Muziek / Muziekgames / That's Soul!! Ladder (Editie 3)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 00:53 uur
Poeha schreef:
Zeg, ga jij je mond spoelen
Het beste soulnummer van een ladder behoort nu eenmaal 7 punten te krijgen. Dat zijn hier de regels
Wat hebben velen hier op MuMe toch tegen Lionel?
(quote)
Zeg, ga jij je mond spoelen

Het beste soulnummer van een ladder behoort nu eenmaal 7 punten te krijgen. Dat zijn hier de regels

Wat hebben velen hier op MuMe toch tegen Lionel?
Verbaast me wel dat je mijn nominatie (Titiyo) het minst met soul van doen vindt hebben, terwijl ik datzelfde omgekeerd van Richie vind. Hij zal vast ook zwarte nummers in zijn oeuvre hebben, maar deze vond ik toch pure pop.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 08:12 uur
Ik kijk in ieder geval al vast niet welke nominatie van wie is, dus daar ligt het zeker niet aan. Tja die perceptie had ik nu eenmaal bij ladder 1. Ik vind het een goed nummer, maar, t.o.v. de rest, het minste soul bevatten.
En Penny Lover kun je een popballad noemen, ik vind het ook veel soul uitstralen. De soul die ik lekker vind althans.
En Penny Lover kun je een popballad noemen, ik vind het ook veel soul uitstralen. De soul die ik lekker vind althans.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 09:10 uur
Puntentelling: 7-5-4-3-1
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
31 Minnie Riperton - Reasons +3
28 Don Bryant - The Call Of Distress +5
25 Al Johnson - I'm Back For More +7
21 Leon Bridges - River +4
9 Frank Ocean - Pyramids
6 Noisettes - Never Forget You +1
Deadline: maandag 2 oktober 20:00 uur
Leuke ontdekkingen van Al Johnson en Don Bryant.
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
31 Minnie Riperton - Reasons +3
28 Don Bryant - The Call Of Distress +5
25 Al Johnson - I'm Back For More +7
21 Leon Bridges - River +4
9 Frank Ocean - Pyramids
6 Noisettes - Never Forget You +1
Leuke ontdekkingen van Al Johnson en Don Bryant.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 10:41 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
34 Minnie Riperton - Reasons +3
32 Don Bryant - The Call Of Distress +4
32 Al Johnson - I'm Back For More +7
26 Leon Bridges - River +5
9 Frank Ocean - Pyramids
7 Noisettes - Never Forget You +1
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
34 Minnie Riperton - Reasons +3
32 Don Bryant - The Call Of Distress +4
32 Al Johnson - I'm Back For More +7
26 Leon Bridges - River +5
9 Frank Ocean - Pyramids
7 Noisettes - Never Forget You +1
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 13:06 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
39 Minnie Riperton - Reasons 5
39 Al Johnson - I'm Back For More 7
32 Don Bryant - The Call Of Distress
29 Leon Bridges - River 3
13 Frank Ocean - Pyramids 4
8 Noisettes - Never Forget You 1
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
39 Minnie Riperton - Reasons 5
39 Al Johnson - I'm Back For More 7
32 Don Bryant - The Call Of Distress
29 Leon Bridges - River 3
13 Frank Ocean - Pyramids 4
8 Noisettes - Never Forget You 1
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 17:03 uur
Had Ocean wel wat populairder verwacht. Ladder lijkt al redelijk gespeeld.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 17:28 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
44 Al Johnson - I'm Back For More 5
43 Minnie Riperton - Reasons 4
33 Don Bryant - The Call Of Distress 1
32 Leon Bridges - River 3
20 Frank Ocean - Pyramids 7
8 Noisettes - Never Forget You
Even kort omdat ik weinig tijd heb. Ik vind het bizar dat Frank Ocean het niet lijkt te halen. Echt heel erg apart. Er zit zoveel kwaliteit in dat nummer, in al zijn facetten. Maar goed, het volk spreekt... zeg maar. Het belooft helaas weinig goeds voor moderne nummers als zelfs een iconisch nummer als Pyramids niet doorgaat. Ik vind het in ieder geval een geniaal nummer, evenals Al Johnson trouwens. Met Leon Bridges heb ik niet veel maar dit nummer vind ik net wel tof. Don Bryant hoor ik graag maar dit nummer doet me niet zo veel en Noisettes is voor mij de minste in de ladder.
