MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1996Meter

zoeken in:
8

Sterk nummer, en Oh Yeah en Girl From Mars van hetzelfde album vind ik nog een paar niveautjes beter. Blijft wel straf dat je op zo'n jonge leeftijd al zo'n topdebuut weet af te leveren!

Ash 7

Tool 7

ArthurDZ schreef:
Blijft wel straf dat je op zo'n jonge leeftijd al zo'n topdebuut weet af te leveren!

Dit was album nummer 2 al

andré schreef:
(quote)

Dit was album nummer 2 al

Haha bedacht ik me ook plots toen ik al in mijn bed lag gisterenavond. Ik ken het debuut nota bene (met het fantastische Jack Names The Planets, mijn commentaar onder mijn stem van eerder kan dan bij dat nummer)! In 1996 waren de jongens van Ash ook nog steeds geen 20 trouwens, blijft wel ontzettend straf allemaal.

Ash: 7,5

De stand moet nog maar even op zich laten wachten. Te lui om 'm te plaatsen. Hoe zou dat toch komen? Het weer misschien?

De volgende dan maar

Suede - Trash

johannesA
8,5

10!

Iets met...weergaloos.
En er staan nog enkele tienen op dat album.

Had niet verwacht dat jij Suede fan was

Bij dit album was ik helemaal om. Vind het ook nog steeds hun fijnste, dat wel.

Ook het zwaar genegeerde Starcrazy is een favoriet.

7

Kan er mee door. Ik ben dus duidelijk geen Suede fan.

Martial
6

De zang staat me wat tegen. Verder een matig nummer.

5

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.