Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
1
geplaatst: 1 februari 2018, 23:08 uur
Mag natuurlijk niet ontbreken. Ik ben overigens nu het tweede seizoen van Stranger Things aan het kijken en dat speelt zich af in 1984. Mooi om te zien aan deze videoclip hoe goed die serie de sfeer/stilering van toen benadert. Geweldige soundtrack verder met ook een beetje hardrock/vroege metal. Een van de karakters had qua uiterlijk zo in Van Halen mee kunnen doen.
Voor Jump een 6,5.
Niet mijn muziek, maar wel jeugdsentiment.
Voor Jump een 6,5.
Niet mijn muziek, maar wel jeugdsentiment.
1
geplaatst: 1 februari 2018, 23:10 uur
Waarom doet mij dit nummer altijd denken aan de onvolprezen Jan Rietman?
6
6
1
geplaatst: 1 februari 2018, 23:15 uur
Hardrock met dikke vette synthesizers .... dat was ook wel helemaal 1984!
Ik vond het toen geweldig en nu nog steeds ... later met die Europe werd het wel te erg, maar toen zaten we al weer twee jaar verder.
Naast dit nummer kreeg "Hot for Teacher" ook redelijk wat airplay in de latere uren bij Veronica en die geweldige clip kwam ook nog wel eens voorbij, geen hit verder, was denk ik net wat te heavy.
9
Ik vond het toen geweldig en nu nog steeds ... later met die Europe werd het wel te erg, maar toen zaten we al weer twee jaar verder.
Naast dit nummer kreeg "Hot for Teacher" ook redelijk wat airplay in de latere uren bij Veronica en die geweldige clip kwam ook nog wel eens voorbij, geen hit verder, was denk ik net wat te heavy.
9
1
geplaatst: 1 februari 2018, 23:17 uur
6,5
Geeneens een uitschieter op een vrij zwak Van Halen Album. Die eer is weggelegd voor Hot for Teacher, Panama en Drop Dead Legs.
Geeneens een uitschieter op een vrij zwak Van Halen Album. Die eer is weggelegd voor Hot for Teacher, Panama en Drop Dead Legs.
1
geplaatst: 1 februari 2018, 23:31 uur
Van Halen - Jump
8
Best iconisch en die synthesizerriff (extra punt) zal nog jaren meegaan.
Toch ben hield ik meer van het elektronische ZZ Top dan van Van Halen.
8
Best iconisch en die synthesizerriff (extra punt) zal nog jaren meegaan.
Toch ben hield ik meer van het elektronische ZZ Top dan van Van Halen.
1
geplaatst: 2 februari 2018, 08:09 uur
6,5
Van Halen heeft beslist betere nummers maar een meezinger is het wel.
Van Halen heeft beslist betere nummers maar een meezinger is het wel.
1
geplaatst: 2 februari 2018, 19:23 uur
Europe, Bon Jovi enz hou ik helemaal niet van ,vind het van die gelikte fakerock ,dit gaat ook gedeeltelijk die kant op
Maar klinkt wel acceptabeler ...7
Maar klinkt wel acceptabeler ...7
0
geplaatst: 3 februari 2018, 00:03 uur
1
geplaatst: 3 februari 2018, 00:04 uur
Ik ga weer helemaal tegen de stroom in, maar dit is een klassieker van Prince waar ik geen zak aan vind. Ik vind het zelfs zijn minste single van de jaren '80
4
4
1
geplaatst: 3 februari 2018, 00:08 uur
Ik zou voor je gaat slapen toch eens checken of alle deuren wel op slot zijn.
* denotes required fields.