MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:

Prima liedje een 7, ook leuk dat stukje 'daarbij de waterkant' vanaf 3:45.

cosmic kid (moderator)
One Way Street
Album: The Promise

Eén van de aardigste outtakes van Darkness bleek toch niet goed genoeg voor onze Top 200.

johannesA
7

cosmic kid schreef:
Eén van de aardigste outtakes van Darkness bleek toch niet goed genoeg voor onze Top 200.

Nou dat moeten we dan hierbij maar snel rechtzetten. One Way Street is een nummer dat wat mij betreft zelfs goed genoeg is voor onze top100.

One Way Street: 9

Mooi nummer inderdaad!
cijfer; 8

Deze had best in de top 200 gemogen.

7,5

This Depression
Album: Wrecking Ball

Deze van Wrecking Ball haalde het niet. Iets om depressief van te worden of is het wel goed zo?

johannesA
8, vind ik wel goed. Album draai ik niet vaak meer.

Ik vind de gitaarpartij van Tom Morello op dit nummer niet echt mooi.

6,5

Album draai ik vaak, minst opvallende nummer. Maar sloopkogel is een goede plaat, een 7.

Arbeidsdeskundige
7

Prima nummer! Ik vind die gitaarpartij van Morello dan weer wél geweldig. Sowieso vind ik zijn inbreng zeer welkom. Geeft de nummers net wat meer punch. Cijfer; 7,4

This Depression : 7

cosmic kid (moderator)
Moonlight Motel
Album: Western Stars

Misschien wel het mooiste nummer van Western Stars. In ieder geval is het een zeer waardige afsluiter.

One way street: 7
This Depression: 6

Moonlight Motel een dikke 10!!
Alles klopt aan dit nummer. In iedergeval wat mij betreft het beste nummer van de jaren '10 van Springsteen.

Moonlight Motel : 7

Prachtige afsluiter van een geslaagd album. Ik durf Moonlight Motel nu al een 9 te geven.

johannesA
Het een na beste nummer op Western Stars en ik durf het een 9,5 te geven.

Arbeidsdeskundige
8

Gast
geplaatst: vandaag om 13:00 uur

geplaatst: vandaag om 13:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.