Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 10:11 uur
Prince en David Bowie zijn allebei goed!
Twee punten voor Ward.
Twee punten voor Ward.
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 10:30 uur
Correcte antwoorden voor 4 en 6 met Lady Gaga en Iggy Pop.
Kramer staat op 2 punten.
Kramer staat op 2 punten.
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 11:10 uur
2x niet goed.
====
Nog vier quotes te beantwoorden:
02. I'm turned on by guys who are cultured. That'll keep me intrigued. They don't have to have a single degree, but they should speak other languages or know things about other parts of the world or history or certain artists or musicians. I like to be taught. I like to sit on that side of the table. [Rihanna, Kramer]
05. A composer is a guy who goes around forcing his will on unsuspecting air molecules, often with the assistance of unsuspecting musicians. [Frank Zappa, Edgar18]
07. I'm not a big fan of lead vocalists, people who sing but don't play. I never wanted to be in a band where the guy who was up front just sang. I've always thought it better when one of the musicians sings, like Steve Winwood. [Eric Clapton, Ward]
10. I wouldn't like to be in movies. Movie people are strange. They live a different life than musicians do. [Stevie Nicks, Johnny Marr]
====
Nog vier quotes te beantwoorden:
02. I'm turned on by guys who are cultured. That'll keep me intrigued. They don't have to have a single degree, but they should speak other languages or know things about other parts of the world or history or certain artists or musicians. I like to be taught. I like to sit on that side of the table. [Rihanna, Kramer]
05. A composer is a guy who goes around forcing his will on unsuspecting air molecules, often with the assistance of unsuspecting musicians. [Frank Zappa, Edgar18]
07. I'm not a big fan of lead vocalists, people who sing but don't play. I never wanted to be in a band where the guy who was up front just sang. I've always thought it better when one of the musicians sings, like Steve Winwood. [Eric Clapton, Ward]
10. I wouldn't like to be in movies. Movie people are strange. They live a different life than musicians do. [Stevie Nicks, Johnny Marr]
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 11:45 uur
2. Courtney Love
5. Mike Oldfield
7. Mark Knopfler
10. Amy Winehouse
Waarschijnlijk alle vier fout.
5. Mike Oldfield
7. Mark Knopfler
10. Amy Winehouse
Waarschijnlijk alle vier fout.
1
geplaatst: 17 oktober 2017, 12:48 uur
Of Rihanna. Maar goed, dit begint wel heel wild gokken te worden.
1
geplaatst: 17 oktober 2017, 12:57 uur
7 schiet me opeens te binnen volgens mij. Is dat Eric Clapton?
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 12:59 uur
Inderdaad Eric Clapton! (hij zat samen met Steve Winwood in de band Blind Faith).
Alleen 10 nog te beantwoorden!
Alleen 10 nog te beantwoorden!
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 13:09 uur
Ik geef het op. Heb hem even opgezocht en had 't nooit geraden.
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 13:12 uur
Later zal ik een tip geven (indien nodig).
Op zich knap dat er al negen van de tien goed beantwoord zijn.
Op zich knap dat er al negen van de tien goed beantwoord zijn.
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 14:50 uur
Tip voor 10:
De persoon in kwestie is de helft van een duo waarvan beiden pas echt bekend en succesvol werden toen ze toetraden tot een al wel bekende band (die nog steeds actief is).
De persoon in kwestie is de helft van een duo waarvan beiden pas echt bekend en succesvol werden toen ze toetraden tot een al wel bekende band (die nog steeds actief is).
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 15:17 uur
Stevie Nicks is correct!
Eindstand:
1. Kramer en Ward ieder 3 punten
3. vigil, Casartelli, Edgar18 en Johnny Marr ieder 1 punt
We kunnen een shoot off doen om te bepalen wie de volgende vraag kan stellen, maar wie is wanneer wel of niet online ... laten we het simpel houden:
Kramer en Ward hebben beiden 3 punten, wie van jullie beiden als eerste een nieuwe vraag heeft gedropt
... heeft de beurt
Eindstand:
1. Kramer en Ward ieder 3 punten
3. vigil, Casartelli, Edgar18 en Johnny Marr ieder 1 punt
We kunnen een shoot off doen om te bepalen wie de volgende vraag kan stellen, maar wie is wanneer wel of niet online ... laten we het simpel houden:
Kramer en Ward hebben beiden 3 punten, wie van jullie beiden als eerste een nieuwe vraag heeft gedropt
... heeft de beurt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.