Muziek / Muziekgames / De Hip-Hop Anthemmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2018, 16:11 uur
Rudi S schreef:
Sorry die kan alleen op een afgeschermd mume deel, die teksten kunnen echt niet met al die jongelui die hier rondsurfen.
(quote)
Sorry die kan alleen op een afgeschermd mume deel, die teksten kunnen echt niet met al die jongelui die hier rondsurfen.
Said little bitch, you can't fuck with me
If you wanted to
1
geplaatst: 9 november 2018, 17:32 uur
Ik vermaak me er anders prima mee. My bitch love do cocaine, ooh!
Voor mij hoeft muziek niet altijd serieus te zijn, en de muziek van Lil Pump vind ik gewoon lekkere, energieke, en verdomd pakkende hiphopplaatjes die met plezier gemaakt zijn. Tegelijkertijd is het natuurlijk gewoon een ‘stoer’, quasi-rebels jochie van destijds zeventien jaar, maar ach, ik denk dat ie het zelf ook niet erg serieus neemt allemaal. Esssskeeeetiiiiit! ?
Ik word trouwens ook erg blij van de ad-libs-hype in moderne hiphop. Heeft iets speels, en brengt een fijne energie in de muziek. Eigenlijk had de muziek van Lil Pump voor mij ook nog iets energieker mogen zijn.
0
geplaatst: 12 november 2018, 19:37 uur
Op de schaal van baas zijn scoort Slick Rick een 10 uit 10.
Voor dit nummer een 7,5
Voor dit nummer een 7,5
1
geplaatst: 12 november 2018, 20:23 uur
Ik word juist helemaal niet blij van die trend.
Voor Gucci Gang* nog een 4,8. Beat is goed, maar dat is dan ook het enige positieve.
* Gecorrigeerd en excuses richting Mane.
0
geplaatst: 12 november 2018, 20:28 uur
Nouja zeg. Gucci Mane is een baas. Waar verdient hij dat cijfer nou weer aan?
0
geplaatst: 12 november 2018, 20:31 uur
Gucci Mane is een van de beste hiphopartiesten die heden ten dage rondloopt. Wat een held.
0
geplaatst: 13 november 2018, 16:42 uur
jordidj1 schreef:
Nog meer stemmers? Dit lijkt me wel een bekend nummer.
Nog meer stemmers? Dit lijkt me wel een bekend nummer.
Lijkt je dat ja? Zegt me niks, ik heb dit nog nooit eerder gehoord. Vrij standaard nummer ook.
7
0
geplaatst: 13 november 2018, 17:13 uur
Johnny Marr schreef:
Lijkt je dat ja? Zegt me niks, ik heb dit nog nooit eerder gehoord. Vrij standaard nummer ook.
7
(quote)
7
Dudeee
0
geplaatst: 13 november 2018, 20:22 uur
Sjonnie zal wel weer aan het trollen zijn haha
Ik gooi een 8,5 voor deze classic
Ik gooi een 8,5 voor deze classic
* denotes required fields.