MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
Doen we er dan maar meteen deze achteraan? Slaap lekker iedereen!

Mary Queen Of Arkansas
Album: Greetings From Asbury Park, NJ

Het andere mwoah-nummer van Asbury. Veel te gezocht. Hier probeert hij echt te veel "the next Dylan" te zijn wat resulteert in een krampachtige stortvloed van matige zinnen.

5

johannesA
7,3

Mary Queen Of Arkansas : 7,5

Ook niet geweldig.

6

Arbeidsdeskundige
6,5

Beide laatste nummers vind ik niet veel soeps eerlijk gezegd.
The angel; 5
Mary Queen of Arkansas; 5,5

10

top 10 materiaal voor mij

Come On (Let's Go Tonight) 8,5
The Angel 5
Mary Queen Of Arkansas 5

Mary Queen Of Arkansas 7

We hebben één nieuweling in de top 200. Come On (Let's Go Tonight) scoort een sterke 7,7 en belandt zo op plek 106. Een stuk onder Factory (38), maar grappig genoeg wel een stuk boven Johnny Bye Bye (210).

101. The Man Who Got Away (7,73) (10 stemmen)
102. Better Days (7,726315789) (19 stemmen)
103. Ramrod (7,719565217) (23 stemmen)
104. Secret Garden (7,710416667) (24 stemmen)
105. The Wrestler (7,704) (25 stemmen)
106. Come On (Let's Go Tonight) (7,7) (11 stemmen)
107. American Land (7,695454545) (22 stemmen)
108. Out In The Street (7,695) (20 stemmen)
109. Take ‘Em As They Come (7,692857143) (14 stemmen)
110. Dead Man Walkin’ (7,671428571) (14 stemmen)

Het Greetings-duo The Angel en Mary Queen Of Arkansas komen niet hoger dan respectievelijk plek 234 en 313. Bring On The Night belandt op plek 214.

Over The Rise
Album: Tracks

Dan nog even een boodschap van algemeen nut: ik vertrek morgen op soloreis van drie weken door Thailand en Laos, dus Bruce-nummers posten zit er voor de rest van de maand niet in voor mij. En cosmic kid is natuurlijk ook immer de bezige bij (zeker nu hij momenteel de enige mod is), dus dit topic zal eventjes op een laag pitje komen te staan. We moeten na deze Over The Rise nog 17 nummers, dus in april of mei werken we dit mooie topic af (tenzij Bruce in de tussentijd zijn nieuwe plaat dropt natuurlijk)! Dank voor jullie begrip

Beetje simpel, maar erg fijn.

8,2

johannesA
Fijne vakantie gewenst, Arthur. Voor dit topic slinger ik musicmeter toch elke keer weer aan. Ga de laatste 17 nummers ook zeker beoordelen.

Deze krijgt een 8,3. Heerlijk.

Arbeidsdeskundige
7,5

Goede reis toegewenst ,Arthur .

Prima nummer dit . 8.2

Fijne vakantie!

Een 6je voor 'Over The Rise'

Over The Rise : 7,5

6,5 it is

Goeie reis en kom gezond en wel weer terug!
Over the rise; 7

cosmic kid (moderator)
Die ArthurDZ. De Westerse Wereld zucht onder het Corona juk en hij verdwijnt drie weken van de aardbodem. Hij weet niet wat hij mist. Ik plaats een nummer wat, naar ik vermoed, door velen gemist werd in de Top 200

I'm Going Down
Album: Born In The USA

8,1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.