MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
Mee eens dat dit een behoorlijk gedrocht is. Dan kan ik een uitstapje als Rocky ground meer waarderen. Cijfer; 3

wavanbuuren
5

cosmic kid (moderator)
All Or Nothing At All
Album: Human Touch

Een nummer wat bij ons niet in de buurt kwam van de Top 200. Ergens onderaan bungelt het en wat mij betreft blijft het daar. Zeer matig: 4.

Ronduit vreselijk stom en nietszeggend!

2,5

Prachtig nummer om hard in de auto te draaien! Heerlijke carsong derhalve. Fijn gitaarwerk dat tegen hardrock aanzit. Eén van de betere nummers op Human touch. Had bij mij absoluut in de top 200 gestaan. Cijfer; 8

johannesA
6

7,8

Staan sowieso weinig slechte nummers op die albums uit 1992.

Nietszeggend is het wel al kan je ook zeggen niets aan de hand muziek. Het kan slechter maar uiteraard ook vele malen beter

6

Heeft weinig om het lijf, maar klinkt wel lekker (zolang je niet teveel naar de tekst luistert):

7,5

Volkomen inspiratieloos.

4

aardige rocker maar niet meer dan dat

6.1

wavanbuuren
6

Heerlijke meezinger!

8

Let's Be Friends: 5,8
All Or Nothing At All: 5,9

cosmic kid (moderator)
Een nummer wat ik totaal was vergeten en bij herbeluistering snap ik wel waarom: 5.

we zitten echt in de hoek van de mindere goden : 5.2

Tja, het beste dat ik erover kan zeggen is dat Springsteen (of iemand in zijn omgeving) tijdig geconcludeerd heeft dat dit nummer (bij lange na) niet goed genoeg is voor Darkness. Het past verder ook niet echt lekker in zijn bereik...

5,5

Gast
geplaatst: vandaag om 22:35 uur

geplaatst: vandaag om 22:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.