MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
johannesA
6,5

Goede keus om hem niet op darkness te zetten.

wavanbuuren
Ik haak definitief af mannen. Niet veel meer gestemd na de top 200, maar wel het meeste beluisterd.Alle matigheid die de laatste tijd voorbij komt doet voor mij afbreuk aan de legacy van de Baas.

Nogmaals veel dank voor de organisatie.
Ik zet Born to Run maar weer eens integraal op..........

Past inderdaad niet op Darkness.

6

wavanbuuren schreef:
Ik haak definitief af mannen. Niet veel meer gestemd na de top 200, maar wel het meeste beluisterd.Alle matigheid die de laatste tijd voorbij komt doet voor mij afbreuk aan de legacy van de Baas.

Ik moet zeggen dat ik ook sterk overweeg om te stoppen.

Jullie goed recht natuurlijk! Ik (en Paddy ook vermoed ik) hadden in het begin ook de intentie om te stoppen nadat we jullie de 200 krenten uit de pap hadden gepresenteerd Mede door het enthousiasme van de meesten hier zijn we toch doorgegaan met dit topic, maar dan is het toch logisch dat er hier niet al te veel vijfsterrensongs meer voorbijkomen? Hebben we jullie geloof ik ook voor gewaarschuwd

Jullie hoeven ook niet op elk nummer te stemmen, wat jullie te oninteressant vinden, kan gewoon genegeerd worden. Even goede vrienden sowieso, er zijn hier wel meer mensen afgehaakt en die heb ik het allemaal kunnen vergeven

wavanbuuren
Een pak van mijn hart zo op de zaterdagavond

Best een lekker nummer. Al past het inderdaad niet op het Darkness album.
Cijfer; 7

Gewoon doorgaan tot het bittere eind en als ik even geen zin heb (zoals bij het zoveelste seegersessions nummer) sla ik een keertje over

Er zitten nog wel de nodige gemiste pareltjes in het vat hoor.
Deze niet overigens, dit is meer van 13 in een dozijn. Word door mij absoluut niet gemist op Darkness.

Give the Girl a Kiss: 6,5

Orgelsolo van Danny, gitaarsolootje ingeluid met 'boss time' van Springsteen maken het een prima nummer.

Een paar keer live gespeeld:

Een 7.

cosmic kid (moderator)
57 Channels And Nothin' On
Album: Human Touch

Ik ben bang dat dit de twijfelaars niet over de streep zal trekken. Integendeel eerder.

Give the Girl a Kiss: 9 (heerlijk E-Street samenspel en fijne vocalen van Clarence na het laatste refrein.)
57 Channels: 7,5

57 Channels And Nothin' On: 7

3

Er zit een uitknop op, Bruce.

Happy 6

Give The Girl A Kiss 7,5

57 Channels And Nothin' On 5,5

johannesA
57 Channels: 7

De albumversie vind ik niet veel soeps. Wel een goeie tekst trouwens. De live uitvoering (en ik meen ook een speciale Little Steven remix) vind ik dan stukken interessanter! Die vlamt lekker en bevat een aantal prima samples en loops. Maar goed, de albumversie staat hier dus die krijgt een cijfer; 5,5

Drive Fast (The Stuntman)
Album: Western Stars

Weer eens eentje van Bruce's jongste. Johnny Marr drive fast homie.

57 Channels 7,3
Drive Fast 8

Één van de mindere nummers van die (goede) plaat.

6

Gast
geplaatst: vandaag om 04:32 uur

geplaatst: vandaag om 04:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.