menu

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
avatar van vielip
Ik kom er middels deze top 200 (+) achter dat ik de nummers van The ghost of Tom Joad los van elkaar beter kan hebben dan in de flow van het album. Dit nummer is daar ook weer een mooi voorbeeld van. Duurt wellicht wat te lang waardoor de aandacht op het eind wat verslapt. Maar verder best de moeite waard. Cijfer; 6,8

avatar van laxus11
6.7

johannesA
8

avatar van Rufus
5

avatar van Dungeon
7,5



avatar van itchy
7

avatar van ArthurDZ
Tucson Train
Album: Western Stars




Bruce verwent ons! Wat vinden we van het derde vooraf vrijgegeven Western Stars-nummer?

avatar van Twinpeaks
ietwat zoetsappig met die strijkers tekstueel wel weer sterker dan voorlopers 7.4

avatar van Poeha
7,7

Absoluut beter dan de twee voorgangers (van dat album).


avatar van TomPSV
Lastig kiezen of ik deze of Hello Sunshine beter vind. Allebei heel erg sterk.

8,7




Martial
5,5

De minste tot nu toe van zijn nieuwe cd, als ik de strijkers hoor moet ik toch ook wel een beetje denken aan
Waitin' On A Sunny Day

avatar van Brunniepoo
beetje klef is het wel, maar zeker niet slecht

7

johannesA
7,5

avatar van Wallie1985
8.5 een prachtig nummer!

avatar van itchy
7,5

avatar van Kees-Jan
8,0

Hello Sunshine had ik eerst ook beoordeeld met een 8, maar is inmiddels wel iets gedaald naar een (ruime) 7. Ik denk echter niet dat dat met Tucson Train ook gaat gebeuren. Ik vind dit nummer sterker.




Ik ben enthousiast.

Voorlopig 7,7

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Silver Palomino
Album: Devils & Dust




Van een liedje met de albumcover van een paard naar een liedje over een paard. U leest het goed, Bruce heeft de liedjes over auto's langzamerhand ingeruild voor de paarden. Is de vermindering van het aantal pk's overeenkomstig met onze waarderingen?

avatar van Kees-Jan
6,5 Ik vind dit toch wel één van de mindere nummers van D&D.


Gast
geplaatst: vandaag om 09:01 uur

geplaatst: vandaag om 09:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.