MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
Mindere? Ik wordt er vrolijk van

8,6

Vind het juist een prettige track met fijne invloeden (oude country-blues, vleugje gospel). Al heeft hij wel duidelijk moeite om de kopstem de gehele song aan te houden. Doet (mede daardoor, maar ook dankzij de melodie) sterk denken aan Canned Heat.

7,7

Die kopstem verziekt het voor mij een beetje . 6.2

Nee, helaas...

5

De nieuwe single van Bruce kan ik pas na mijn vakantie beoordelen.
All I'm Thinking About: 8,0

Mwoah niet slecht. Maar die kopstem past Bruce niet echt een heel nummer lang op de één of andere manier. Cijfer; 6

johannesA
7

Prima liedje, van misschien toch wel een ondergewaardeerd album Devils & Dust.
Een 7.

cosmic kid (moderator)
Baby I
Album: Chapter And Verse

Ouder dan dit wordt het niet. Een zeer jonge Bruce (19 jaar) bij dit Castiles nummer.

Was de ritmesectie met vakantie?
Hij heeft in elk geval van ver moeten komen...

2,5

wavanbuuren
Leuk Beat nummertje

7

Afgezien van de belabberde geluidskwaliteit is het mijns inziens ook gewoon een erg matig nummer. Cijfer; 3

johannesA
6,7

Gast
geplaatst: vandaag om 07:26 uur

geplaatst: vandaag om 07:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.