Muziek / Muziekgames / 1978Meter
zoeken in:
1
geplaatst: 28 september 2018, 17:39 uur
Queen staat voor mij nog altijd voor de meest overschatte band ever.
4
Bohemian Rhapsody scoort bij mij overigens nog lager.
4
Bohemian Rhapsody scoort bij mij overigens nog lager.
0
geplaatst: 28 september 2018, 18:10 uur
Meest overschat in de zin van? Meest vreselijke nummers, slechte live optredens, ... ?
1
geplaatst: 28 september 2018, 18:26 uur
Voor mij puur een zaak van het gevoel Poeha. De stem van die zanger ligt mij niet. De muziek ligt mij eenvoudigweg niet. Queen is voor mij in alles het volstrekt tegenovergestelde van de new wave die in 1978 een aanvang nam en beginjaren tachtig toonaangevend zou worden. En van de new wave ben ik nog steeds een groot liefhebber.
1
geplaatst: 28 september 2018, 18:39 uur
New wave is zeker ook mijn ding, maar ik vind eigenlijk een hoop leuk wat er is gemaakt.
Rond deze periode vind ik Queen wel minder worden overigens. Mijn voorkeur ligt meer in de periode 1974 t/m 1977.
Rond deze periode vind ik Queen wel minder worden overigens. Mijn voorkeur ligt meer in de periode 1974 t/m 1977.
0
Martial
geplaatst: 29 september 2018, 12:02 uur
wibro schreef:
Queen is voor mij in alles het volstrekt tegenovergestelde van de new wave die in 1978 een aanvang nam en beginjaren tachtig toonaangevend zou worden.
Queen is voor mij in alles het volstrekt tegenovergestelde van de new wave die in 1978 een aanvang nam en beginjaren tachtig toonaangevend zou worden.
Waarom de link met New Wave moet worden gelegd als het gaat om Queen snap ik niet helemaal, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen denk ik dan maar …..

0
geplaatst: 29 september 2018, 12:53 uur
Martial schreef:
Waarom de link met New Wave moet worden gelegd als het gaat om Queen snap ik niet helemaal, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen denk ik dan maar …..
(quote)
wibro haalt wel verdacht veel de new wave er bij. Viel mij ook op.

0
geplaatst: 29 september 2018, 13:26 uur
7.5 Idd lang niet hun beste maar zoals vele nummers van Queen krijgt die een voldoende
0
geplaatst: 1 oktober 2018, 11:00 uur
Verschrikkelijk dit. Hun aller, allerslechtste nummer. Wat een wanstaltig gedrocht.
1
1
2
geplaatst: 1 oktober 2018, 11:11 uur
Johnny Marr schreef:
Verschrikkelijk dit. Hun aller, allerslechtste nummer. Wat een wanstaltig gedrocht.
Jij hebt zeker geen fiets?
0
geplaatst: 1 oktober 2018, 11:14 uur
Toch wel, maar komaan, wtf is dit. En dan dat fietsbelletjes-intermezzo opeens, bwaaahhh, verschrikkelijk. Nooit iets gevonden aan dit nummer. Ik ben het trouwens eensch met wibro.
0
geplaatst: 1 oktober 2018, 11:14 uur
Johnny Marr schreef:
Toch wel, maar komaan, wtf is dit. En dan dat fietsbelletjes-intermezzo opeens, bwaaahhh, verschrikkelijk.
(quote)
Toch wel, maar komaan, wtf is dit. En dan dat fietsbelletjes-intermezzo opeens, bwaaahhh, verschrikkelijk.
Geef mij maar Innuendo.
0
geplaatst: 1 oktober 2018, 11:15 uur
Voila, da's nog eens een meesterwerk! Zie je, ze konden het wel hoor als ze wilden.
* denotes required fields.