Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2018, 23:10 uur
Bob Marley & The Wailers - One Love - People Get Ready
10
Dankzij de verzamelaar Legend maakte mijn generatie kennis met de muziek van Marley.
Een 10 voor One Love - People Get Ready = een 9 voor de muziek en een 11 voor de tekst.
10
Dankzij de verzamelaar Legend maakte mijn generatie kennis met de muziek van Marley.
Een 10 voor One Love - People Get Ready = een 9 voor de muziek en een 11 voor de tekst.
0
geplaatst: 19 mei 2018, 00:04 uur
Als kind vond ik het wel leuk, maar nu is het best een lange zit.
6,7
6,7
0
geplaatst: 19 mei 2018, 09:30 uur
5,5
een 11 voor de tekst? Hij zit vol met christelijk religieuze aanmaningen waar ik niets mee kan, en de zin There ain't no hiding place from the Father of Creation lijkt meer uit een donderpreek van een strenge dominee te komen, dan geboren uit liefde.
een 11 voor de tekst? Hij zit vol met christelijk religieuze aanmaningen waar ik niets mee kan, en de zin There ain't no hiding place from the Father of Creation lijkt meer uit een donderpreek van een strenge dominee te komen, dan geboren uit liefde.
0
geplaatst: 19 mei 2018, 10:48 uur
(quote)
Maar dazzler heeft dan ook WEL gevoel voor humor
Wat bedoel je met humor? Dat dazzler zijn tekst ironisch bedoelde (maar dan zou hij toch geen 10 geven)? Of dat de tekst van Bob Marley humoristisch (ironisch?) bedoeld is. Lijkt mij sterk. Ik lees nu dat hij zich heeft laten dopen in de Ethiopisch Orthodoxe kerk (op late leeftijd), dus dat geloof nam hij heel serieus.
0
geplaatst: 19 mei 2018, 11:35 uur
johan de witt schreef:
Het nummer duurt nog geen 3 minuten.

6,5
Niks mis met Marley, maar ik krijg hier een beetje een EO-jongerendag-gevoel bij.
* denotes required fields.