MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:

Cindy : 8

Vorige week zag ik dit topic en afgelopen weekeinde de 200+ pagina's eens doorgenomen. Schitterend topic natuurlijk. Mag/kan ik nog instappen en stemmen?

Goose schreef:
Vorige week zag ik dit topic en afgelopen weekeinde de 200+ pagina's eens doorgenomen. Schitterend topic natuurlijk. Mag/kan ik nog instappen en stemmen?

Dank voor het compliment, en natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Good Eye 6
Cindy 6

cosmic kid (moderator)
ArthurDZ schreef:
(quote)

Dank voor het compliment, en natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Natuurlijk. Leuk, vers bloed. En ondertussen zijn we al bijna 2 jaar op weg. Daar mogen we een klein beetje trots op zijn

Twee jaar alweer! Tsjonge....mooi man!

Cindy is een 7 waard

cosmic kid (moderator)
Stones
Album: Western Stars

Van Riversound naar Westernsound, een groter verschil is bijna niet denkbaar. Hoe mooi ook, persoonlijk ben ik wel even klaar met de zwaarmoedige, introspectieve Bruce van de afgelopen jaren. U ook?

Wel een goed nummer al moet ik zeggen dat de live versie me meer bij de kladden grijpt . 7.4

cosmic kid schreef:

Hoe mooi ook, persoonlijk ben ik wel even klaar met de zwaarmoedige, introspectieve Bruce van de afgelopen jaren. U ook?

Precies! Cijfer; 5

Favoriet van het album. Adem stokt toch een beetje bij die magistrale vioolsolo.

9,5

johannesA
8,5

Arbeidsdeskundige
7

Stones : 7

7,5

Ataloona schreef:
Adem stokt toch een beetje bij die magistrale vioolsolo.

Ik hoor er een beetje New York City Serenade in

cosmic kid (moderator)
Dead Man Walking
Album: The Essential

Ik ben nog steeds in shock dat deze niet onze Top 200 heeft gered. Bloedstollend mooi.

johannesA
Klopt. 8,5.

Arbeidsdeskundige
10

Shock, bloedstollend.... mooi nummer maar overdrijven is ook een kunst

7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 01:06 uur

geplaatst: vandaag om 01:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.