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
44 Al Johnson - I'm Back For More 5
43 Minnie Riperton - Reasons 4
33 Don Bryant - The Call Of Distress 1
32 Leon Bridges - River 3
20 Frank Ocean - Pyramids 7
8 Noisettes - Never Forget You
Even kort omdat ik weinig tijd heb. Ik vind het bizar dat Frank Ocean het niet lijkt te halen. Echt heel erg apart. Er zit zoveel kwaliteit in dat nummer, in al zijn facetten. Maar goed, het volk spreekt... zeg maar. Het belooft helaas weinig goeds voor moderne nummers als zelfs een iconisch nummer als Pyramids niet doorgaat. Ik vind het in ieder geval een geniaal nummer, evenals Al Johnson trouwens. Met Leon Bridges heb ik niet veel maar dit nummer vind ik net wel tof. Don Bryant hoor ik graag maar dit nummer doet me niet zo veel en Noisettes is voor mij de minste in de ladder.
1
geplaatst: 2 oktober 2017, 17:42 uur
Edgar18: Orange vind ik een erg goed album (één van mijn favorieten van dat jaar zelfs) en Pyramids vind ik daar ook een sterk onderdeel van, al hoor ik andere tracks dus nog wat liever.
Ik denk dat D'Angelo's Black Messiah ook niet super geliefd is hier. We gaan het zien. Ik heb het openingsnummer genomineerd.
Ik denk dat D'Angelo's Black Messiah ook niet super geliefd is hier. We gaan het zien. Ik heb het openingsnummer genomineerd.

0
geplaatst: 2 oktober 2017, 18:30 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
51 Al Johnson - I'm Back For More +7
48 Minnie Riperton - Reasons +5
36 Don Bryant - The Call Of Distress +3
36 Leon Bridges - River +4
20 Frank Ocean - Pyramids
9 Noisettes - Never Forget You +1
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
51 Al Johnson - I'm Back For More +7
48 Minnie Riperton - Reasons +5
36 Don Bryant - The Call Of Distress +3
36 Leon Bridges - River +4
20 Frank Ocean - Pyramids
9 Noisettes - Never Forget You +1
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 18:54 uur
Jammer dat ik lag te slapen wat betreft de start van de ladders. Ik had Game Over in de vorige ladder zeker nog wel door laten gaan. Overigens vond ik dat een aardig gelijkwaardige (hoewel totaal verschillende nummers) ladder.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 19:52 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
54 Al Johnson - I'm Back For More +3
48 Minnie Riperton - Reasons
41 Don Bryant - The Call Of Distress +5
37 Leon Bridges - River +1
27 Frank Ocean - Pyramids +7
13 Noisettes - Never Forget You +4
Die van Minnie vind ik geen reet aan, pardon my French. Die van Bridges doet me ook weinig. Al en Noisettes zijn prima om een keer te horen. Bryant was voor mij ook een positieve ontdekking bij het zoeken naar nominaties. Pyramids bevalt me in deze ladder het beste, zeker die Spotify versie. Toen die meedeed in Song van het Jaar 2012 vond ik hem nog tegenvallen. Maar het nummer is in de loop er jaren flink in aanzien gestegen. Hoe het kan verkeren.
(voor)Ronde 1 - Ladder 2
54 Al Johnson - I'm Back For More +3
48 Minnie Riperton - Reasons
41 Don Bryant - The Call Of Distress +5
37 Leon Bridges - River +1
27 Frank Ocean - Pyramids +7
13 Noisettes - Never Forget You +4
Die van Minnie vind ik geen reet aan, pardon my French. Die van Bridges doet me ook weinig. Al en Noisettes zijn prima om een keer te horen. Bryant was voor mij ook een positieve ontdekking bij het zoeken naar nominaties. Pyramids bevalt me in deze ladder het beste, zeker die Spotify versie. Toen die meedeed in Song van het Jaar 2012 vond ik hem nog tegenvallen. Maar het nummer is in de loop er jaren flink in aanzien gestegen. Hoe het kan verkeren.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 20:05 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
Maceo & All The King's Men - Maceo
Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You
Garland Green - Jealous Kind Of Fella
Wilson Pickett - Engine Number 9
The Isley Brothers - Contagious
Labi Siffre - I Got The...
Deadline: dinsdag 3 oktober 20:00 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
Maceo & All The King's Men - Maceo
Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You
Garland Green - Jealous Kind Of Fella
Wilson Pickett - Engine Number 9
The Isley Brothers - Contagious
Labi Siffre - I Got The...
