Muziek / Muziekgames / De Strijd der Nederlandstalige Platen
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2018, 08:00 uur
6-4
9. Boudewijn de Groot – Als de rook om je hoofd is verdwenen vs. Gorky – Mia
1-0
9. Boudewijn de Groot – Als de rook om je hoofd is verdwenen vs. Gorky – Mia
1-0
0
geplaatst: 19 maart 2018, 08:18 uur
De Man in de Wolken wilde even vergeten hoe dramatisch de uitslagen tot nu toe zijn geweest. Nu ligt ie er zelf uit 
1-3

1-3
0
geplaatst: 19 maart 2018, 09:00 uur
jordidj1 schreef:
Ik vond de opzet ook matig. Te veel parels strandden op de derde plaats en hadden daardoor geen kans, maar te zwijgen over de rest.
Ik vond de opzet ook matig. Te veel parels strandden op de derde plaats en hadden daardoor geen kans, maar te zwijgen over de rest.
Ik ben wel benieuwd wat, met een gelijk aantal deelnemende nummers, jouw opzet was geweest

0
geplaatst: 19 maart 2018, 09:15 uur
Gretz schreef:
De Man in de Wolken wilde even vergeten hoe dramatisch de uitslagen tot nu toe zijn geweest. Nu ligt ie er zelf uit

Ik doe het niet vaak maar nu huil ik met u mee

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 maart 2018, 09:56 uur
10. Goede Doel – België (Is Er Leven Op Pluto?) vs. Goede Doel – Alles geprobeerd
0-1
0-1
0
geplaatst: 19 maart 2018, 10:56 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik ben wel benieuwd wat, met een gelijk aantal deelnemende nummers, jouw opzet was geweest
(quote)
Ik had het misschien omgedraaid, eerst ko en dan ladders. Maar goed, dit was toch puur klaagzang. Verdronken Vlinder wint toch wel.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 maart 2018, 11:17 uur
Scorpion_21 schreef:
jordidj1 schreef:
Ik had het misschien omgedraaid, eerst ko en dan ladders.
Ik denk ook dat dat, als je dan toch een mengvorm KO/ladder wil doen, de logischer volgorde was geweest; stemmen voor een ladder met 5 nummers is toch hoogdrempeliger dan voor een KO met 2 nummers.Ik had het misschien omgedraaid, eerst ko en dan ladders.
Dat gezegd zijnd, 5 nummers per dag zou ook niet te veel moeite mogen zijn voor iemand met voldoende interesse in het onderwerp van het spel. Dat ik zelf grotendeels afgehaakt ben in de ladderfase, zegt misschien iets over mijn interesse... of toch over het feit (zoals ik in het begin geloof ik ook al aangegeven heb) dat de ladderfase net samenviel met de ook al luisterintensieve 1e rondes van de MML en de Witte Trui.
* denotes required fields.