MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1978Meter

zoeken in:
Ik vind Queen leuk, maar dit is niet hun leukste

6,5

War - Galaxy ...8

Queen - Bicycle Race...7.5

Martial
8

Queen staat voor mij nog altijd voor de meest overschatte band ever.

4

Bohemian Rhapsody scoort bij mij overigens nog lager.

Meest overschat in de zin van? Meest vreselijke nummers, slechte live optredens, ... ?

Voor mij puur een zaak van het gevoel Poeha. De stem van die zanger ligt mij niet. De muziek ligt mij eenvoudigweg niet. Queen is voor mij in alles het volstrekt tegenovergestelde van de new wave die in 1978 een aanvang nam en beginjaren tachtig toonaangevend zou worden. En van de new wave ben ik nog steeds een groot liefhebber.

New wave is zeker ook mijn ding, maar ik vind eigenlijk een hoop leuk wat er is gemaakt.
Rond deze periode vind ik Queen wel minder worden overigens. Mijn voorkeur ligt meer in de periode 1974 t/m 1977.

8

Ik hou ook van new wave maar ook van Queen.

Martial
wibro schreef:
Queen is voor mij in alles het volstrekt tegenovergestelde van de new wave die in 1978 een aanvang nam en beginjaren tachtig toonaangevend zou worden.

Waarom de link met New Wave moet worden gelegd als het gaat om Queen snap ik niet helemaal, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen denk ik dan maar …..

Martial schreef:
(quote)

Waarom de link met New Wave moet worden gelegd als het gaat om Queen snap ik niet helemaal, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen denk ik dan maar …..

wibro haalt wel verdacht veel de new wave er bij. Viel mij ook op.

7.5 Idd lang niet hun beste maar zoals vele nummers van Queen krijgt die een voldoende

Vandaag even geen nieuwe. Morgen weer.

Verschrikkelijk dit. Hun aller, allerslechtste nummer. Wat een wanstaltig gedrocht.

1

Johnny Marr schreef:
Verschrikkelijk dit. Hun aller, allerslechtste nummer. Wat een wanstaltig gedrocht.

Jij hebt zeker geen fiets?

jordidj1 schreef:
(quote)

Jij hebt zeker geen fiets?

Toch wel, maar komaan, wtf is dit. En dan dat fietsbelletjes-intermezzo opeens, bwaaahhh, verschrikkelijk. Nooit iets gevonden aan dit nummer. Ik ben het trouwens eensch met wibro.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Toch wel, maar komaan, wtf is dit. En dan dat fietsbelletjes-intermezzo opeens, bwaaahhh, verschrikkelijk.

Geef mij maar Innuendo.

jordidj1 schreef:
(quote)

Geef mij maar Innuendo.

Voila, da's nog eens een meesterwerk! Zie je, ze konden het wel hoor als ze wilden.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.