Muziek / Muziekgames / That's Soul!! Ladder (Editie 3)
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 19:04 uur
Ik viste er naar. En wat betreft die ladder 13 ben ik het er mee eens. Maar die wisselende kwaliteit in ladders heeft ook weer een charme.
Poeha schreef:
en dat langdradige Freedom Flight krijgt niet voor niets 0 punten van me.
en dat langdradige Freedom Flight krijgt niet voor niets 0 punten van me.
Anders maak je er gewoon een ritueel van om je mond te spoelen na het stukjes schrijven.

Ik vond deze gisteren ook wat langdradig (in een wat gehaastere bui), maar toen ik 'm vandaag lekker liet lopen tijdens wat computer werk vond ik het ineens erg mooi.
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 19:31 uur
Ik kan die stukjes ook gewoon achterwege laten. Hoef ik m'n mond hier ook niet met enige regelmaat te spoelen 

0
geplaatst: 11 oktober 2017, 19:46 uur
Integendeel, ik geniet met volle teugen. Bovendien is 'geen hoogvlieger' in deze afgezet tegen al die andere geweldige muziek. Ik scoor bijna ieder nummer een voldoende of hoger, in achttien ladders heb ik pas een onvoldoende gegeven.
Puntentelling: 7-5-4-3-1
(voor)Ronde 1 - Ladder 11
50 Ray Charles - Hallelujah I Love Her So 7
40 Sister Sledge - Thinking Of You 4
31 The Dramatics - The Devil Is Dope 5
27 Myles Sanko - This Ain't Living 1
18 Shuggie Otis - Freedom Flight 3
12 Omar ft. Mayra Andrade - De Ja Vu
Deadline: 20:00 uur
Gelukkig nog prima op tijd om mijn punten te geven. De volle mep gaat deze keer naar Ray, simpelweg omdat ik dit een van de betere in zijn oeuvre vindt. Daarachter melden zich Stax' klassieker 'The Devil is Dope' en dit mij verrassend goed bevallende Sister Sledge nummer. Normaal ben ik geen enorm disco liefhebber maar deze luistert erg fijn weg. Shuggie vind ik over het algemeen goed en dat is nu ook zo al duurt Freedom Flight wel een beetje lang. Het restpuntje is voor Myles die Omar net voorblijft.
(voor)Ronde 1 - Ladder 11
50 Ray Charles - Hallelujah I Love Her So 7
40 Sister Sledge - Thinking Of You 4
31 The Dramatics - The Devil Is Dope 5
27 Myles Sanko - This Ain't Living 1
18 Shuggie Otis - Freedom Flight 3
12 Omar ft. Mayra Andrade - De Ja Vu
Gelukkig nog prima op tijd om mijn punten te geven. De volle mep gaat deze keer naar Ray, simpelweg omdat ik dit een van de betere in zijn oeuvre vindt. Daarachter melden zich Stax' klassieker 'The Devil is Dope' en dit mij verrassend goed bevallende Sister Sledge nummer. Normaal ben ik geen enorm disco liefhebber maar deze luistert erg fijn weg. Shuggie vind ik over het algemeen goed en dat is nu ook zo al duurt Freedom Flight wel een beetje lang. Het restpuntje is voor Myles die Omar net voorblijft.
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 20:15 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 12
Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do
Lewis Taylor - Bittersweet
George Jackson - How Can I Get Next To You
The Supremes - Where Did Our Love Go
Rahsaan Patterson - Sure Boy
Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom
Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do
Lewis Taylor - Bittersweet
George Jackson - How Can I Get Next To You
Rahsaan Patterson - Sure Boy
Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 20:16 uur
Poeha schreef:
Ik kan die stukjes ook gewoon achterwege laten. Hoef ik m'n mond hier ook niet met enige regelmaat te spoelen
Voor de zekerheid maar eens een serieuze reactie: alle beschouwingen en commentaren maken het topic alleen maar leuker. En iedereen heeft recht op z'n eigen slechte smaak natuurlijk.

