Muziek / Muziekgames / 1968Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2018, 22:39 uur
Er was behoefte aan sixties? Nou komt ie dan!
Barry Ryan - Eloise
Barry Ryan - Eloise
0
geplaatst: 29 april 2018, 23:10 uur
Even kort de spelregels: nummers die in 1968 in De Nederlandse Top 40 stonden en (populaire) albumtracks met het op MM genoemde release jaar.
Helaas worden punten na het plaatsen van de uitslag niet meer meegenomen in de eindtelling ... jammer maar het moet voor mij geen hele administratie gaan worden. Vermelden mag natuurlijk wel als je nog even je mening kwijt wil.
Stand en nieuwe song wordt geplaatst ergens tussen 18:00 en 23:00 uur, beetje afhankelijk van wanneer al mijn sociale verplichtingen (en een film of Netflix-uurtje) er voor die dag opzitten.
Enjoy!
Helaas worden punten na het plaatsen van de uitslag niet meer meegenomen in de eindtelling ... jammer maar het moet voor mij geen hele administratie gaan worden. Vermelden mag natuurlijk wel als je nog even je mening kwijt wil.
Stand en nieuwe song wordt geplaatst ergens tussen 18:00 en 23:00 uur, beetje afhankelijk van wanneer al mijn sociale verplichtingen (en een film of Netflix-uurtje) er voor die dag opzitten.
Enjoy!
0
geplaatst: 29 april 2018, 23:14 uur
8
en gelijk ook dit topic tippen, daar zitten we nu ook in 1968:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug
en gelijk ook dit topic tippen, daar zitten we nu ook in 1968:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug
0
geplaatst: 30 april 2018, 20:28 uur
John Fred and His Playboy Band - Judy in Disguise (with Glasses)
0
geplaatst: 30 april 2018, 20:53 uur
Leuk hitje voor de nostalgiezender Radio 5, maar bepaald geen hoogvlieger.
6,5
6,5
0
geplaatst: 30 april 2018, 20:58 uur
Dacht ik toch wel ... kleine Wendy ging niet van een rommelmarkt af zonder stapeltje singles, ik had toen geen idee van hitparades, wie er populair waren of wat interessante labels waren. Mooi dat deze er ooit bij zat en 42 jaar later nog steeds waanzinnig leuk!
9
9
* denotes required fields.