Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #4 (The Beatles)!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2019, 12:10 uur
4. Dinosaur Jr. - Freak Scene (1988) 132 (16), nummer 1 van andré
Misschien wel de ultieme slacker song. Bug is het laatste album vooraleer Dinosaur Jr. naar een major ging en ook het (toenmalig) laatste album met Barlow erbij. Die verleit toen met veel ruzie en misbaar de band. Wie had toen ooit gedacht dat ze op een gegeven nog eens tesamen zouden spelen.
“Freak Scene’, the album single, was classic Dinosaur, probably because it so directly encapsulated the band’s roiling inner life. One passage alternates a guitar sound like a garbage disposal with bursts of glinting twang; there’s a completely winning melody delivered in Mascis’s trademark laconic style and not one but two memorable, molten guitar solos. On top of all that, the lyrics seem to be about Mascis and Barlow’s dysfunctional relationship.
Misschien wel de ultieme slacker song. Bug is het laatste album vooraleer Dinosaur Jr. naar een major ging en ook het (toenmalig) laatste album met Barlow erbij. Die verleit toen met veel ruzie en misbaar de band. Wie had toen ooit gedacht dat ze op een gegeven nog eens tesamen zouden spelen.
1
geplaatst: 16 november 2019, 12:21 uur
3. Sonic Youth - Schizophrenia (1987) 143 (16)
Sonic Youth palmt dus de volledige top 3 in. Schizophrenia is een van de slechts 2 nummers uit de finale met vrouwelijke vocals. Het is twee keer slechts een gastbijdrage van Kim Gordon, maar het haalt wel twee keer het podium. Vrouwen ontbraken wel wat in de scene toen, en daardoor ook in het boek. Kim Gordon redt een beetje de eer, maar verder heb je enkel Kira Roessler van (tijdelijk) Black Flag, Heather Lewis van Beat Happening en Teresa Nervosa die drumde bij Butthole Surfers. Bij de act van die laatste liepen wel meer vrouwen rond. Zo hadden ze een tijdelijke drumster genaamd Cabbage, die helemaal niet kon drummen maar wel een mooie repetitieruimte had. Daarnaast had je ook nog Kathleen Lynch, die tijdens hun optredens (veelal naakt) op het podium kwam dansen, during which many unspeakable acts were committed.
Some of the lyrics weaved in themes from visionary science fiction writer Philip K. Dick, who had replaced Charles Manson as the band’s obsession. The album title refers to Dick’s twin sister, who died shortly after birth, while the song title “Schizophrenia” refers to a Dick story and ultimately to the author himself, whose mental health began to fail in his later years.
Sonic Youth palmt dus de volledige top 3 in. Schizophrenia is een van de slechts 2 nummers uit de finale met vrouwelijke vocals. Het is twee keer slechts een gastbijdrage van Kim Gordon, maar het haalt wel twee keer het podium. Vrouwen ontbraken wel wat in de scene toen, en daardoor ook in het boek. Kim Gordon redt een beetje de eer, maar verder heb je enkel Kira Roessler van (tijdelijk) Black Flag, Heather Lewis van Beat Happening en Teresa Nervosa die drumde bij Butthole Surfers. Bij de act van die laatste liepen wel meer vrouwen rond. Zo hadden ze een tijdelijke drumster genaamd Cabbage, die helemaal niet kon drummen maar wel een mooie repetitieruimte had. Daarnaast had je ook nog Kathleen Lynch, die tijdens hun optredens (veelal naakt) op het podium kwam dansen, during which many unspeakable acts were committed.
3
geplaatst: 16 november 2019, 12:36 uur
2. Sonic Youth - Stereo Sanctity (1987) 161 (15), nummer 1 van wendyvortex, herman, itchy en pygmydanny
I can't get laid cause everyone is dead!
Op de albumpagina van musicmeter heeft het lang niet zoveel stemmen als "Schizophrenia", maar hier deed deze het heel erg goed en het leek lang op weg naar de overwinning. Het is ook al lang een van mijn favoriete SY nummers. Wat een heerlijke plaat. Eentje om je stereo mee in brand te zetten en volledig mee uit de bol te gaan.
Unlike any of their previous records, Sister is mostly up-tempo, with the band rocking out often, clearly for the sheer joy of it.
I can't get laid cause everyone is dead!
