MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / U2meter

zoeken in:
8

Love Is All We Have Left is ook een kraker hoor luigifort! Verder wat dazzler zegt.

kijk, now we are talking!

8,5

ik weet niet of er nog nummers komen die hoger gaan scoren.

Mijn minst fave AB-single. De anderen gaan dus hoger scoren.

7,3

Teveel dancecraze

Ja, teveel indiedance-bandwagon

6

Wat mij betreft hun minste single sinds hun oprichting (na 2000 zouden ze hier nog wel onder gaan zitten). Vooral de melodie van het refrein is zwak. Toch nog een 6 want het blijft een erg goeie band.

Weer zo'n topic waar ik veel te laat achter kom. Een van mijn grootste favorieten al geweest (Bullet the Blue Sky). Deze van vandaag heeft een heerlijke schwung in het nummer zitten:

8,8

9,5 ook een favorietje dit

johan de witt schreef:
Mijn minst fave AB-single. De anderen gaan dus hoger scoren.

Zoiets enkel vind ik m een stuk minder

5.5

DjFrankie (moderator)
7

Een van hun beste.

9,5

Vind ik ook. Heel groovy voor hun doen destijds, zeker na de 80s. Vroeger vond ik m echt geniaal. De lage cijfers snap ik niet heel goed...

9,5

johannesA
7,5

luigifort schreef:
Vind ik ook. Heel groovy voor hun doen destijds, zeker na de 80s. Vroeger vond ik m echt geniaal. De lage cijfers snap ik niet heel goed...

Ik ook niet, vind deze beter dan welk 80s nummer van ze dan ook.

cosmic kid (moderator)
Eén van hun mindere van Achtung Baby. Toch nog altijd een 8, Achtung Baby is namelijk 1 van hun beste albums, zo niet het beste.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.