Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 19 januari 2020, 18:03 uur
Hurry Up Sundown
Album: American Beauty (EP)
Er zijn van die nummers die nog geen seconde blijven hangen. Hurry Up Sundown is er zo één van. Terecht?
Album: American Beauty (EP)
Er zijn van die nummers die nog geen seconde blijven hangen. Hurry Up Sundown is er zo één van. Terecht?
0
geplaatst: 20 januari 2020, 09:46 uur
0
geplaatst: 21 januari 2020, 22:07 uur
Hurry Up Sundown : 6
Ene oor in andere oor uit. Het irriteert niet, maar dat is het dan ook.
Ene oor in andere oor uit. Het irriteert niet, maar dat is het dan ook.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 22 januari 2020, 20:23 uur
All The Way Home
Album: Devils & Dust
Gegeven aan Southside Johnny in 1991 voor zijn album Better Days. In 2005 dacht Bruce waarschijnlijk "dat kan ik beter". He was wrong.....luister zelf maar:
Album: Devils & Dust
Gegeven aan Southside Johnny in 1991 voor zijn album Better Days. In 2005 dacht Bruce waarschijnlijk "dat kan ik beter". He was wrong.....luister zelf maar:
0
geplaatst: 22 januari 2020, 22:08 uur
Kan slecht kiezen welke versie ik beter dan wel mooier vind. Ze hebben allebei zo hun momenten.
Cijfer; 7,5
Cijfer; 7,5
0
geplaatst: 22 januari 2020, 22:28 uur
Hurry Up Sundown 6
All The Way Home 5
Ik vind de versie van Southside op alle fronten beter. Vooral de dichtgesmeerde productie van D&D valt in deze vergelijking genadeloos door de mand.
All The Way Home 5
Ik vind de versie van Southside op alle fronten beter. Vooral de dichtgesmeerde productie van D&D valt in deze vergelijking genadeloos door de mand.
0
geplaatst: 22 januari 2020, 23:10 uur
Southside wint deze ruimschoots . Ik vind de uitvoering van Springsteen ondermaats en het liedje verliest aan kracht.
5.2
5.2
0
geplaatst: 23 januari 2020, 00:22 uur
Eens met mijn voorgangers. Heb nu SSJ meerdere keren live gezien en verschillende uitvoeringen van All the Way Home gehoord; allen beter dan Springsteen's eigen interpretatie. Ik heb eigenlijk exact hetzelfde met de overige ''Boss-songs'' die Southside in zijn repertoire heeft opgenomen.
BS: 6
SSJ: 8,5
BS: 6
SSJ: 8,5
0
geplaatst: 23 januari 2020, 03:14 uur
All The Way Home : 7,5
(maar ook ik hoor liever de versie van Southside Johnny : 9)
(maar ook ik hoor liever de versie van Southside Johnny : 9)
0
geplaatst: 23 januari 2020, 12:19 uur
Ataloona schreef:
Ik heb eigenlijk exact hetzelfde met de overige ''Boss-songs'' die Southside in zijn repertoire heeft opgenomen.
Ik heb eigenlijk exact hetzelfde met de overige ''Boss-songs'' die Southside in zijn repertoire heeft opgenomen.
Ik net andersom. Komt deels omdat ik de Bruce versies in alle gevallen eerder leerde kennen. Maar ook omdat ik de stem van Southside niet heel geweldig vind.
* denotes required fields.