Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
1
geplaatst: 15 februari 2018, 22:32 uur
5
Het is wel een goed liedje, maar tegelijk zwaar om het uit te zitten.
Het is wel een goed liedje, maar tegelijk zwaar om het uit te zitten.
1
geplaatst: 15 februari 2018, 23:15 uur
Beluisterd met de clip erbij en dan is het beter te doen dan ik verwacht had.
Heb de film nooit gezien en wist ook niet dat Herman van Veen er iets mee te maken had.
4
Heb de film nooit gezien en wist ook niet dat Herman van Veen er iets mee te maken had.
4
0
geplaatst: 15 februari 2018, 23:18 uur
7,5
Heerlijk nummer uit een fijne filmklassieker. Heb het nummer op de lagere school nog wel eens gezongen op een soort van bonte middag...
Heerlijk nummer uit een fijne filmklassieker. Heb het nummer op de lagere school nog wel eens gezongen op een soort van bonte middag...

2
geplaatst: 15 februari 2018, 23:19 uur
6
Ik heb de film in de bios gezien, ik was toen 8 a 9 jaar. Dat was toch best heftig. Het liedje is kneuterig maar toch aanstekelijk. Die laatste extreem cheesy synthaanslagen zijn toch wel top
Ik kan begrijpen dat als je de film niet gezien hebt je hier een dikke onvoldoende voor geeft.
Meester Herman had gelukkig het beste voor met Cis
Ik heb de film in de bios gezien, ik was toen 8 a 9 jaar. Dat was toch best heftig. Het liedje is kneuterig maar toch aanstekelijk. Die laatste extreem cheesy synthaanslagen zijn toch wel top

Ik kan begrijpen dat als je de film niet gezien hebt je hier een dikke onvoldoende voor geeft.
Meester Herman had gelukkig het beste voor met Cis

1
johannesA
geplaatst: 16 februari 2018, 08:38 uur
8,5 maakte destijds ontzettend veel indruk op mij.
1
geplaatst: 16 februari 2018, 10:34 uur
1
geplaatst: 16 februari 2018, 19:01 uur
Ik vond het toen een bijzonder irritant ventje, maar nu valt dat allemaal nogal mee
6
6
0
geplaatst: 16 februari 2018, 21:35 uur
Ik voel me zo verdomd alleen
7
Er werd in Vlaanderen uit volle borst meegezongen met deze miniversie van Andre Hazes.
7
Er werd in Vlaanderen uit volle borst meegezongen met deze miniversie van Andre Hazes.
1
geplaatst: 16 februari 2018, 22:46 uur
Collapsing New People
9
Depeche Mode luisterde aandachtig mee.
9
Depeche Mode luisterde aandachtig mee.
* denotes required fields.