Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2018, 21:30 uur
Tsja, wat moeten we zeggen over Tekashi... Ik begin die kerel stiekem wel te waarderen. Het is een beetje een aandachtstrekker, loopt een beetje stoer te doen hoe ie hier nauwelijks moeite in heeft gestopt (specifieke dit nummer) en het in een kwartiertje af was. Dat is niet uniek, beetje flauw om dat te benadrukken, maar het is natuurlijk anderzijds trollgedrag. En eigenlijk is hij gewoon een super effectieve troll. Dat vind ik dan toch wel weer mooi, hoe hij iedereen de kast op weet te jagen, terwijl ie gewoon doet waar ie zin in heeft. Op zijn nieuwe single heeft ie gewoon een featuring van Bobby Shmurda! Geniaal dat ie zoiets fixt, haha.
Wat betreft zijn muziek ben ik tracks als GUMMO en Gotti wel erg lekker gaan vinden. En deze mag er ook best zijn, met een fijne beat van - alweer - Murda en een prima bijdrage van Nicki.
7
Wat betreft zijn muziek ben ik tracks als GUMMO en Gotti wel erg lekker gaan vinden. En deze mag er ook best zijn, met een fijne beat van - alweer - Murda en een prima bijdrage van Nicki.
7
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2018, 22:49 uur
Mij weet hij in ieder geval niet op de kast te jagen met deze bagger. Wel kan ik constateren dat zijn raps gewoon lui zijn, en saai. Maar goed, dat vind ik van veel trolls. Het geheel is wel ietsjes beter dan de vorige track, vandaar een
4,5
4,5
1
geplaatst: 7 oktober 2018, 22:53 uur
Je wordt voorlopig nog wel op je wenken bediend panjoe, morgen heb ik eentje voor jou 

0
geplaatst: 8 oktober 2018, 22:11 uur
102. Black Star - Respiration (feat. Common)
Deze kan misschien nog wel een serieuze aanval doen op de top 10. Klassieker en een knaller van een track!
Deze kan misschien nog wel een serieuze aanval doen op de top 10. Klassieker en een knaller van een track!
0
geplaatst: 10 oktober 2018, 00:42 uur
Bij de vorige 100 liet ik een Joey Bada$$-track op jullie los, maar dat was volgens de meeste niet dé JB-anthem. Nu doe ik de eckte classic van de beste man!
#103. Joey Bada$$ - Paper Trail$
#103. Joey Bada$$ - Paper Trail$
1
geplaatst: 10 oktober 2018, 00:59 uur
#35 Black Star - Respiration (feat. Common) -- 8,438461538 gemiddeld uit 13 stemmers
#92 6ix9ine, Nicki Minaj, Murda Beatz - FEFE -- 6,31 gemiddeld uit 10 stemmers
#93 Migos - MotorSport (feat. Cardi B & Nicki Minaj) -- 6,3 gemiddeld uit 14 stemmers
stemmen inhalen mag altijd nog. Zelfs als je bijvoorbeeld nog op Rapper's Delight wil stemmen
#92 6ix9ine, Nicki Minaj, Murda Beatz - FEFE -- 6,31 gemiddeld uit 10 stemmers
#93 Migos - MotorSport (feat. Cardi B & Nicki Minaj) -- 6,3 gemiddeld uit 14 stemmers
stemmen inhalen mag altijd nog. Zelfs als je bijvoorbeeld nog op Rapper's Delight wil stemmen
2
geplaatst: 10 oktober 2018, 16:59 uur
Ik ga 'm niet naar Zaaf sturen, desondanks niet onaardig, dus een 7.
* denotes required fields.