Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2017, 08:36 uur
6,5
ook een regelrechte klassieker, maar i.t.t. tot White Christmas zijn er wel betere versies wat mij betreft.
ook een regelrechte klassieker, maar i.t.t. tot White Christmas zijn er wel betere versies wat mij betreft.
0
geplaatst: 3 december 2017, 13:39 uur
Simon77 schreef:
Welke dan bijvoorbeeld (gokje: Sinatra)? Ik vind bij dit soort klassiekers het origineel toch vaak het mooist. Zal ook met sentiment te maken hebben omdat het de versie is die ik het beste ken.ook een regelrechte klassieker, maar i.t.t. tot White Christmas zijn er wel betere versies wat mij betreft.
0
geplaatst: 3 december 2017, 19:15 uur
Judy Garland wipt net over Bing Crosby heen en pakt voorlopig de eerste plaats.
1. Judy Garland - Have Yourself a Merry Little Christmas (1944) 6,90 (18)
2. Bing Crosby – White Christmas (1942) 6,86 (22)
Het derde en laatste jaren '40 nummer staat op naam van countryster Gene Autry. Voor het eerst gezongen door crooner Harry Brannon maar het nummer kreeg zijn definitieve vorm in deze versie die de hitlijsten aanvoerde tijdens de kerstdagen van '49.
Gene Autry - Rudolph the Red-Nosed Reindeer (1949)
1. Judy Garland - Have Yourself a Merry Little Christmas (1944) 6,90 (18)
2. Bing Crosby – White Christmas (1942) 6,86 (22)
Het derde en laatste jaren '40 nummer staat op naam van countryster Gene Autry. Voor het eerst gezongen door crooner Harry Brannon maar het nummer kreeg zijn definitieve vorm in deze versie die de hitlijsten aanvoerde tijdens de kerstdagen van '49.
Gene Autry - Rudolph the Red-Nosed Reindeer (1949)
0
geplaatst: 3 december 2017, 22:11 uur
Vreemd, nog geen cijfer tussen de 5,5 en 7,5. Kennelijk een love/hate-nummer.
* denotes required fields.