Muziek / Muziekgames / De beste debuutsingles (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2018, 11:22 uur
Dank voor het opmerken. Dit is idd overduidelijk, wat betekent dat Give Up Your Guns alsnog gediskwalificeerd moet worden. De 2 nummers die The Buoys hebben uitgeschakeld mogen het zo meteen in een tussenronde (tot de 6, 2 verschil) alsnog tegen elkaar opnemen, waarna de winnaar in Ronde 5 verder gaat.
Joy Division - Transmission (1979) vs Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine (1966)
1-0
0
geplaatst: 23 april 2018, 11:32 uur
Wel zonde, want Give Up Your Guns was één van de mooiste nummers die nog meedeed. Eventueel kunnen we ook Timothy het laten opnemen tegen de nummers die Give Up Your Guns heeft uitgeschakeld?
0
geplaatst: 23 april 2018, 11:42 uur
Arrie schreef:
Wel zonde, want Give Up Your Guns was één van de mooiste nummers die nog meedeed. Eventueel kunnen we ook Timothy het laten opnemen tegen de nummers die Give Up Your Guns heeft uitgeschakeld?
Ja prima. Dan speelt de winnaar van de huidige battle tegen The Buoys - Timothy
0
geplaatst: 23 april 2018, 11:47 uur
The Buoys hebben trouwens vier nummers uitgeschakeld, hè? Ook Nirvana - Love Buzz en The Rubettes - Sugar Baby Love. Sorry als ik het nu ingewikkeld maak. 

1
geplaatst: 23 april 2018, 11:51 uur
Arrie schreef:
The Buoys hebben trouwens vier nummers uitgeschakeld, hè? Ook Nirvana - Love Buzz en The Rubettes - Sugar Baby Love. Sorry als ik het nu ingewikkeld maak.
Anders vervangen we ze allemaal door Kanye West - Through the Wire? Dat lijkt mij het makkelijkst. Of Vroom van Famke Louise.
2
geplaatst: 23 april 2018, 11:53 uur
jordidj1 schreef:
Anders vervangen we ze allemaal door Kanye West - Through the Wire? Dat lijkt mij het makkelijkst. Of Vroom van Famke Louise.
(quote)
Vroom is niet haar debuutsingle, maar vervangen door Op Me Monnie is natuurlijk een uitstekend idee.
0
geplaatst: 23 april 2018, 12:16 uur
Arrie schreef:
Vroom is niet haar debuutsingle, maar vervangen door Op Me Monnie is natuurlijk een uitstekend idee.
(quote)
Op Me Monnie is zelfs nog iets beter dan Vroom

1
geplaatst: 23 april 2018, 13:01 uur
1
geplaatst: 23 april 2018, 13:03 uur
Ginuwine - Pony laten meespelen! Dat die nog niet meedeed als we het over Beste Debuutsingles hebben..
1
geplaatst: 23 april 2018, 14:25 uur
catdog schreef:
Ginuwine - Pony laten meespelen! Dat die nog niet meedeed als we het over Beste Debuutsingles hebben..
Ongelofelijk idd. Beste idee dat iemand hier ooit heeft gehad. En laat 'm dan ook maar gelijk alles winnen.
0
geplaatst: 23 april 2018, 15:07 uur
Johnny Marr schreef:
Ongelofelijk idd. Beste idee dat iemand hier ooit heeft gehad. En laat 'm dan ook maar gelijk alles winnen.
(quote)
Op Paardmeter zou ie winnen ja

0
geplaatst: 23 april 2018, 15:27 uur
Dat dit nog spannend is though...Transmission maakt gehakt van Summer Wine, toch?
0
geplaatst: 23 april 2018, 17:49 uur
8-7
Wat is dit nou voor non-battle? En 7 punten al voor de uitspelende partij?
Wat is dit nou voor non-battle? En 7 punten al voor de uitspelende partij?

0
geplaatst: 23 april 2018, 18:12 uur
Summer Wine is al een poosje door, tot de zes met twee verschil.
5. Bronski Beat - Smalltown Boy (1984) vs. Saybia - The Day After Tomorrow (2002)
1-0
5. Bronski Beat - Smalltown Boy (1984) vs. Saybia - The Day After Tomorrow (2002)
1-0
* denotes required fields.