0
geplaatst: 11 oktober 2017, 20:19 uur
1 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do
5 Lewis Taylor - Bittersweet
7 George Jackson - How Can I Get Next To You
3 Rahsaan Patterson - Sure Boy
4 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom
Een uitstekende ladder met twee nummers die aanspraak maken op plek een. Hoe sterk ik Bittersweet ook vind, de southern soul parel van George Jackson wint hier toch wel met gemak. Soulmuziek in optima forma met een sterke tekst, dito instrumentatie en loepzuiver gezongen. En dan nog die fijne Al Green sample, smullen! De dankzij MuMe ontdekte Lewis pakt plek twee voor Anthony Hamilton die hier positief verrast. Ook hier een sterke tekst en de bijdrage van Elayna Boynton is ook echt een meerwaarde. Rashaan moet het - ondanks dat ie ook gewoon prima is - doen met plek vier terwijl het laatste puntje voor Terence is. The Supremes, zij het een evergreen enzo overtuigen me met dit nummer niet en eindigen vrij afgetekend onderaan.
1 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do
5 Lewis Taylor - Bittersweet
7 George Jackson - How Can I Get Next To You
3 Rahsaan Patterson - Sure Boy
4 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom
Een uitstekende ladder met twee nummers die aanspraak maken op plek een. Hoe sterk ik Bittersweet ook vind, de southern soul parel van George Jackson wint hier toch wel met gemak. Soulmuziek in optima forma met een sterke tekst, dito instrumentatie en loepzuiver gezongen. En dan nog die fijne Al Green sample, smullen! De dankzij MuMe ontdekte Lewis pakt plek twee voor Anthony Hamilton die hier positief verrast. Ook hier een sterke tekst en de bijdrage van Elayna Boynton is ook echt een meerwaarde. Rashaan moet het - ondanks dat ie ook gewoon prima is - doen met plek vier terwijl het laatste puntje voor Terence is. The Supremes, zij het een evergreen enzo overtuigen me met dit nummer niet en eindigen vrij afgetekend onderaan.
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 20:21 uur
14 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
9 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom+5
8 Lewis Taylor - Bittersweet+3
7 Rahsaan Patterson - Sure Boy+4
2 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do+1
0 The Supremes - Where Did Our Love Go
We beginnen met TTD die 'm best lekker rockt. Maar vind het nummer ook wat rommelig klinken altijd. Er zijn andere van TTD die ik beter vind.
Lewis Taylor dan? Een nummer dat we ook elk jaar weer terug zien komen in de nominaties. Of stond deze wel in de eindlijst van editie 2 al? Ik vind het zelf best cool. Beetje vergelijkbaar met een Remy Shand bijvoorbeeld. Fijn nummertje.
George Jackson is geweldig. Nummer kan er met gemak zomaar eens met de volle buit vandoor gaan. Sowieso is die door Kent opgeduikelde verzamelaar het beluisteren waard. Zo anders is de lieflijke soul van The Supremes. Nooit een groot Diva Ross fan geweest en daar veranderd natuurlijk weinig aan met dit mindere nummer van hun. Geef mij dan maar de nieuwere soul van Rahsaan. Al is mijn verwachting dat het nummer weinig zal scoren. Nieuwere soul is vaak wennen voor de meesten hier merk ik zo.
Het laatste nummer is van een film die ik cool vind. Nummer past er ook goed bij, mooi sfeervol nummer en met de goede intensiteit gezongen. Dat kan je wel aan Hamilton over laten.
Al met al vier goede en twee mindere songs.
14 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
9 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom+5
8 Lewis Taylor - Bittersweet+3
7 Rahsaan Patterson - Sure Boy+4
2 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do+1
0 The Supremes - Where Did Our Love Go
We beginnen met TTD die 'm best lekker rockt. Maar vind het nummer ook wat rommelig klinken altijd. Er zijn andere van TTD die ik beter vind.
Lewis Taylor dan? Een nummer dat we ook elk jaar weer terug zien komen in de nominaties. Of stond deze wel in de eindlijst van editie 2 al? Ik vind het zelf best cool. Beetje vergelijkbaar met een Remy Shand bijvoorbeeld. Fijn nummertje.
George Jackson is geweldig. Nummer kan er met gemak zomaar eens met de volle buit vandoor gaan. Sowieso is die door Kent opgeduikelde verzamelaar het beluisteren waard. Zo anders is de lieflijke soul van The Supremes. Nooit een groot Diva Ross fan geweest en daar veranderd natuurlijk weinig aan met dit mindere nummer van hun. Geef mij dan maar de nieuwere soul van Rahsaan. Al is mijn verwachting dat het nummer weinig zal scoren. Nieuwere soul is vaak wennen voor de meesten hier merk ik zo.
Het laatste nummer is van een film die ik cool vind. Nummer past er ook goed bij, mooi sfeervol nummer en met de goede intensiteit gezongen. Dat kan je wel aan Hamilton over laten.