0
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
7 Labi Siffre - I Got The... 7
5 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You 5
4 Maceo & All The King's Men - Maceo 4
3 Garland Green - Jealous Kind Of Fella 3
1 Wilson Pickett - Engine Number 9. 1
0 The Isley Brothers - Contagious
Een duidelijke winnaar in deze ronde. Verder wel aardige nummers, behalve vreemd genoeg The Isley Brothers. Op voorhand dacht ik dat die wel hoog zou scoren, maar dat was dus een grote tegenvaller. Ik hoor liever The Isley Brothers van de 70s.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
7 Labi Siffre - I Got The... 7
5 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You 5
4 Maceo & All The King's Men - Maceo 4
3 Garland Green - Jealous Kind Of Fella 3
1 Wilson Pickett - Engine Number 9. 1
Een duidelijke winnaar in deze ronde. Verder wel aardige nummers, behalve vreemd genoeg The Isley Brothers. Op voorhand dacht ik dat die wel hoog zou scoren, maar dat was dus een grote tegenvaller. Ik hoor liever The Isley Brothers van de 70s.
1
Als Edgar klaar is met z'n mond spoelen dan mag de zeep snel terug naar jou.

0
geplaatst: 2 oktober 2017, 20:12 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
12 Labi Siffre - I Got The... +5
11 Maceo & All The King's Men - Maceo +7
8 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
5 Wilson Pickett - Engine Number 9. 4
4 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +1
Ik was voornemens "I got the" de hoofdprijs te geven en Maceo 5, totdat ik merkte hoe ik weer genoot van Maceo bij het afspelen.
Engine number 9 is altijd een favoriet Pickett nummer geweest van me.
Deze moderne Isley Bro's vind ik ook niks. Het staat een beetje voor de omslag van R&B vanaf halverwege jaren 90 (en mijn gevoel hierbij). Vrij glad en pimperig. Doe mij maar de nummers van "3+3" of "Live it up".
Garland Green's nummer vind ik zeker niet slecht, maar zijn stem spreekt me minder aan.
Ik ben een groot liefhebber van Marvin Gaye, maar niet zo zeer van (een aantal van) de zoete ballads van voor zijn prime.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
12 Labi Siffre - I Got The... +5
11 Maceo & All The King's Men - Maceo +7
8 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
5 Wilson Pickett - Engine Number 9. 4
4 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +1
Ik was voornemens "I got the" de hoofdprijs te geven en Maceo 5, totdat ik merkte hoe ik weer genoot van Maceo bij het afspelen.
Engine number 9 is altijd een favoriet Pickett nummer geweest van me.
Deze moderne Isley Bro's vind ik ook niks. Het staat een beetje voor de omslag van R&B vanaf halverwege jaren 90 (en mijn gevoel hierbij). Vrij glad en pimperig. Doe mij maar de nummers van "3+3" of "Live it up".
Garland Green's nummer vind ik zeker niet slecht, maar zijn stem spreekt me minder aan.
Ik ben een groot liefhebber van Marvin Gaye, maar niet zo zeer van (een aantal van) de zoete ballads van voor zijn prime.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 20:50 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
18 Maceo & All The King's Men - Maceo +7
17 Labi Siffre - I Got The... +5
11 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
9 Wilson Pickett - Engine Number 9. +4
5 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +1
Ik kan de punten van mijn voorganger laten staan.
Het verhaal eigenlijk ook, met de toevoeging dat ik Maceo helemaal geweldig vind en het nummer van The Isley Brothers heb ik altijd verschrikkelijk gevonden.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
18 Maceo & All The King's Men - Maceo +7
17 Labi Siffre - I Got The... +5
11 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
9 Wilson Pickett - Engine Number 9. +4
5 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +1
Ik kan de punten van mijn voorganger laten staan.
