MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste debuutsingles (K.O.)

zoeken in:

5-7

Dank voor het opmerken. Dit is idd overduidelijk, wat betekent dat Give Up Your Guns alsnog gediskwalificeerd moet worden. De 2 nummers die The Buoys hebben uitgeschakeld mogen het zo meteen in een tussenronde (tot de 6, 2 verschil) alsnog tegen elkaar opnemen, waarna de winnaar in Ronde 5 verder gaat.

Joy Division - Transmission (1979) vs Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine (1966)

1-0

1-1

Wel zonde, want Give Up Your Guns was één van de mooiste nummers die nog meedeed. Eventueel kunnen we ook Timothy het laten opnemen tegen de nummers die Give Up Your Guns heeft uitgeschakeld?

1-2

Arrie schreef:
Wel zonde, want Give Up Your Guns was één van de mooiste nummers die nog meedeed. Eventueel kunnen we ook Timothy het laten opnemen tegen de nummers die Give Up Your Guns heeft uitgeschakeld?

Ja prima. Dan speelt de winnaar van de huidige battle tegen The Buoys - Timothy

The Buoys hebben trouwens vier nummers uitgeschakeld, hè? Ook Nirvana - Love Buzz en The Rubettes - Sugar Baby Love. Sorry als ik het nu ingewikkeld maak.

2-3

Arrie schreef:
The Buoys hebben trouwens vier nummers uitgeschakeld, hè? Ook Nirvana - Love Buzz en The Rubettes - Sugar Baby Love. Sorry als ik het nu ingewikkeld maak.

Anders vervangen we ze allemaal door Kanye West - Through the Wire? Dat lijkt mij het makkelijkst. Of Vroom van Famke Louise.

jordidj1 schreef:
(quote)

Anders vervangen we ze allemaal door Kanye West - Through the Wire? Dat lijkt mij het makkelijkst. Of Vroom van Famke Louise.

Vroom is niet haar debuutsingle, maar vervangen door Op Me Monnie is natuurlijk een uitstekend idee.

Arrie schreef:
(quote)

Vroom is niet haar debuutsingle, maar vervangen door Op Me Monnie is natuurlijk een uitstekend idee.

Op Me Monnie is zelfs nog iets beter dan Vroom

3-3

Ginuwine - Pony laten meespelen! Dat die nog niet meedeed als we het over Beste Debuutsingles hebben..

6-7

catdog schreef:
Ginuwine - Pony laten meespelen! Dat die nog niet meedeed als we het over Beste Debuutsingles hebben..

Ongelofelijk idd. Beste idee dat iemand hier ooit heeft gehad. En laat 'm dan ook maar gelijk alles winnen.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ongelofelijk idd. Beste idee dat iemand hier ooit heeft gehad. En laat 'm dan ook maar gelijk alles winnen.

Op Paardmeter zou ie winnen ja

Dat dit nog spannend is though...Transmission maakt gehakt van Summer Wine, toch?

8-7

Wat is dit nou voor non-battle? En 7 punten al voor de uitspelende partij?

Summer Wine is al een poosje door, tot de zes met twee verschil.

5. Bronski Beat - Smalltown Boy (1984) vs. Saybia - The Day After Tomorrow (2002)

1-0

2-0

3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:26 uur

geplaatst: vandaag om 15:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.