MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
A Night With The Jersey Devil
Album: non-album single

Eigenlijk hadden we deze op Halloween moeten posten, net zoals Bruce deed in 2008. Maar goed, beter laat dan nooit (of vinden jullie dit zo'n slecht nummer?)!

Leuk nummer voor de gelegenheid met dito clip.
Een 6,5.

De clip is een stuk leuker dan het nummer.
Cijfer; 4

Wat een onzin.

5

johannesA
Mwa. 5,7

A Night With The Jersey Devil : 7,5

Ik hou hier wel van, maar is dit genoeg voor onze top 200? Wat mij betreft zou het mogen, maar dan wel op het randje.

Meh.

5

cosmic kid (moderator)
Good Eye
Album: Working On A Dream

Muzikaal blijven we in het verlengde van A Night With The Jersey Dream. Zeg het maar: kansloos of is dit een richting die we Bruce graag op zien gaan?

Ondanks dat dit wat meer pit heeft dan de rest van die plaat en het feit dat hij eens een uitstapje maakt, doet dit me echt helemaal niks.

5

9

Deed hij dit maar wat meer dan dat Western Stars album. Lekkere bak met "herrie".

Good Eye : 7,5

Zo'n type nummer op elk album dat 'ie nog gaat uitbrengen mag van mij hoor. Zolang het niet een heel album vol wordt.

johannesA
7. Alles op Western Stars vind ik mooier.

Beste nummer, samen met Lucky day, op een matig album. Heerlijke groove zit erin. Cijfer; 8,2

Zelf vind ik dit een van de beste nummers die de top 200 initieel niet haalden. Denk wel mijn favoriet van WoaD

Stoppen hiermee Bruce! Gewoon weer liedjes schrijven.

5

Arbeidsdeskundige
7

cosmic kid (moderator)
Cindy
Album: The Ties That Bind

Uit de immense collectie die Riversound heet.

Arbeidsdeskundige
6,5

Laat ik nu net een sucker zijn voor die sound.

8

johannesA
7,3

Op zich niet eens zo'n mega geweldig nummer vind ik. Laat ik het zo zeggen; ik snap dat het niet op het album is gekomen. Maar die sound hè! Cijfer; 6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 02:43 uur

geplaatst: vandaag om 02:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.