Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2020, 18:53 uur
Beetje simpel maar het swingt wel als een dolle! Heb me altijd verbaasd dat dit nummer als single werd uitgebracht en meer voor de hand liggende nummers als Bobby Jean of No surrender niet. Cijfer; 7,8
0
johannesA
geplaatst: 13 maart 2020, 19:31 uur
6,8. Dit nummer niet gemist. Na Cover Me de minste van Born in the Usa.
0
geplaatst: 13 maart 2020, 21:49 uur
9,5
Ik heb dus echt een keihard zwak voor dit nummer. Altijd één van mijn favorieten van bitusa geweest. Dat rustige begin met die mandoline (?) dan de knalharde drums die invallen en de sombere berusting van de rest van het nummer. Prachtig!
Ik heb dus echt een keihard zwak voor dit nummer. Altijd één van mijn favorieten van bitusa geweest. Dat rustige begin met die mandoline (?) dan de knalharde drums die invallen en de sombere berusting van de rest van het nummer. Prachtig!
0
geplaatst: 14 maart 2020, 00:16 uur
Ik ga met Itchy mee . Net luchtig genoeg , maar een oorwurm eerste klas . Fijne instrumentatie en lekker los gezongen . 9.2
0
johannesA
geplaatst: 14 maart 2020, 12:19 uur
Na de hogere cijfers van de andere fans de live versie nog maar eens beluisterd en bekeken. Vind de coupletten idd lekker gezongen, maar het refrein blijft wat flauw.
Toch verhoog ik mijn cijfer naar een 7,5
Toch verhoog ik mijn cijfer naar een 7,5
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 18 maart 2020, 21:02 uur
Somewhere North Of Nashville
Album: Western Stars
Het kortste nummer van Western Stars en volgens een enkeling ook het hoogtepunt
Album: Western Stars
Het kortste nummer van Western Stars en volgens een enkeling ook het hoogtepunt
0
johannesA
geplaatst: 18 maart 2020, 22:06 uur
Niet van mij, al vind ik het hele album sterk en dit nummer is ook mooi.
7,5
7,5
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 21 maart 2020, 13:03 uur
Local Hero
Album: Lucky Town
Een niets-mis-mee-nummer vol zelfspot
Album: Lucky Town
Een niets-mis-mee-nummer vol zelfspot
* denotes required fields.