Op de albumpagina van musicmeter heeft het lang niet zoveel stemmen als "Schizophrenia", maar hier deed deze het heel erg goed en het leek lang op weg naar de overwinning. Het is ook al lang een van mijn favoriete SY nummers. Wat een heerlijke plaat. Eentje om je stereo mee in brand te zetten en volledig mee uit de bol te gaan.
1
geplaatst: 16 november 2019, 12:39 uur
1. Sonic Youth - Teen Age Riot (1988) 167 (15), nummer 1 van Johnny Marr, Choconas en mezelf
De verwachte winnaar? Eigenlijk had ik geen idee welke ik als winnaar moest verwachten. Het is uiteraard wel de grootste klassieker uit de indie jaren van de band. En gezien Sonic Youth hier domineerde is het dan wel een logische winnaar. "Teen Age Riot" staat vast in mijn top 3 allertijden, dus ik kan moeilijk ontevreden zijn met deze winnaar.
The album mixed the streamlined propulsion of Sister and the jagged high drama of EVOL, all executed by a band at the peak of their powers. The music is shot through with all kinds of strikingly vivid feelings: joy, ennui, sensuality, cynicism, frenzy, poignancy. Laden with guitar hooks, well recorded, and meticulously structured, it flows, like Bad Moon Rising, in one long blurt, with many passages so dense and ingeniously arranged , they border on the orchestral.
De verwachte winnaar? Eigenlijk had ik geen idee welke ik als winnaar moest verwachten. Het is uiteraard wel de grootste klassieker uit de indie jaren van de band. En gezien Sonic Youth hier domineerde is het dan wel een logische winnaar. "Teen Age Riot" staat vast in mijn top 3 allertijden, dus ik kan moeilijk ontevreden zijn met deze winnaar.
0
geplaatst: 16 november 2019, 12:41 uur
Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft meegespeeld en mee gevolgd, het was heel fijn om deze editie te organiseren. Dan geef ik bij deze het stokje door aan herman voor Mark Linkous en Sparklehorse. Een editie waar ik zeker ook bij zal meespelen.
0
geplaatst: 16 november 2019, 12:43 uur
Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities: Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl. (dit laten staan).
15 november - herman (Sparklehorse/Mark Linkous)
22 november - Motel Matches (Franstalig)
29 november - dazzler (Boney M.)
6 december - Gretz (Cœur de Pirate)
13 december - Dance Lover (FOALS)
20 december - dumb_helicopter (Oasis)
27 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2019)
3 januari - jordidj1 (Italodisco)
10 januari - TornadoEF5 (Grimes)
17 januari - 123poetertjes (Franz Ferdinand/FFS)
24 januari - Bonk (Counting Crows)
31 januari - ArthurDZ (Madness)
7 februari - Plastic Beach House (Run The Jewels)
14 februari - Rudi S (Richard Thompson)
21 februari - Shaky ('The Day the Music Died': Buddy Holly / Ritchie Valens / The Big Bopper)
28 februari - Motel Matches (nederbeat: Shocking Blue, Outsiders, Motions, Tee Set & Q65)
6 maart - Superbitch (Christina Aguilera)
13 maart - vigil (Sting)
20 maart - dynamo d (Kayak)
27 maart - esteban (Samson & Gert)
3 april - Johnny Marr (Def Leppard)
10 april - Choconas (Sade)
17 april - Teunnis (The Second Summer of Love)
24 april - Poek (60's Girl Groups)
1 mei - ArthurDZ (Japan/David Sylvian)
8 mei - Shaky (Shakin' Stevens)
15 mei - dynamo d (Roger Waters)
22 mei - herman (Africa)
29 mei - hoi123 (Perfume Genius)
5 juni - jordidj1 & 123poetertjes (Danny Brown)
12 juni - cosmic kid (The Beatles)
19 juni - Choconas (Led Zeppelin)
26 juni - Casartelli (IQ)
3 juli - Arno (XTC)
10 juli - Arrie (Roberta Flack)
17 juli - Plastic Beach House (Jack Antonoff)
24 juli - Les de Groot (CCR)
31 juli - esteban (2 Unlimited)
7 aug - Superbitch (Laura Marling)
14 aug - Poek (My Bloody Valentine)
21 aug - zaaf (Coil)
28 aug - Shaky (Meat Loaf)
4 sep - Poeha (Cranes)
11 sep - Motel Matches (Van Morrison)
18 sep - panjoe (MF DOOM)
25 sep - vigil (Roxette, gewoon omdat t kan)
2 okt - catdog (Lady Gaga)
9 okt - laxus11 (U2)
16 okt - ArthurDZ (1980s hardcore punk)
23 okt - wendyvortex (Grand 12 Inches)
30 okt - arcade monkeys (Dinosaur Jr.)
