MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1968Meter

zoeken in:
Er was behoefte aan sixties? Nou komt ie dan!

Barry Ryan - Eloise

9,5

8,8

Even kort de spelregels: nummers die in 1968 in De Nederlandse Top 40 stonden en (populaire) albumtracks met het op MM genoemde release jaar.

Helaas worden punten na het plaatsen van de uitslag niet meer meegenomen in de eindtelling ... jammer maar het moet voor mij geen hele administratie gaan worden. Vermelden mag natuurlijk wel als je nog even je mening kwijt wil.

Stand en nieuwe song wordt geplaatst ergens tussen 18:00 en 23:00 uur, beetje afhankelijk van wanneer al mijn sociale verplichtingen (en een film of Netflix-uurtje) er voor die dag opzitten.

Enjoy!

8

en gelijk ook dit topic tippen, daar zitten we nu ook in 1968:

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug

7,5

johannesA
8

Martial
7,5

9,5

1. Barry Ryan – Eloise: 7,98 (17 stemmen)

John Fred and His Playboy Band - Judy in Disguise (with Glasses)

Leuk hitje voor de nostalgiezender Radio 5, maar bepaald geen hoogvlieger.

6,5

Dacht ik toch wel ... kleine Wendy ging niet van een rommelmarkt af zonder stapeltje singles, ik had toen geen idee van hitparades, wie er populair waren of wat interessante labels waren. Mooi dat deze er ooit bij zat en 42 jaar later nog steeds waanzinnig leuk!

9

6.75

8,5 met name door de bas en de blazers.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:29 uur

geplaatst: vandaag om 13:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.