Al met al vier goede en twee mindere songs.
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 20:22 uur
17 George Jackson - How Can I Get Next To You +3
15 Lewis Taylor - Bittersweet +7
14 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +5
8 Rahsaan Patterson - Sure Boy +1
4 The Supremes - Where Did Our Love Go +4
2 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do
De cd van Lewis Taylor heb ik sinds het uitkwam in '96 en gold lange tijd als vrij onbekend materiaal. Het werd mij toen getipt door de eigenaar van de platenzaak waar ik nog steeds kom, omdat hij wist dat ik zowel Marvin Gaye als de toen populaire triphop erg goed vond. Die triphop sfeer is misschien nog wel meer in Lucky te horen. Vlak daarna verscheen Bittersweet ook op Rebirth of cool 6 (verzamelaar waar ik toen weg van was).
Zelf heb ik nog een ander nummer van het album genomineerd.
Ik heb wel een zwak voor sommige Motown nummers als van The Supremes. Dit heeft alles met mijn diensttijd te maken heeft. Dat viel precies in een Motown revival, en de uitgaanstenten draaiden dit soort nummers zo vaak dat je je haast in Vietnam waande i.p.v. Curacao. Overigens hoor ik nog liever hun reflections of My World Is Empty Without You. Muziek is soms net als geur in het oproepen van een bepaald gevoel.
Het meesterlijke Symphony or damn van TTD'A wordt ondergewaardeerd (alsof hij alleen Introducing the enz. heeft gemaakt) maar dit vind ik één van de mindere nummers en het past hier ook niet zo vind ik. De opvolger van dit album vind ik minstens zo goed trouwens (ook zwaar onderbelicht).
17 George Jackson - How Can I Get Next To You +3
15 Lewis Taylor - Bittersweet +7
14 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +5
8 Rahsaan Patterson - Sure Boy +1
4 The Supremes - Where Did Our Love Go +4
De cd van Lewis Taylor heb ik sinds het uitkwam in '96 en gold lange tijd als vrij onbekend materiaal. Het werd mij toen getipt door de eigenaar van de platenzaak waar ik nog steeds kom, omdat hij wist dat ik zowel Marvin Gaye als de toen populaire triphop erg goed vond. Die triphop sfeer is misschien nog wel meer in Lucky te horen. Vlak daarna verscheen Bittersweet ook op Rebirth of cool 6 (verzamelaar waar ik toen weg van was).
Zelf heb ik nog een ander nummer van het album genomineerd.
Ik heb wel een zwak voor sommige Motown nummers als van The Supremes. Dit heeft alles met mijn diensttijd te maken heeft. Dat viel precies in een Motown revival, en de uitgaanstenten draaiden dit soort nummers zo vaak dat je je haast in Vietnam waande i.p.v. Curacao. Overigens hoor ik nog liever hun reflections of My World Is Empty Without You. Muziek is soms net als geur in het oproepen van een bepaald gevoel.
Het meesterlijke Symphony or damn van TTD'A wordt ondergewaardeerd (alsof hij alleen Introducing the enz. heeft gemaakt) maar dit vind ik één van de mindere nummers en het past hier ook niet zo vind ik. De opvolger van dit album vind ik minstens zo goed trouwens (ook zwaar onderbelicht).
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 20:44 uur
24 George Jackson - How Can I Get Next To You 7
19 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom 5
18 Lewis Taylor - Bittersweet 3
12 Rahsaan Patterson - Sure Boy 4
5 The Supremes - Where Did Our Love Go 1
Drie goede nummers, drie niet. Het nummer van George Jackson is wel het toppertje van deze ladder. Afgelopen editie had deze artiest ook al een paar mooie nummers in het spel. Freedom heb ik altijd wel goed gevonden (al neemt het wel af, moet ik niet (te) vaak horen). Sure Boy bevalt me wel vanwege de funky begeleiding. Supremes heb ik vrijwel nooit wat mee, het heeft wel iets vrolijks maar (ik heb het al eerder gezegd) dat simpele motown gestamp stoort me. Bittersweet krijgt dan dus maar drie punten cadeau al vind ik er weinig aan en dit nummer van TTD bevalt me al helemaal niet.