6 nov - dynamo d (Alicia Keys)
13 nov - E-Clect-Eddy (Ike & Tina Turner)
20 nov - Shaky (10cc)
27 nov - laxus11 (Dire Straits)
4 dec - Superbitch (Frank Sinatra)
11 dec - Hedser (Elbow)
18 dec - Arno (StuBru's Tijdloze 100)
25 dec - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2020)
15 november - herman (Sparklehorse/Mark Linkous)
22 november - Motel Matches (Franstalig)
29 november - dazzler (Boney M.)
6 december - Gretz (Cœur de Pirate)
13 december - Dance Lover (FOALS)
20 december - dumb_helicopter (Oasis)
27 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2019)
3 januari - jordidj1 (Italodisco)
10 januari - TornadoEF5 (Grimes)
17 januari - 123poetertjes (Franz Ferdinand/FFS)
24 januari - Bonk (Counting Crows)
31 januari - ArthurDZ (Madness)
7 februari - Plastic Beach House (Run The Jewels)
14 februari - Rudi S (Richard Thompson)
21 februari - Shaky ('The Day the Music Died': Buddy Holly / Ritchie Valens / The Big Bopper)
28 februari - Motel Matches (nederbeat: Shocking Blue, Outsiders, Motions, Tee Set & Q65)
6 maart - Superbitch (Christina Aguilera)
13 maart - vigil (Sting)
20 maart - dynamo d (Kayak)
27 maart - esteban (Samson & Gert)
3 april - Johnny Marr (Def Leppard)
10 april - Choconas (Sade)
17 april - Teunnis (The Second Summer of Love)
24 april - Poek (60's Girl Groups)
1 mei - ArthurDZ (Japan/David Sylvian)
8 mei - Shaky (Shakin' Stevens)
15 mei - dynamo d (Roger Waters)
22 mei - herman (Africa)
29 mei - hoi123 (Perfume Genius)
5 juni - jordidj1 & 123poetertjes (Danny Brown)
12 juni - cosmic kid (The Beatles)
19 juni - Choconas (Led Zeppelin)
26 juni - Casartelli (IQ)
3 juli - Arno (XTC)
10 juli - Arrie (Roberta Flack)
17 juli - Plastic Beach House (Jack Antonoff)
24 juli - Les de Groot (CCR)
31 juli - esteban (2 Unlimited)
7 aug - Superbitch (Laura Marling)
14 aug - Poek (My Bloody Valentine)
21 aug - zaaf (Coil)
28 aug - Shaky (Meat Loaf)
4 sep - Poeha (Cranes)
11 sep - Motel Matches (Van Morrison)
18 sep - panjoe (MF DOOM)
25 sep - vigil (Roxette, gewoon omdat t kan)
2 okt - catdog (Lady Gaga)
9 okt - laxus11 (U2)
16 okt - ArthurDZ (1980s hardcore punk)
23 okt - wendyvortex (Grand 12 Inches)
30 okt - arcade monkeys (Dinosaur Jr.)
6 nov - dynamo d (Alicia Keys)
13 nov - E-Clect-Eddy (Ike & Tina Turner)
20 nov - Shaky (10cc)
27 nov - laxus11 (Dire Straits)
4 dec - Superbitch (Frank Sinatra)
11 dec - Hedser (Elbow)
18 dec - Arno (StuBru's Tijdloze 100)
25 dec - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2020)
0
geplaatst: 16 november 2019, 12:46 uur
Logische winnaar, maar ik had gehoopt op Stereo Sanctity. In ieder geval een hele leuke editie, werk van Replacements en zeker SY kende ik al behoorlijk goed, maar alle andere bands zijn weer een stukje verder gestegen in mijn achting. Thanks Jan!
0
geplaatst: 16 november 2019, 13:07 uur
Zeer terechte en ook wel verwachte winnaar! Teen Age Riot blijft fabelachtig mooi en is een fraaie vaandeldrager van de Amerikaanse underground indie rock. Stereo Sanctity had ik dan weer niet zo hoog verwacht, ik vind bijna alle andere nummers op Sister sterker. Dat ik het nog steeds een erg goed nummer vind, zegt veel over het album en Sonic Youth.
