MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter

zoeken in:
jordidj1 schreef:
Octopus's Garden sowieso veel te laag.

Vind ik ook een heerlijk nummer, zowat het beste liedje dat Ringo ooit geschreven heeft!

ArthurDZ schreef:
(quote)

Vind ik ook een heerlijk nummer, zowat het beste liedje dat Ringo ooit geschreven heeft!

Ook ontzettend leuk om te zingen. Zoals eergisteren toen ik door het restaurant liep, mensen spraken me er zelfs op aan. I like to be.......

Vind het wel mooi dat de gekozen Top 3 allermooiste Beatle Songs hier in de Beatlemeter .... alle 3 McCartneysongs zijn

Zelf hou ik uiteindelijk ook het meest van het McCartneywerk binnen en na de Beatles..
Eleonor Rigby is klasse en een waardige No 1

Here Comes The Sun had absoluut in de top 10 moeten staan !

TEQUILA SUNRISE schreef:
Here Comes The Sun had absoluut in de top 10 moeten staan !

Langs de ene kant is het natuurlijk moeilijk om in de top 10 te eindigen als je een nummer van The Beatles bent, want veel concurrentie. Langs de andere kant: ik kreeg tegen het einde van dit spelletje de indruk dat er in het begin wat strenger gestemd werd dan op het einde. Strawberry Fields en Here Comes The Sun bijvoorbeeld kwamen helemaal in het begin voor, en die zijn toch wel weggezakt. Maar A Day In The Life en de medley kwamen helemaal op het einde en die scoorden ook onder de verwachting, dus wellicht zit ik ernaast.

Dear Prudence in de top 10 had ik niet zien aankomen eigenlijk, voor mij is dat de grootste verrassing.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.