MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:

En nu we toch alle restjesplaten aan het afgaan zijn, hier hebben we The Brokenhearted, van The Promise.

Mooi gezongen , heeft een beetje een Orbison vibe . 7.3

johannesA
8

Arbeidsdeskundige
7,5

Mwah. Weer een uitstapje naar een stijl die The Boss niet zo goed past. Te lang ook.

6

The Brokenhearted : 7

cosmic kid (moderator)
Trapped
Album: The Essential

En hier is ie dan: onze grootste misser, hoe konden we deze over het hoofd zien bij onze Top 200? Een cover die niet aanvoelt als een cover en de nummer 787 van de Top 2000. Gelukkig kunnen jullie onze blunder recht trekken.

johannesA
10

Geweldig nummer in de Bruce uitvoering. Maar wat mij betreft geen buitencategorie. Cijfer; 8,2

Nooit zo heel erg bijzonder gevonden . Gewoon goed 7

Arbeidsdeskundige
9

7 niet heel bijzonder, snap de hype rondom dit nummer ook niet echt.

De grootste misser moet nog steeds komen.

Voor deze een 7,5

Welke hype?

9

Grootste misser? Valt wel mee. Deze hoort zeker niet in het eldorado van Springsteen-songs.

7

Eén van jullie grootste missers inderdaad. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde in 1985 werd ik echt omver geblazen. Wat een briljante cover: 10 !!!

itchy schreef:
Welke hype?
Ik denk dat Wallie1985 verrast is dat het nummer in de top2000 staat. Ik sta daar zelf ook van te kijken.

Kees-Jan schreef:
Ik denk dat Wallie1985 verrast is dat het nummer in de top2000 staat. Ik sta daar zelf ook van te kijken.

Dat Trapped er wél in staat maar Racing in the street of Backstreets niet verrast mij persoonlijk dan nog weer meer

Kees-Jan schreef:
Eén van jullie grootste missers inderdaad. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde in 1985 werd ik echt omver geblazen. Wat een briljante cover: 10 !!!

(quote)

Dit dus en wat Vielip schrijft Racing en Backstreets bijvoorbeeld niet. Wel mooi dat No Surrender nu wel in de lijst is gekomen.

The broken hearted 6.5
Trapped 8.5

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.