24 George Jackson - How Can I Get Next To You 7
19 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom 5
18 Lewis Taylor - Bittersweet 3
12 Rahsaan Patterson - Sure Boy 4
5 The Supremes - Where Did Our Love Go 1
Drie goede nummers, drie niet. Het nummer van George Jackson is wel het toppertje van deze ladder. Afgelopen editie had deze artiest ook al een paar mooie nummers in het spel. Freedom heb ik altijd wel goed gevonden (al neemt het wel af, moet ik niet (te) vaak horen). Sure Boy bevalt me wel vanwege de funky begeleiding. Supremes heb ik vrijwel nooit wat mee, het heeft wel iets vrolijks maar (ik heb het al eerder gezegd) dat simpele motown gestamp stoort me. Bittersweet krijgt dan dus maar drie punten cadeau al vind ik er weinig aan en dit nummer van TTD bevalt me al helemaal niet.
0
Mb.
geplaatst: 11 oktober 2017, 21:34 uur
31 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
23 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +4
23 Lewis Taylor - Bittersweet +5
15 Rahsaan Patterson - Sure Boy +3
6 The Supremes - Where Did Our Love Go +1
Het nummer van George is overduidelijk de mooiste in deze reeks. Eerdergenoemde verzamelaar heb ik ook tot mijn beschikking en dit is inderdaad één van de mooiste daarop. Anthony, Lewis en Rahsaan doen niet veel voor elkaar onder al heb ik wel lichte voorkeuren. Alhoewel ik het hitje van The Supremes weinig vind hebben geef ik het wel een puntje omdat de rockmuziek van TTD mij niet bepaald fijn in de oren ligt.
31 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
23 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +4
23 Lewis Taylor - Bittersweet +5
15 Rahsaan Patterson - Sure Boy +3
6 The Supremes - Where Did Our Love Go +1
Het nummer van George is overduidelijk de mooiste in deze reeks. Eerdergenoemde verzamelaar heb ik ook tot mijn beschikking en dit is inderdaad één van de mooiste daarop. Anthony, Lewis en Rahsaan doen niet veel voor elkaar onder al heb ik wel lichte voorkeuren. Alhoewel ik het hitje van The Supremes weinig vind hebben geef ik het wel een puntje omdat de rockmuziek van TTD mij niet bepaald fijn in de oren ligt.
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 21:42 uur
Om te lezen tijdens het luisteren: https://pitchfork.com/features/interview/the-meaning-of-soul-music-according-to-raphael-saadiq/
0
geplaatst: 11 oktober 2017, 23:00 uur
36 George Jackson - How Can I Get Next To You +5
27 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +4
24 Lewis Taylor - Bittersweet +1
18 Rahsaan Patterson - Sure Boy +3
13 The Supremes - Where Did Our Love Go +7
In tegenstelling tot mijn voorgangers heb ik wel een zwak voor the Supremes in het algemeen en in het bijzonder voor dit nummer.
Die van George Jackson en freedom vind ik ook erg sterk.
Daarna wordt het een stuk minder voor mij, met als minste TTD’A, terwijl er echt veel nummers van hem zijn die ik wel kan waarderen.
36 George Jackson - How Can I Get Next To You +5
27 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +4
24 Lewis Taylor - Bittersweet +1
18 Rahsaan Patterson - Sure Boy +3
13 The Supremes - Where Did Our Love Go +7
In tegenstelling tot mijn voorgangers heb ik wel een zwak voor the Supremes in het algemeen en in het bijzonder voor dit nummer.
Die van George Jackson en freedom vind ik ook erg sterk.
Daarna wordt het een stuk minder voor mij, met als minste TTD’A, terwijl er echt veel nummers van hem zijn die ik wel kan waarderen.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 12:19 uur
43 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
30 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +3
29 Lewis Taylor - Bittersweet +5
22 Rahsaan Patterson - Sure Boy +4
14 The Supremes - Where Did Our Love Go +1
Lewis heb ik via MuMe leren kennen, is heel erg tof, maar verliest het nipt van de heerlijke soul van George.
Funky Rahsaan wint net van Anthony & Elayna. Dit nummer van TTD vind ik niks, dus het restpuntje is voor The Supremes.
43 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
30 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +3
29 Lewis Taylor - Bittersweet +5
22 Rahsaan Patterson - Sure Boy +4
14 The Supremes - Where Did Our Love Go +1
Lewis heb ik via MuMe leren kennen, is heel erg tof, maar verliest het nipt van de heerlijke soul van George.