Het verhaal eigenlijk ook, met de toevoeging dat ik Maceo helemaal geweldig vind en het nummer van The Isley Brothers heb ik altijd verschrikkelijk gevonden.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 20:59 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
24 Labi Siffre - I Got The... +7
19 Maceo & All The King's Men - Maceo +1
15 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +4
14 Wilson Pickett - Engine Number 9. +5
8 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +3
Ik vind dit nummer van Maceo niet zo denderend. Maar eigenlijk vind ik dat de artiesten allemaal (veel) betere nummers hebben op Jealous Kind Of Fella na. Zelfs I Got The vind ik niet het beste nummer van de onderschatte Labi Siffre. Leuk dat hij hier voorbij komt. Het gat tussen hun topwerk en dit op z'n best aardig nummer van The Isley Brothers is het grootst. Marvin & Tammi leveren nog wel een leuk en catchy nummer op en Wilson swingt en funkt best flink erop los. Al met al een ladder met goede soulartiesten, maar niet met hun beste nummers.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
24 Labi Siffre - I Got The... +7
19 Maceo & All The King's Men - Maceo +1
15 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +4
14 Wilson Pickett - Engine Number 9. +5
8 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +3
Ik vind dit nummer van Maceo niet zo denderend. Maar eigenlijk vind ik dat de artiesten allemaal (veel) betere nummers hebben op Jealous Kind Of Fella na. Zelfs I Got The vind ik niet het beste nummer van de onderschatte Labi Siffre. Leuk dat hij hier voorbij komt. Het gat tussen hun topwerk en dit op z'n best aardig nummer van The Isley Brothers is het grootst. Marvin & Tammi leveren nog wel een leuk en catchy nummer op en Wilson swingt en funkt best flink erop los. Al met al een ladder met goede soulartiesten, maar niet met hun beste nummers.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 21:31 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
28 Labi Siffre - I Got The... +4
20 Maceo & All The King's Men - Maceo +1
19 Wilson Pickett - Engine Number 9. +5
18 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
15 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +7
Wilson is een nominatie van mij en bevalt mij dus heel goed. Isley vind ik toen wel leuk, maar nu is daar nog maar weinig van over. Garland bevalt me meer dan prima en in mindere mate het gouden Motown duo. Labi brengt een cool nummer, maar ik hoor liever the Vulture van hem. Maceo ook meer dan prima.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
28 Labi Siffre - I Got The... +4
20 Maceo & All The King's Men - Maceo +1
19 Wilson Pickett - Engine Number 9. +5
18 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
15 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +7
Wilson is een nominatie van mij en bevalt mij dus heel goed. Isley vind ik toen wel leuk, maar nu is daar nog maar weinig van over. Garland bevalt me meer dan prima en in mindere mate het gouden Motown duo. Labi brengt een cool nummer, maar ik hoor liever the Vulture van hem. Maceo ook meer dan prima.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 21:39 uur
The Vulture is inderdaad een erg leuk nummer van Labi. Doctor Doctorvind ik zelf ook erg goed. So Strong is natuurlijk ook erg sterk.
1
geplaatst: 2 oktober 2017, 21:39 uur
Contagious wacht nog op de punten van (ongetwijfeld) Poeha en waarschijnlijk Laxus.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 21:46 uur
Wel een liefhebber van The Isleys maar dit is lang niet hun beste song
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 21:59 uur
Had nog wel graag op #2 willen stemmen om Pyramids een verdiende 7-punter te geven, maar helaas te weinig tijd om de onbekende nummers te luisteren. Dat zo'n moderne classic het in deze ronde al moet afleggen belooft overigens weinig goeds voor de balans. Ik hoop dat dit niet het lot gaat zijn van de meeste moderne soulgeörienteerde nominaties.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:06 uur
Moderne klassieker
... Edgar zei dat ook al, maar dat is het helemaal niet. Je kunt het nummer goed vinden, maar de term moderne klassieker slaat nergens op.
... Edgar zei dat ook al, maar dat is het helemaal niet. Je kunt het nummer goed vinden, maar de term moderne klassieker slaat nergens op.
0
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:13 uur
Salvadore schreef:
Moderne klassieker
Moderne klassieker
... Edgar zei dat ook al, maar dat is het helemaal niet. Je kunt het nummer goed vinden, maar de term moderne klassieker slaat nergens op. Zeker wel. #3 in de RYM lijst van 2012 en #576 overall (wat zeer indrukwekkend is voor zo'n relatief nieuw nummer). Daarnaast #8 in de lijst die Pitchfork heeft gemaakt van de beste tracks van de 10s.
The song is ranked as the most acclaimed song of 2012, the fourth most acclaimed song of 2010s and the 172nd most acclaimed song of all time, according to Acclaimed Music.
Hier op MuMe scoort ie ook behoorlijk goed in de Witte Trui (vorig jaar #151). Kun je er verder nog bij optellen dat Frank Ocean momenteel een van de meest gewilde headliners is op de grote festival en Pyramids een van zijn bekendste nummers is (56 miljoen plays al op Spotify).
