bedenken voor ik vieze Dianna toevoeg, die 5e is wel makkelijk
Welk nummer uit vigils eerste rijtje moet vervangen worden door vieze Diana? Of heb je nog geen nieuwe vraag?

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:14 uur
ArthurDZ schreef:
Welk nummer uit vigils eerste rijtje moet vervangen worden door vieze Diana? Of heb je nog geen nieuwe vraag?
(quote)
Ik kan het nog fout doen hoor, maar DD is dus goed

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:16 uur
Jep! Nu nog alle vijf liedjes in dezelfde post weten te krijgen en je hebt 'm!
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:20 uur
Bad
The Way You Make Me Feel
Dirty Dianna
Man in the Mirror
Smooth Criminal , is wat mijn betreft de mooiste maar nooit nummer 1 geweest, dat is wel zeker.
The Way You Make Me Feel
Dirty Dianna
Man in the Mirror
Smooth Criminal , is wat mijn betreft de mooiste maar nooit nummer 1 geweest, dat is wel zeker.
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:21 uur
100% juist! En inderdaad Smooth Criminal piekte op nummer 7, toch een eindje onder die eerste plek. In Nederland en België wel goed voor nummer 1. Jouw beurt nu!
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:44 uur
2 feitjes, ze lijdt aan brontofobie (angst voor onweer) en zij heeft geen ster op de hollywood walk of fame omdat ze die in 1990 heeft geweigerd.
Over welke artiest hebben wij het hier?
Over welke artiest hebben wij het hier?
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:51 uur
Geen enkel idee, dan maar iemand met meerdere fobieen Barbra Streisand
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 16:56 uur
Barbara is bang uitgevallen, maar heeft wel die walk of fame ster.
1
geplaatst: 16 augustus 2017, 17:12 uur
Arrie mag weer, die laatste hint was iets te veel van het goede, Aero heeft veel volgers 

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 17:39 uur
Over welk nummer gaat dit:
"The song's title and lyrics reference Sigmund Freud's theory of the unconscious which holds that the human ego is not free and is instead controlled by its own unconscious Id. [...] Hence, one of the song's two music videos consists of footage from the 1995 anime film Ghost in the Shell, where people with cyborg implants have their actions controlled against their will by a hacker criminal known in the film as "puppetmaster."
"The song's title and lyrics reference Sigmund Freud's theory of the unconscious which holds that the human ego is not free and is instead controlled by its own unconscious Id. [...] Hence, one of the song's two music videos consists of footage from the 1995 anime film Ghost in the Shell, where people with cyborg implants have their actions controlled against their will by a hacker criminal known in the film as "puppetmaster."
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 18:19 uur
Wamdue Project had wel zo'n clipje met anime. maar Vincent de Moor ook met Fly Away.
Een van die twee.
Een van die twee.

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 19:07 uur
Ik wil wel graag één antwoord per keer, en zowel artiest als titel. 

0
geplaatst: 16 augustus 2017, 20:34 uur
Nu denk ik hem wel te weten. Maar, eerlijk is eerlijk, op het goede spoor gezet door trebremmit. Ik wacht even of Bert zelf met het juiste antwoord komt.
0
geplaatst: 16 augustus 2017, 20:44 uur
Ik kan me niet voorstellen dat King of My Castle een Freudiaans nummer is, maar goed dan gok ik die toch maar. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.