MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter

zoeken in:
Arrie schreef:
(quote)

Belgian eigenlijk Lazy Jay is een project van Basto, ik geloof samen met z'n broer. Verrast me altijd wel want de dingen die ik verder van Basto ken vind ik erg oninteressant. Nou maakt Azealia dit nummer ook wel natuurlijk.

Ik vroeg me nog af of iemand me ging corrigeren. Maar Belgian house ben ik nooit tegengekomen als genre. Verder is het idd met zijn broer.

Is ook geen genre natuurlijk, vandaar de smilie

Zeer recentelijk - een paar uur geleden - kreeg ik te horen dat ik per direct ontslagen ben bij Vondel Hotels. Dit omdat de keten in zwaar zit - door vergunningen en vormfouten kunnen ze niet de twee beloofde, nieuwe hotels openen - en daarom noodgedwongen is om mensen te ontslaan. Aangezien ik bij één van de nog opengaande hotels ging werken, was ik nieuw en zat ik nog in de proeftijd: onvermijdelijk dat ik dan als een van de eersten eruit vlieg.

Ik kan na vanmiddag alleen nog maar dit nummer plaatsen

108. Cam'ron - I Hate My Job

panjoe (moderator)
Balen Jordi. Gelukkig is er wel goed werk in de horeca, dus je zal denk ik snel weer iets nieuws vinden!

Jammer voor het topic dat je niet op een kantoor werkte, anders had je deze klassieker kunnen plaatsen.

Voor Cam'ron een 5

zaaf
omdat Jordi het is rond ik hem ruim af naar boven: 5

Wow dat is toevallig, ik heb vandaag nog naar wat Cam'ron-spul zitten luisteren. Deze ken ik nog niet, zal hem vanavond of morgen eens aanslingeren. Fijne rapper sowieso.

Een 0,3 voor Vondel alvast

Deze moet ik nog even luisteren. Edit: 6,5

Wellicht wat simpel en zeker niet Cam's beste maar luistert prima weg.

7

nedbed
6

Donderdag sollicitatiegesprek

6

zaaf
jammer dat Janse Bagge geen hiphop is

jordidj1 schreef:
Donderdag sollicitatiegesprek

6
En daarna #hardgaaaaaaan

9,5

Thug life pieeduuduuduuduuduuuduuu

panjoe (moderator)
9

zaaf
8.6

Gast
geplaatst: vandaag om 07:29 uur

geplaatst: vandaag om 07:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.