Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2018, 13:21 uur
Arrie schreef:
Belgian eigenlijk
Lazy Jay is een project van Basto, ik geloof samen met z'n broer. Verrast me altijd wel want de dingen die ik verder van Basto ken vind ik erg oninteressant. Nou maakt Azealia dit nummer ook wel natuurlijk.
(quote)
Belgian eigenlijk
Lazy Jay is een project van Basto, ik geloof samen met z'n broer. Verrast me altijd wel want de dingen die ik verder van Basto ken vind ik erg oninteressant. Nou maakt Azealia dit nummer ook wel natuurlijk. Ik vroeg me nog af of iemand me ging corrigeren.
Maar Belgian house ben ik nooit tegengekomen als genre. Verder is het idd met zijn broer.
2
geplaatst: 15 oktober 2018, 20:45 uur
Zeer recentelijk - een paar uur geleden - kreeg ik te horen dat ik per direct ontslagen ben bij Vondel Hotels. Dit omdat de keten in zwaar zit - door vergunningen en vormfouten kunnen ze niet de twee beloofde, nieuwe hotels openen - en daarom noodgedwongen is om mensen te ontslaan. Aangezien ik bij één van de nog opengaande hotels ging werken, was ik nieuw en zat ik nog in de proeftijd: onvermijdelijk dat ik dan als een van de eersten eruit vlieg.
Ik kan na vanmiddag alleen nog maar dit nummer plaatsen
108. Cam'ron - I Hate My Job
Ik kan na vanmiddag alleen nog maar dit nummer plaatsen
108. Cam'ron - I Hate My Job
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2018, 20:58 uur
Balen Jordi. Gelukkig is er wel goed werk in de horeca, dus je zal denk ik snel weer iets nieuws vinden!
Jammer voor het topic dat je niet op een kantoor werkte, anders had je deze klassieker kunnen plaatsen.
Voor Cam'ron een 5
Jammer voor het topic dat je niet op een kantoor werkte, anders had je deze klassieker kunnen plaatsen.
Voor Cam'ron een 5
0
geplaatst: 15 oktober 2018, 21:02 uur
Wow dat is toevallig, ik heb vandaag nog naar wat Cam'ron-spul zitten luisteren. Deze ken ik nog niet, zal hem vanavond of morgen eens aanslingeren. Fijne rapper sowieso.
0
geplaatst: 15 oktober 2018, 21:28 uur
Een 0,3 voor Vondel alvast
Deze moet ik nog even luisteren. Edit: 6,5
Deze moet ik nog even luisteren. Edit: 6,5
0
geplaatst: 15 oktober 2018, 21:34 uur
Wellicht wat simpel en zeker niet Cam's beste maar luistert prima weg.
7
7
0
geplaatst: 17 oktober 2018, 10:54 uur
* denotes required fields.