0
Mb.
geplaatst: 2 oktober 2017, 22:22 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
33 Labi Siffre - I Got The... +5
23 Maceo & All The King's Men - Maceo +3
23 Wilson Pickett - Engine Number 9. +4
22 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +7
19 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +1
De smeekbede van Garland Green heb ik altijd wonderschoon gevonden. Ik kan begrijpen dat je het aparte stemgeluid misschien niet kan waarderen, maar een beetje soulliefhebber - die van het traditionelere werk dan - moet van dit nummer kunnen genieten. Het nummer van Labi Siffre vind ik ook erg goed maar plaats ik wel iets lager. Ben verder een groot liefhebber van het oeuvre van soulman Wilson, maar vind deze keuze niet tot het beste werk van de zanger behoren. Maceo blaast me iets te lang door en de Motown hap van Marvin & Tammi is mij te poppy maar het zijn geen slechte nummers. Prima ladder wat mij betreft.
Verwacht overigens niet dat Garland het redt. Hoop het wel.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
33 Labi Siffre - I Got The... +5
23 Maceo & All The King's Men - Maceo +3
23 Wilson Pickett - Engine Number 9. +4
22 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +7
19 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +1
De smeekbede van Garland Green heb ik altijd wonderschoon gevonden. Ik kan begrijpen dat je het aparte stemgeluid misschien niet kan waarderen, maar een beetje soulliefhebber - die van het traditionelere werk dan - moet van dit nummer kunnen genieten. Het nummer van Labi Siffre vind ik ook erg goed maar plaats ik wel iets lager. Ben verder een groot liefhebber van het oeuvre van soulman Wilson, maar vind deze keuze niet tot het beste werk van de zanger behoren. Maceo blaast me iets te lang door en de Motown hap van Marvin & Tammi is mij te poppy maar het zijn geen slechte nummers. Prima ladder wat mij betreft.
Verwacht overigens niet dat Garland het redt. Hoop het wel.
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 09:13 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
37 Labi Siffre - I Got The... +4
30 Maceo & All The King's Men - Maceo +7
28 Wilson Pickett - Engine Number 9. +5
23 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +1
22 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
Als (amateur)saxofonist kan ik natuurlijk enorm genieten van Maceo. Verder voor mij leuk om te horen waar Eminem zijn sample vandaan heeft gehaald.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
37 Labi Siffre - I Got The... +4
30 Maceo & All The King's Men - Maceo +7
28 Wilson Pickett - Engine Number 9. +5
23 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +1
22 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +3
Als (amateur)saxofonist kan ik natuurlijk enorm genieten van Maceo. Verder voor mij leuk om te horen waar Eminem zijn sample vandaan heeft gehaald.
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 10:31 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
42 Labi Siffre - I Got The... +5
34 Maceo & All The King's Men - Maceo +4
35 Wilson Pickett - Engine Number 9. +7
26 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +3
23 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +1
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
42 Labi Siffre - I Got The... +5
34 Maceo & All The King's Men - Maceo +4
35 Wilson Pickett - Engine Number 9. +7
26 Garland Green - Jealous Kind Of Fella +3
23 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +1
1
geplaatst: 3 oktober 2017, 11:03 uur
Ik ben ooit begonnen op sopraan. Speel inmiddels in een coverbandje in een blazerssectie met 2 trompetten en een trombone alle andere saxen. We spelen voornamelijk de bekende commerciële nummers. Voornamelijk pop, disco, met een vleugje funk/soul. Interessantere nummers als uptown funk enzo. Tevens af en toe wat tower of power (als we denken dat het publiek het aankan haha).
0
geplaatst: 3 oktober 2017, 15:40 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
47 Labi Siffre - I Got The... +5
39 Wilson Pickett - Engine Number 9. +4
37 Maceo & All The King's Men - Maceo +3
30 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +7
26 Garland Green - Jealous Kind Of Fella
1 The Isley Brothers - Contagious +1
Eigenlijk allemaal prima te doen, Garland vind ik ook fijn maar wel de minste in de ladder.
(voor)Ronde 1 - Ladder 3
47 Labi Siffre - I Got The... +5
39 Wilson Pickett - Engine Number 9. +4
37 Maceo & All The King's Men - Maceo +3
30 Marvin Gaye & Tammi Terrell - If I Could Build My Whole World Around You +7
26 Garland Green - Jealous Kind Of Fella
1 The Isley Brothers - Contagious +1
Eigenlijk allemaal prima te doen, Garland vind ik ook fijn maar wel de minste in de ladder.
* denotes required fields.