Bedankt voor het organiseren, arcade monkeys, ik vond dit een erg toffe editie. Ik moet dat boek maar eens snel gaan aanschaffen! =)
Bedankt voor het organiseren, arcade monkeys, ik vond dit een erg toffe editie. Ik moet dat boek maar eens snel gaan aanschaffen! =)
4
geplaatst: 16 november 2019, 13:11 uur
http://image.iheart.com/images/rovi/1080/0001/337/MI0001337966.jpg
Greatest Hits Of #4 (Mark Linkous/Sparklehorse)
Na een week de Amerikaanse underground van de jaren '80 te hebben verkend, duiken we nu in het universum van Mark Linkous, een grillige artiest die in de jaren '90 doorbrak als Sparklehorse met het welluidend getitelde debuut Vivadixiesubmarinetransmissionplot. Er zouden nog 3 albums volgen en 2 samenwerkingsalbums met Fennesz en Dangermouse, voor hij zichzelf van het leven beroofde. Voor wie enigszins bekend was met zijn muziek en moeilijke levensgang geen heel grote verrassing, maar desalniettemin bijzonder triest.
De datum van deze Greatest Hits is niet willekeurig gekozen; toen ik mezelf een hele tijd geleden op de wachtlijst zette, leek het me een mooi moment om op 22 november de finale te spelen. 22 november was namelijk de datum dat hij in 2002 een concert gaf in het Utrechtse Tivoli. En dat concert, daar wilde ik toen dolgraag heen, maar mijn toenmalige vriendin was ook op die dag jarig, dus dat zat er tot mijn verdriet niet in. Daarna is het er helaas nooit meer van gekomen. Maar nu is er een soort van herkansing. Samen gaan we het concert herbeleven, maar eerst moeten we daarvoor nog de ultieme Sparklehorse-setlist bij elkaar zoeken.
Het procédé dat we daar toe volgen zal voor de meesten bekend zijn en is anders terug te lezen op de Wiki: we beginnen met een startlijst van 20 nummers, een bloemlezing van zijn 5 populairste albums. Tot maandagavond mag iedereen daar 10 persoonlijke favorieten bijzoeken.
De startlijst:
Apple Bed
Chaos of the Galaxy / Happy Man
Cow
Dark Night of the Soul (met Dangermouse & David Lynch)
Don't Take My Sunshine Away
Dreamt for Light Years in the Belly of a Mountain
Gold Day
Homecoming Queen
It's a Wonderful Life
Little Girls (met Dangermouse & Julian Casablancas)
Maria's Little Elbows
Morning Hollow
Painbirds
Piano Fire
Rainmaker
Revenge (met Dangermouse & Flaming Lips)
Shade and Honey
Sick of Goodbyes
Someday I Will Treat You Good
Spirit Ditch
Opdracht: maak een lijstje van 10 favorieten die niet in de startlijst staan.
Deadline: maandagavond 20 uur
Om het jullie te vergemakkelijken heb ik een chronologische playlist gemaakt van zijn complete oeuvre als Sparklehorse.
Greatest Hits of Sparklehorse on Spotify - open.spotify.com
Verder zijn er nog 3 rarities die niet op Spotify staan: West of Rome, Too Late, Blind Rabbit Choir
Greatest Hits Of #4 (Mark Linkous/Sparklehorse)
Na een week de Amerikaanse underground van de jaren '80 te hebben verkend, duiken we nu in het universum van Mark Linkous, een grillige artiest die in de jaren '90 doorbrak als Sparklehorse met het welluidend getitelde debuut Vivadixiesubmarinetransmissionplot. Er zouden nog 3 albums volgen en 2 samenwerkingsalbums met Fennesz en Dangermouse, voor hij zichzelf van het leven beroofde. Voor wie enigszins bekend was met zijn muziek en moeilijke levensgang geen heel grote verrassing, maar desalniettemin bijzonder triest.
De datum van deze Greatest Hits is niet willekeurig gekozen; toen ik mezelf een hele tijd geleden op de wachtlijst zette, leek het me een mooi moment om op 22 november de finale te spelen. 22 november was namelijk de datum dat hij in 2002 een concert gaf in het Utrechtse Tivoli. En dat concert, daar wilde ik toen dolgraag heen, maar mijn toenmalige vriendin was ook op die dag jarig, dus dat zat er tot mijn verdriet niet in. Daarna is het er helaas nooit meer van gekomen. Maar nu is er een soort van herkansing. Samen gaan we het concert herbeleven, maar eerst moeten we daarvoor nog de ultieme Sparklehorse-setlist bij elkaar zoeken.
