MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter

zoeken in:
nedbed
8

panjoe (moderator)
7,5

Ultramagnetic MC's: 8,3

LL Cool J: 7,8 (en 10 voor de drop met Don't call it a comeback)

Dit is nou een anthem.

8

9

I guess that cunt getting eaten!

Ik moet zeggen dat ik dit nooit heb ervaren als een hiphopplaat, maar dat terzijde.

I luv u Jordi

9,5

En op een toepasselijke plaats in mijn V500

nedbed
6,5

zaaf
8

Arrie schreef:
Ik moet zeggen dat ik dit nooit heb ervaren als een hiphopplaat, maar dat terzijde.
Join the club. Dit is dance. Maar we willen uiteraard de pret niet bederven! De deur staat nu wel op een kier voor andere dancenummers met raps (pakweg Brown Paper Bag).

8
Whatchu gon' do when I appear - when I premiere?

Wanneer komt Paper Planes?

8

7,5

Arrie schreef:

Ik beschouw 90% van de nummers in dit draadje niet als hip-hop-anthem...

(maar dat terzijde)

Oh maar een anthem vind ik het dan weer wel!

8

Meer dutch house/dirty house of hoe het ook heet inderdaad. Haar singles van dit jaar waarop ze full on hip house gaat zijn ook leuk.

panjoe (moderator)
Inderdaad wel misplaatst. Voor wat het is is het erg goed, naar dit hiphop noemen is stretching it.

8

8 -- jammer dat dr persoonlijkheid zo kut is.

catdog schreef:
8 -- jammer dat dr persoonlijkheid zo kut is.

Mwah, half mee eens, maar ergens ook wel fijn dat ze geen blad voor haar mond neemt en gewoon zegt waar het op staat.

herman schreef:
8

Meer dutch house

Belgian eigenlijk Lazy Jay is een project van Basto, ik geloof samen met z'n broer. Verrast me altijd wel want de dingen die ik verder van Basto ken vind ik erg oninteressant. Nou maakt Azealia dit nummer ook wel natuurlijk.

Arrie schreef:
(quote)

Mwah, half mee eens, maar ergens ook wel fijn dat ze geen blad voor haar mond neemt en gewoon zegt waar het op staat.

True, maar tegenwoordig heeft ze óveral wel ergens over te zeiken. Over Wild 'N Out, over Lana Del Rey. Zo krijgt haar naam de negatieve aandacht en wordt de muziek naar achter geschoven, en krijgt de muziek nooit de positieve aandacht die t verdient te krijgen, want lekkere nummers maken kan ze wel.

catdog schreef:
(quote)

True, maar tegenwoordig heeft ze óveral wel ergens over te zeiken. Over Wild 'N Out, over Lana Del Rey. Zo krijgt haar naam de negatieve aandacht en wordt de muziek naar achter geschoven, en krijgt de muziek nooit de positieve aandacht die t verdient te krijgen, want lekkere nummers maken kan ze wel.

Ik volg haar ook op Facebook en daar was wel echt een periode, ten tijde van de presidentsverkiezingen, dat echt iedereen daar klaar met haar was. Ze brengt haar mening ook niet echt op een sympathieke manier maar heel erg uit de hoogte, dat vind ik het grootste probleem. En ja, ze saboteert er haar eigen carrière mee. Ik denk dat ze veel groter had kunnen zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.