MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition

zoeken in:

6. Te vaak gehoord en vind alles van het album Melodrama echt vele malen beter....

Ik geef Royals een 8 .

In totaal hebben 23 mensen gestemd.

1. Britney Spears - Toxic (2004) 8,29
2. Beyoncé - Drunk in Love (2013) 7,97
3. Nelly Furtado - Say It Right (2006) 7,92
4. Loreen - Euphoria (2012) 7,9
5. Lady GaGa - Poker Face (2009) 7,61
6. Lorde -Royals (2013) 7,29
7. Madonna - 4 Minutes (2008) 6,99
8. Gwen Stefani - Hollaback Girl (2005) 6,98
9. Rihanna - S.O.S (2006) 6,75
10. P!nk - Get This Party Started (2002) 6,7
11. Alexis Jordan - Happiness (2011) 6,51
12. Christina Aguilera - What a Girl Wants (2000) 6,25
13. Jennifer Lopez - Jenny From the Block (2002) 5,7
14. Ke$ha - Tik Tok (2010) 5,02

Het volgende nummer is:

Miley Cyrus - Wrecking Ball (2013)

6,5 -- We Can't Stop had een 9 gekregen

Dit is voor mij wel een voorbeeld van popperfectie. Niet per se een persoonlijke favoriet maar wel een goed geproduceerd catchy liedje.

8

Overigens lees ik iedere dag mensen die allerlei andere liedjes van een artiest leuker vinden (sowieso leuk om te lezen) maar volgens mij is het idee wel dat het om bekende (Top 40) liedjes gaat en dat is met allerhande albumtracks natuurlijk niet het geval .

7.6 Altijd wel een zwak voor gehad.

5

Alweer een nummer waar ik vrij weinig mee heb en ik vrees dat het met die van morgen ook zo zal zijn (ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden..).

Edgar18 schreef:
Dit is voor mij wel een voorbeeld van popperfectie. Niet per se een persoonlijke favoriet maar wel een goed geproduceerd catchy liedje.

7,3

NewYorkCityLight schreef:
Alweer een nummer waar ik vrij weinig mee heb en ik vrees dat het met die van morgen ook zo zal zijn (ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden..).
Welke verwacht je? Ik heb ook een vermoeden maar wel een waar ik best blij van wordt.

Edgar18 schreef:
(quote)
Welke verwacht je? Ik heb ook een vermoeden maar wel een waar ik best blij van wordt.

'Shake It Off' van She Who Shall Not Be Named. Had hem eigenlijk al een paar dagen verwacht maar we blijven steken in 2013 .

Haha, ik heb geen idee met hoeveel liedjes 'zij die niet genoemd mag worden' de hitlijsten heeft gehaald maar Shake It Off was er zeker een van.

7

4x4 vind ik haar leukste.

6,7 doe mij maar de Afrojack remix

8 - De videoclip heeft de aandacht afgeleid van het feit dat het een uitstekend liedje is.

8,5

6,0

Goed geproduceerd maar bloedirritant.

6

Doe mij maar die ene albumtrack die niemand kent

5
Helemaal niks met dit nummer van Miley

8
Can’t Stop is Mileys allerbeste

Can't Stop

Deze vond ik eerst verschrikkelijk, maar ben een beetje bijgedraaid. Het refrein blijft veel te bombastisch.

6,1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:47 uur

geplaatst: vandaag om 07:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.