Het procédé dat we daar toe volgen zal voor de meesten bekend zijn en is anders terug te lezen op de Wiki: we beginnen met een startlijst van 20 nummers, een bloemlezing van zijn 5 populairste albums. Tot maandagavond mag iedereen daar 10 persoonlijke favorieten bijzoeken.
De startlijst:
Apple Bed
Chaos of the Galaxy / Happy Man
Cow
Dark Night of the Soul (met Dangermouse & David Lynch)
Don't Take My Sunshine Away
Dreamt for Light Years in the Belly of a Mountain
Gold Day
Homecoming Queen
It's a Wonderful Life
Little Girls (met Dangermouse & Julian Casablancas)
Maria's Little Elbows
Morning Hollow
Painbirds
Piano Fire
Rainmaker
Revenge (met Dangermouse & Flaming Lips)
Shade and Honey
Sick of Goodbyes
Someday I Will Treat You Good
Spirit Ditch
Opdracht: maak een lijstje van 10 favorieten die niet in de startlijst staan.
Deadline: maandagavond 20 uur
Om het jullie te vergemakkelijken heb ik een chronologische playlist gemaakt van zijn complete oeuvre als Sparklehorse.
Greatest Hits of Sparklehorse on Spotify - open.spotify.com
Verder zijn er nog 3 rarities die niet op Spotify staan: West of Rome, Too Late, Blind Rabbit Choir
3
geplaatst: 16 november 2019, 13:25 uur
Doen jullie mee, rudiger, zaaf, Slowgaze, Ernie, EttaJamesBrown, Sundance, WesleyX16, ArthurDZ, Grootfaas, Tony, hoi123, Marco dB, AOVV, RichardKoning, remcodulac, Choconas, ranja, VladTheImpaler, Koenr, arcade monkeys, Teunnis en iedereen die ik gemist heb?
0
geplaatst: 16 november 2019, 13:28 uur
Dat was weer een leuk onderwerp voor een Greatest Hits
Ik blijf me wel verbazen over de populariteit van Stereo Sanctity, prima nummer natuurlijk maar zó hoog?
Ik blijf me wel verbazen over de populariteit van Stereo Sanctity, prima nummer natuurlijk maar zó hoog?
1
zaaf
geplaatst: 16 november 2019, 13:52 uur
Ik loop Paradiso (
) in en wat denk je? Om warm te draaien hebben ze het materiaal van Mark op shuffle staan. Ik doe eerst nog even een koffie voordat het bier gaat vloeien, de muziek verwarmt me wel.
) in en wat denk je? Om warm te draaien hebben ze het materiaal van Mark op shuffle staan. Ik doe eerst nog even een koffie voordat het bier gaat vloeien, de muziek verwarmt me wel.
1
geplaatst: 16 november 2019, 14:00 uur
Thanks voor het organiseren, arcade monkeys! En bedankt voor de tag herman, de twee eerste Sparklehorse-platen komen hier zo nu en dan wel eens voorbij, dit is het ideale moment om ook de rest van Marks oeuvre te leren kennen. Ik zie nog wanneer ik instap!
0
geplaatst: 16 november 2019, 14:00 uur
Heel erg bedankt arcade monkeys! Stiekem had ik op Stereo Sanctity gehoopt
, maar wat een editie!
, maar wat een editie!
1
geplaatst: 16 november 2019, 14:39 uur
Heb deze week een druk weekje met mooie concerten en lastige klanten. Zal tussendoor Sparklehorse proberen te “aaien”.
1
geplaatst: 16 november 2019, 15:21 uur
Comfort Me
Devil's New
Eyepennies
Hammering the Cramps
Heart of Darkness
Hundreds of Sparrows
King of Nails
Saturday
Sea of Teeth
Weird Sisters
Devil's New
Eyepennies
Hammering the Cramps
Heart of Darkness
Hundreds of Sparrows
King of Nails
Saturday
Sea of Teeth
Weird Sisters
1
geplaatst: 16 november 2019, 15:45 uur
Babies on the Sun
Comfort Me
Eyepennies
Hammering the Cramps
Little Fat Baby
More Yellow Birds
Sad and Beautiful World
Saturday
Sea of Teeth
Some Sweet Day
Comfort Me
Eyepennies
Hammering the Cramps
Little Fat Baby
More Yellow Birds
Sad and Beautiful World
Saturday
Sea of Teeth
Some Sweet Day
1
zaaf
geplaatst: 16 november 2019, 15:50 uur
Vreselijk moeilijk want er is nog te veel moois buiten de mijne en de starlijst. Maar fijn, 10 = 10
All Night Home
Comfort Me
Cruel Sun
Junebug
Sad and Beautiful World
Saint Mary
Sea Of Teeth
See The Light
Sunshine
Weird Sisters
All Night Home
Comfort Me
Cruel Sun
Junebug
Sad and Beautiful World
Saint Mary
Sea Of Teeth
See The Light
Sunshine
Weird Sisters
1
geplaatst: 16 november 2019, 16:35 uur
Bedankt voor de tag, herman! Ik ken het oeuvre van Linkous helaas niet compleet, maar ik zal zeker aanhaken in de derde ronde. 
