MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
Seaside Bar Song: 7,5
Chasin': 7,5

Chasin' Wild Horses : 6

johannesA
8

cosmic kid (moderator)
Hurry Up Sundown
Album: American Beauty (EP)

Er zijn van die nummers die nog geen seconde blijven hangen. Hurry Up Sundown is er zo één van. Terecht?

Fijn niemendalletje een 7.

Niet de moeite waard om te onthouden inderdaad . 4.2

Chasin' Wild Horses 7
Hurry Up Sundown 5

Wallie1985 schreef:
Fijn niemendalletje een 7.

Mijn idee! Cijfer; 7

johannesA
6,6

Arbeidsdeskundige
7

Chasin' Wild Horses 7
Hurry Up Sundown 6.5

Hurry Up Sundown : 6

Ene oor in andere oor uit. Het irriteert niet, maar dat is het dan ook.

cosmic kid (moderator)
All The Way Home
Album: Devils & Dust

Gegeven aan Southside Johnny in 1991 voor zijn album Better Days. In 2005 dacht Bruce waarschijnlijk "dat kan ik beter". He was wrong.....luister zelf maar:

Arbeidsdeskundige
7,5

Kan slecht kiezen welke versie ik beter dan wel mooier vind. Ze hebben allebei zo hun momenten.
Cijfer; 7,5

Hurry Up Sundown 6
All The Way Home 5
Ik vind de versie van Southside op alle fronten beter. Vooral de dichtgesmeerde productie van D&D valt in deze vergelijking genadeloos door de mand.

Southside wint deze ruimschoots . Ik vind de uitvoering van Springsteen ondermaats en het liedje verliest aan kracht.
5.2

Eens met mijn voorgangers. Heb nu SSJ meerdere keren live gezien en verschillende uitvoeringen van All the Way Home gehoord; allen beter dan Springsteen's eigen interpretatie. Ik heb eigenlijk exact hetzelfde met de overige ''Boss-songs'' die Southside in zijn repertoire heeft opgenomen.

BS: 6
SSJ: 8,5

All The Way Home : 7,5
(maar ook ik hoor liever de versie van Southside Johnny : 9)

Ataloona schreef:
Ik heb eigenlijk exact hetzelfde met de overige ''Boss-songs'' die Southside in zijn repertoire heeft opgenomen.

Ik net andersom. Komt deels omdat ik de Bruce versies in alle gevallen eerder leerde kennen. Maar ook omdat ik de stem van Southside niet heel geweldig vind.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.