Funky Rahsaan wint net van Anthony & Elayna. Dit nummer van TTD vind ik niks, dus het restpuntje is voor The Supremes.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 16:23 uur
48 George Jackson - How Can I Get Next To You +5
34 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +4
30 Lewis Taylor - Bittersweet +1
25 Rahsaan Patterson - Sure Boy +3
21 The Supremes - Where Did Our Love Go +7
Nummer van The Supremes heb ik een zwak voor, George is een heerlijke ontdekking en Freedom komt uit een van mijn favoriete films.
Terence heeft trouwens wel wat beters gemaakt.
48 George Jackson - How Can I Get Next To You +5
34 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +4
30 Lewis Taylor - Bittersweet +1
25 Rahsaan Patterson - Sure Boy +3
21 The Supremes - Where Did Our Love Go +7
Nummer van The Supremes heb ik een zwak voor, George is een heerlijke ontdekking en Freedom komt uit een van mijn favoriete films.
Terence heeft trouwens wel wat beters gemaakt.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 16:58 uur
laxus11 schreef:
Jouw punten zijn wel enorm voorspelbaar. Bij het invullen van mijn punten dacht ik nog, Lex zal er wel zeven geven aan dat matige Supremes nummer Nummer van The Supremes heb ik een zwak voor, George is een heerlijke ontdekking en Freedom komt uit een van mijn favoriete films.
.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 17:07 uur
Tsja het is maar wat je matig vindt hé, nummer van TTD is de definitie van matig 
Verder vind ik mijn punten helemaal niet zo voorspelbaar zoals het een aantal jaar geleden was.

Verder vind ik mijn punten helemaal niet zo voorspelbaar zoals het een aantal jaar geleden was.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 17:09 uur
Das ook geen hoogvlieger nee, en toch kreeg ie van mij net dat ene restpuntje want Diana en haar vriendinnen vind ik (met dit nummer) nog minder.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 18:52 uur
55 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
35 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +1
34 Lewis Taylor - Bittersweet +4
30 Rahsaan Patterson - Sure Boy +5
21 The Supremes - Where Did Our Love Go
5 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do +3
55 George Jackson - How Can I Get Next To You +7
35 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +1
34 Lewis Taylor - Bittersweet +4
30 Rahsaan Patterson - Sure Boy +5
21 The Supremes - Where Did Our Love Go
5 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do +3
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 19:45 uur
Reijersen schreef:
Doen alle nomineerders wel mee eigenlijk?
Doen alle nomineerders wel mee eigenlijk?
Gretz lijkt al een tijd geleden te zijn afgehaakt. Of niet?
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 19:46 uur
Die is volgens mij erg druk (irl). Ik zie hem even weinig meer bij de topics.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 19:46 uur
Nee, ik heb een aantal ladders voorbeluisterd, waaronder de volgende twee. Het gaat me helaas niet lukken om ze allemaal mee te doen.
EdIt: inderdaad omdat ik druk ben irl en op vrije avonden ook regelmatig bij een live concert ben.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 19:49 uur
Gretz schreef:
Nee, ik heb een aantal ladders voorbeluisterd, waaronder de volgende twee. Het gaat me helaas niet lukken om ze allemaal mee te doen.
EdIt: inderdaad omdat ik druk ben irl en op vrije avonden ook regelmatig bij een live concert ben.
(quote)
Jammer. Pak je nou net die matige ladder 13 mee.

0
geplaatst: 12 oktober 2017, 19:53 uur
56 George Jackson - How Can I Get Next To You +1
40 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +5
34 Rahsaan Patterson - Sure Boy +4
34 Lewis Taylor - Bittersweet
28 The Supremes - Where Did Our Love Go +7
8 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do +3
Geweldige ladder, alleen Lewis Taylor valt me nu eigenlijk tegen. Ik ben zeker wel te porren voor de good old Motown sound en zeker van The Supremes. Anthony Hamilton is een eigen nominatie, maar die kan niet op tegen de dames. Sure Boy is weer eens een mooie ontdekking. Heerlijk nummer. TTD komt ook met een geweldig nummer, alleen hier zit niet overdreven veel soul in. George Jackson komt ook met een prima song, maar die krijgt slechts 1 punt door al die eerdere geweldenaren.
