menu

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
avatar van Mastroianni
Old Dan Tucker - 6,5
You've Got It - 7

avatar van ArthurDZ
Sleepy Joe's Café
Album: Western Stars




Van het nieuwe album moeten er natuurlijk ook nog de nodige songs langskomen. Deze, bijvoorbeeld.


Arbeidsdeskundige
6

avatar van Twinpeaks
Gemaakte gezelligheid een gruwel 4,5



avatar van Mastroianni
Een van de zwakste nummers op deze plaat.

6




johannesA
7,5

avatar van vielip
Eén van de spaarzame lichtpuntjes op het album.
Cijfer; 6,2

avatar van Wallie1985
Vind hem erg leuk, bij lange na niet het beste nummer, maar toch een 7.

avatar van Johnny Marr
Ja, lekker hoor, ik ben wel een fan van het nieuwe album, jij weet die shit wel ArthurDZ

7,5

avatar van ArthurDZ
Take 'Em As They Come
Album: Tracks




Verloren gelopen en zo niet op The River belandt. Is onze top 200 wel een haalbare kaart?


johannesA
8,3



Arbeidsdeskundige
6


avatar van Twinpeaks
ja lekker : 9.3



avatar van vielip
Deze had absoluut in de top 200 gemoeten wat mij betreft! Grote misser derhalve. Prachtige (zo niet dé) outtake die op Tracks staat. Cijfer; 9,2

avatar van Wallie1985
Een 9, vooral dat bassloopje in de live versies op het eind van het nummer, prachtig!

avatar van Johnny Marr
8,5

Onbegrijpelijk dat ie de tracklist van The River niet heeft gehaald.

avatar van Poeha
6,4

Nee, past qua sfeer niet op The River. Had beter gepast op een van de 00's albums.

avatar van Ataloona
10

Een van mijn favorieten. Tijdens de '99-'00 tournee een hele fijne passende setopener (een tour waarin de gedreven rendities van ''Tracks''-tracks evengoed dikwijls de hoogtepunten van de avond waren). Onbegrijpelijk inderdaad dat deze de top 200 niet haalde.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.