MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1976meter

zoeken in:
Martial
52. Jimmy James And The Vagabonds - I'll Go Where Your Music Takes Me 6,30 (17 stemmen)

I'll Go Where Your Music (Meter) Takes Me komt niet verder dan de 52e plaats zoals u ziet.

63. Mud - Shake It Down

Mud op de disco tour

4.6

Hoe leuk de hitjes uit de beginperiode zijn, dit vind ik een miskleun. Kwam niet meer goed met Mud.

4

en nog een 5 voor de vorige

Ik hou erg van (goede) disco en de eerdere hits van Mud vind ik ook meestal ruim voldoende, maar deze combi hier doet het ook niet voor mij.

4,5

4,5

Eens met bikkel2 en Tribal Gathering. Inderdaad hun zwakste single (elke single van deze band was net iets minder goed dan de vorige) en hun zwanenzang.

5

5.5

5.5

3,5

Martial
6

4

Martial
63. Mud - Shake It Down 4,50 (14 stemmen)

Full House geeft de rode lantaarn door aan Mud die nu op de laatste plaats staan.

64. Bee Gees - You Should Be Dancing

7.5

Kijk Mud, zo doe je dat.

8,5

8

8

8.0

Klassiekertje uit de disco periode.
Daar speelden de broertjes Gibb goed op in.

6.2

9,8 zo heurt het.

Disco...een van de fijnste muziekstromingen.

9

7,25

Gast
geplaatst: vandaag om 08:00 uur

geplaatst: vandaag om 08:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.