56 George Jackson - How Can I Get Next To You +1
40 Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom +5
34 Rahsaan Patterson - Sure Boy +4
34 Lewis Taylor - Bittersweet
28 The Supremes - Where Did Our Love Go +7
8 Terence Trent D'Arby - Do You Love Me Like You Say You Do +3
Geweldige ladder, alleen Lewis Taylor valt me nu eigenlijk tegen. Ik ben zeker wel te porren voor de good old Motown sound en zeker van The Supremes. Anthony Hamilton is een eigen nominatie, maar die kan niet op tegen de dames. Sure Boy is weer eens een mooie ontdekking. Heerlijk nummer. TTD komt ook met een geweldig nummer, alleen hier zit niet overdreven veel soul in. George Jackson komt ook met een prima song, maar die krijgt slechts 1 punt door al die eerdere geweldenaren.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 20:01 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 13
Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy
Natalie Prass - Bird of Prey
Candi Staton - That's How Strong My Love Is
Wild Cherry-Play that funky music
Sia - Day Too Soon
Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man
Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy
Natalie Prass - Bird of Prey
Candi Staton - That's How Strong My Love Is
Wild Cherry-Play that funky music
Sia - Day Too Soon
Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 20:01 uur
7 Sia - Day Too Soon
5 Natalie Prass - Bird of Prey
4 Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man
3 Candi Staton - That's How Strong My Love Is
1 Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy
0 Wild Cherry - Play that funky music
Twee fantastische popsoul nummers die hier het volle pond verdienen, vooral Sia bezorgt me regelmatig een brok in de keel. Nummers van Candi Staton zijn op zich ook wel aardig, mooie stem heeft zij.
De (weinig bijzondere) funkrock van Wild Cherry vind ik eigenlijk niet in dit spel thuishoren. Met zulke grenzen had ik LCD Soundsystem ook nog wel kunnen nomineren.
7 Sia - Day Too Soon
4 Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man
3 Candi Staton - That's How Strong My Love Is
1 Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy
0 Wild Cherry - Play that funky music
Twee fantastische popsoul nummers die hier het volle pond verdienen, vooral Sia bezorgt me regelmatig een brok in de keel. Nummers van Candi Staton zijn op zich ook wel aardig, mooie stem heeft zij.
De (weinig bijzondere) funkrock van Wild Cherry vind ik eigenlijk niet in dit spel thuishoren. Met zulke grenzen had ik LCD Soundsystem ook nog wel kunnen nomineren.

0
geplaatst: 12 oktober 2017, 20:07 uur
11 Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man +7
7 Candi Staton - That's How Strong My Love Is +4
8 Sia - Day Too Soon +1
6 Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy +5
3 Wild Cherry - Play that funky music +3
Candi en Ted Hawkins mogen door. That's how strong hoor ik liever van anderen. En verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken.
Behalve dan dat ik een kwartje heb opgeworpen en Sia was de gelukkige voor het laatste puntje.
11 Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man +7
7 Candi Staton - That's How Strong My Love Is +4
8 Sia - Day Too Soon +1
6 Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy +5
3 Wild Cherry - Play that funky music +3
Candi en Ted Hawkins mogen door. That's how strong hoor ik liever van anderen. En verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken.
Behalve dan dat ik een kwartje heb opgeworpen en Sia was de gelukkige voor het laatste puntje.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 20:13 uur
14 Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man +3
11 Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy +5
10 Wild Cherry - Play that funky music +7
9 Natalie Prass - Bird of Prey +4
8 Candi Staton - That's How Strong My Love Is +1
8 Sia - Day Too Soon
Minste ladder tot nu toe? Zou zo maar eens kunnen.
Alleen Wild Cherry springt er voor mij qua funkyness bovenuit, maar ook niet de "soul" die ik zoek.
Hawkins komt met een heel safe nummer. Doet me niet al te veel, maar is ook niet slecht of zo. Natalie Press krijgt de eer van leukste volgende nummer. De rest heb ik het maar niet over. Snel verder.
14 Candi Staton - Another Man's Woman, Another Woman's Man +3
11 Ted Hawkins - Bring It on Home Daddy +5
10 Wild Cherry - Play that funky music +7
9 Natalie Prass - Bird of Prey +4
8 Candi Staton - That's How Strong My Love Is +1
8 Sia - Day Too Soon
Minste ladder tot nu toe? Zou zo maar eens kunnen.
Alleen Wild Cherry springt er voor mij qua funkyness bovenuit, maar ook niet de "soul" die ik zoek.
Hawkins komt met een heel safe nummer. Doet me niet al te veel, maar is ook niet slecht of zo. Natalie Press krijgt de eer van leukste volgende nummer. De rest heb ik het maar niet over. Snel verder.
* denotes required fields.