Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
1
geplaatst: 21 november 2019, 20:55 uur
Vorige week zag ik dit topic en afgelopen weekeinde de 200+ pagina's eens doorgenomen. Schitterend topic natuurlijk. Mag/kan ik nog instappen en stemmen?
0
geplaatst: 21 november 2019, 21:43 uur
Goose schreef:
Vorige week zag ik dit topic en afgelopen weekeinde de 200+ pagina's eens doorgenomen. Schitterend topic natuurlijk. Mag/kan ik nog instappen en stemmen?
Dank voor het compliment, en natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 22 november 2019, 10:06 uur
Natuurlijk. Leuk, vers bloed. En ondertussen zijn we al bijna 2 jaar op weg. Daar mogen we een klein beetje trots op zijn
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 23 november 2019, 10:37 uur
Stones
Album: Western Stars
Van Riversound naar Westernsound, een groter verschil is bijna niet denkbaar. Hoe mooi ook, persoonlijk ben ik wel even klaar met de zwaarmoedige, introspectieve Bruce van de afgelopen jaren. U ook?
Album: Western Stars
Van Riversound naar Westernsound, een groter verschil is bijna niet denkbaar. Hoe mooi ook, persoonlijk ben ik wel even klaar met de zwaarmoedige, introspectieve Bruce van de afgelopen jaren. U ook?
0
geplaatst: 23 november 2019, 11:30 uur
Wel een goed nummer al moet ik zeggen dat de live versie me meer bij de kladden grijpt . 7.4
0
geplaatst: 23 november 2019, 11:44 uur
cosmic kid schreef:
Hoe mooi ook, persoonlijk ben ik wel even klaar met de zwaarmoedige, introspectieve Bruce van de afgelopen jaren. U ook?
Hoe mooi ook, persoonlijk ben ik wel even klaar met de zwaarmoedige, introspectieve Bruce van de afgelopen jaren. U ook?
Precies! Cijfer; 5
0
geplaatst: 23 november 2019, 11:48 uur
Favoriet van het album. Adem stokt toch een beetje bij die magistrale vioolsolo.
9,5
9,5
1
geplaatst: 24 november 2019, 07:16 uur
7,5
Ik hoor er een beetje New York City Serenade in
Ataloona schreef:
Adem stokt toch een beetje bij die magistrale vioolsolo.
Adem stokt toch een beetje bij die magistrale vioolsolo.
Ik hoor er een beetje New York City Serenade in

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 26 november 2019, 20:24 uur
Dead Man Walking
Album: The Essential
Ik ben nog steeds in shock dat deze niet onze Top 200 heeft gered. Bloedstollend mooi.
Album: The Essential
Ik ben nog steeds in shock dat deze niet onze Top 200 heeft gered. Bloedstollend mooi.
0
geplaatst: 26 november 2019, 21:19 uur
Shock, bloedstollend.... mooi nummer maar overdrijven is ook een kunst 
7,5

7,5
* denotes required fields.