(En in de tussentijd moet Weird Sisters natuurlijk wel door)

(En in de tussentijd moet Weird Sisters natuurlijk wel door)
1
geplaatst: 16 november 2019, 16:55 uur
herman schreef:
Doen jullie mee
Doen jullie mee
Ik wou eigenlijk aan m'n nieuwe boek gaan werken, maar vooruit:
Come On In
Comfort Me
Gasoline Horseys
Ghost in the Sky
Grim Augury (ft. Danger Mouse & Vic Chesnutt)
Hammering the Cramps
King of Nails
Knives of Summertime
Sunshine
Weird Sisters
1
geplaatst: 16 november 2019, 17:39 uur
Dog Door
Come On In
Eyepennies
Sea of Teeth
Weird Sisters
Hammering the Cramps
Saint Mary
Sunshine
All Night Home
Gasoline Horseys (Live)
Come On In
Eyepennies
Sea of Teeth
Weird Sisters
Hammering the Cramps
Saint Mary
Sunshine
All Night Home
Gasoline Horseys (Live)
3
geplaatst: 16 november 2019, 18:26 uur
1
geplaatst: 16 november 2019, 19:12 uur
0
geplaatst: 16 november 2019, 19:25 uur
1
geplaatst: 16 november 2019, 19:28 uur
[quote]herman schreef:
Doen jullie mee,
Dank
Lastig Mark heeft zo veel mooie liedjes gemaakt:
1. Weird Sisters
2. Hammering the cramps
3. Saint Mary
4. Saturday
5. happy pig (live)
6. It's a wonderful live
7. Gasoline horses *live)
8. king of nails
9. pain
10. see teh light
Veel van het debuut, zijn beste.
Gelukkkig 2x live mee mogen maken, wat een artiest was het.
Doen jullie mee,
Dank
Lastig Mark heeft zo veel mooie liedjes gemaakt:
1. Weird Sisters
2. Hammering the cramps
3. Saint Mary
4. Saturday
5. happy pig (live)
6. It's a wonderful live
7. Gasoline horses *live)
8. king of nails
9. pain
10. see teh light
Veel van het debuut, zijn beste.
Gelukkkig 2x live mee mogen maken, wat een artiest was het.
1
geplaatst: 16 november 2019, 19:37 uur
Ik heb Sparklehorse 1 keer live gezien en dat was de eerste keer dat ik naar Lowlands ging in 1996. Mark zat in een rolstoel en ik dacht toen dat het bij de act hoorde. Bleek het te zijn door een mislukte zelfmoordpoging kort daarvoor
. In mijn herinnering was het een mooi maar deprimerend optreden. Goed idee om deze toch wat vergeten artiest deze week te eren.
Cruel Sun
Eyepennies
Gasoline Horses
Ghost in The Sky
Ghost of his Smile
Hammering the Cramps
King of Nails
Return to Me
Saturday
Tears on Fresh Fruit
. In mijn herinnering was het een mooi maar deprimerend optreden. Goed idee om deze toch wat vergeten artiest deze week te eren.Cruel Sun
Eyepennies
Gasoline Horses
Ghost in The Sky
Ghost of his Smile
Hammering the Cramps
King of Nails
Return to Me
Saturday
Tears on Fresh Fruit
1
geplaatst: 16 november 2019, 23:40 uur
Deze vijf van Vivadixiesubmarinetransmissionplot mogen er alvast bij. De rest pluis ik nog uit, maar mogelijk haak ik pas bij ronde twee echt aan!
Gasoline Horseys
Hammering the Cramps
Most Beautiful Widow in Town
Sad & Beautiful World
Weird Sisters
Gasoline Horseys
Hammering the Cramps
Most Beautiful Widow in Town
Sad & Beautiful World
Weird Sisters
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.